Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 13:45

Ik woon niet echt in een centraal punt in NL, dus ik denk niet dat ik Tinks ooit tegenkom. :+
Ik had vandaag een stagaire bij me, en ik heb haar loper nog in mn broekzak zitten. :( Moet zo dus nog een keer terugrijden...
Ik ga zo lekker lakken... :+:
Foto komt er vanavond aan. :D

Tallie1979

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:48

Zijn er al een hoop inzendingen voor de wedstrijd deze maand? :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:02

euh k zal ffies voor je kijken....

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:05

volgens mij zijn het 8, maar we zitten nu pas op de helft van de maand, k vind het persoonlijk denk ik iets te lang duren, iedereen heeft aan het begin al eerste week in geleverd, en misschien net tweede week en zijn allang weer bezig met iets nieuws....

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:22

misschien 3 weken aan houden voor het thema?

Van mij hoef je ook geen inzending meer te verwachten.
Er knapt hier elke x een andere nagel af _-:( en inspiratie heb ik ook niet.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:37

wonderworst_ schreef:
volgens mij zijn het 8, maar we zitten nu pas op de helft van de maand, k vind het persoonlijk denk ik iets te lang duren, iedereen heeft aan het begin al eerste week in geleverd, en misschien net tweede week en zijn allang weer bezig met iets nieuws....

Van mijn kant komt er als het goed is nog een inzending O:)
Maar wacht even tot het eind van de maand, want m'n nagels waren megakort dus kan er even niet zoveel mee nog :o

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:56

Als we het maar niet elke 2 weken doen want dan is mijn shopje zo leeg. hahahaha

Geweldig die nieuwsbrief aanmeldingen, de 1 is nog origineler als de ander. Ik ben benieuwd naar de spannende nieuwsbrief, tot aan moet van tinks. :D Echt bij die laatste kwam ik niet meer bij!!!

We hebben een rubriek op de site waar mensen hun verhaal kwijt kunnen over hun ervaringen met veelsieraden.nl maar hoeveel je ook verstuurd per dag er is maar heel zelden iemand die ook daadwerkelijk een leuk berichtje achterlaat. Meestal willen ze namelijk niet op de site... Kan er nu gelukkig een paar opzetten. Had er van een paar dagen geleden ook nog 1 staan dus die kan er dan ook meteen bij.

Waar in Charlois??? Ja dat is altijd een verassing. Wat ik nu weet is dat het van 10 tot 17 uur is en dat het in het hart van Charlois is. Dat zegt mij totaal niks maar misschien is het wel een plek daar of gewoon een aanduiding voor centrum. Kan je hier wat mee??

Openbare Konad acties worden niet gewaardeerd, vandaar dat we alles via de nieuwsbrief moeten doen. Je hebt er dus alleen wat aan als je ingeschreven staat. Ik wil jullie alleen ook graag de kans geven om te profiteren vandaar de oproep. Maar moeten jullie natuurlijk wel even de kans geven om in te schrijven dus wacht ik in iedergeval tot vanavond met versturen. Ben je toch te laat omdat je niet dagelijks op bokt zit dan is er wel wat te regelen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:03

Kan ik me gewoon via jouw site inschrijven voor die nieuwsbrief tinks? :) Of moet ik jou een pb sturen oid? :)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:07

Op de site, aan de rechterkant staat Nieuwsbrief.

Dan staat er een vraag of je reactie geplaatst mag worden op de site. Ik ben zelf trouwens de enige die deze mails leest dus het is in feite hetzelfde als een PB alleen hij staat dan bij de administratie en dat is wat overzichterlijker dan een PB.

Leuke berichtjes voor op de site zijn van harte welkom! Toevallig wat gekocht en nu maanden later nog blij dat het zo snel geleverd was? _O- _O- *\o/*

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:08

Ik heb me gister ook aangemeld voor de nieuwsbrief :)

En nu ga ik verder bedenken wat ik met mijn nagels kan doen

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:11

Ik heb me net nog even braaf aangemeld :)

Marlies, jouw onderschrift is geniaal _O-

O, en ik ben inmiddels na 2 goeie ideeën weer zwaar inspi-loos.. :\
Waren toch niet zulke goeie (lees: uitvoerbare) ideeën.. :+
(voor het thema bedoel ik natuurlijk :))

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:12

Je was er snel bij inderdaad, meteen de eerste. (Had ik zelf ook gedaan, baat het niet dan schaad het niet.)

Ik heb mijn nagels nog niet schoongemaakt en ik probeer nu al een tijdje af en toe aan mijn steentjes te krabben maar ze zitten echt goed vast.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:16

Ik heb me aangemeld tinks!
Weet nooit zo goed wat ik bij het commentaar moet zetten := Heb maar verhaaltje getypt :P Van mij mag het op je site hoor maar denk niet dat het heel boeiend is om te lezen verder :))

nikolletje

Tja, moest toch van jou inschrijven voor de nieuwsbrief tinks,
dacht laat ik maar eerlijk zijn :P

Wist even niets beters te verzinnen whaha!!

wonderworst_

hahah ja ik had laatst ook echt super moeite om het steentje eraf te krijgen :P

@tinks: ja das ook waar moeten idd ffies rekening houden met onze sponsor :D
ik had niet in de gaten dat ik echt een berichtje moest typen, nou heb ik maar één ding gezegt haha...
maar vanavond is mijn salaris binnen... }> muhahahaha.....kopen-kopen-kopen }> }>
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 15-09-09 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:19

Hart van Charlois.. Ik zal eens aan mijn moeder vragen waar dat is :') Ik heb ook geen idee namelijk :')

Ik heb sinds vrijdag steentjes op mijn duimnagel zitten, maar die krijg ik echt niet los! :oo De lijm die erbij zat is net kauwgom joh :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:20

1 wedstrijd per maand is imo wel prima hoor :j Want als je net je nagels hebt gedaan ga je het er ook niet meteen weer afhalen voor de wedstrijd en met school/werk/paarden heeft niet iedereen altijd meteen tijd om aan de gang te gaan voor een mooi kunstwerkje. Dan is het wel fijn als je wat meer tijd hebt :j En houdt de spanning er lekker in :D haha

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:21

hahah spannend blijft het zeker.... gna gna gna

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 15:21

TE5 schreef:
O, en ik ben inmiddels na 2 goeie ideeën weer zwaar inspi-loos.. :\
Waren toch niet zulke goeie (lees: uitvoerbare) ideeën.. :+
(voor het thema bedoel ik natuurlijk :))

Ik heb me ook net aangemeld.
TE5 wat heb je voor kleurtje/image plates? Wat waren je ideetjes? Kunnen we je misschien helpen om iets leuks te bedenken?
Oeps ik heb het commentaar helemaal verkeerd ingevuld heb alleen maar bokt bokt bokt getypt :oo :=

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:26

Ik ga wel even selectief te werk, want als klanten lezen: bokt bokt bokt dan denken ze ook :?

Ik kan hier precies checken welke pagina's op de site worden bekeken en hoevaak (niet door wie natuurlijk!) De pagina reacties van klanten wordt heel vaak geopent. Vind het alleen wel heel dom als mensen dan alleen maar hele oude reacties zien (schaam schaam). Maar zelf bedenken gaat mij echt te ver! Dus ben heel blij met de reacties die jullie sturen. Ik plaats alleen mevrouw + achternaam i.v.m. prive gegevens.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:27

ik heb ook geen bijster briljant commentaar hoor,
of iig, dat geloof ik, ik kan het me al niet meer herinneren :')

Neeh, ideeën verzinnen moet ik bijna toch zelf wel kunnen? :P
Daar gaat de wedstrijd tenslotte toch ook een deels om..
Bovendien is idee nr. 3 inmiddels boven komen drijven O:)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:27

Oh, Tinks, misschien dat ik als ik er aan denk binnenkort wel even een (zinnigere) reactie op je site plaats dan :)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:28

TE5 schreef:
Oh, Tinks, misschien dat ik als ik er aan denk binnenkort wel even een (zinnigere) reactie op je site plaats dan :)

:+:

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:31

Ik heb bij mijn aanmelding gezet dat het niet uitmaakt of je het commentaar op je site plaatst.. Maar wilde me alleen even snel aanmelden voor de nieuwsbrief dus is niet een heel zinnig verhaal ook := Wil ook best nog een andere keer een wat langer en nuttiger berichtje plaatsen :P

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:40

Hoihoi!

Mag ik hier ook meepraten? Ik lees zo nu en dan al mee, maar ik ben zo veel met mijn nagels bezig dat het me leuk lijkt om mee te praten..

Ik bijt nagels, en om daar af te komen heb ik een half jaar acrylnagels gehad. Toen had ik ook helemaal geen behoefte om te bijten, tot ze er af gingen. Het was vrij duur, dus dat was voor mij de reden om weer te stoppen met acryl. Dat was toch voor mij de enige manier om niet te bijten, en daarom ben ik het zelf maar gaan zetten. Het word steeds netter en steeds mooier, dus het gaat echt de goede kant op. Vind het ook super leuk om te doen, ben ook gek op nailart enzo!

Ik heb zondag door dit topic marble nails gemaakt, best leuk geworden, al wil ik nu wel weer iets anders! Ik zal er vanavond even een foto van plaatsen.