Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 19:41

Wie van jullie gebruikt eigen topcoat om haar nagels af te lakken na het maken van leuke Konad nagels?

Ik heb zelf ooit eens geprobeert om gewone essence topcoat over mijn figuurtjes te doen en toen was mijn figuur waar ik super trots op was ineens weg! |(

Nu adviseer ik op de website om alleen Konad topcoat te gebruiken om figuurtjes af te lakken, of is dit onterecht en zijn er merken waarmee het wel kan? Ik durf het niet meer te proberen vind het zo zonde om dan weer alles opnieuw te moeten doen.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 19:43

Ik doe het ook met essence maar moet het idd wel heel voorzichtig doen, maar t gaat eigenlijk wel oké

En ik heb trouwns ook geprobeerd met die gouden stempellak te lakken (alleen french, was lelijk :+ ) maar dat ging opzich prima, heb er wel doorzichtige nagellak overheen gedaan en de lak niet te dik

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:00

Pikeur schreef:
Ik doe het ook met essence maar moet het idd wel heel voorzichtig doen, maar t gaat eigenlijk wel oké

En ik heb trouwns ook geprobeerd met die gouden stempellak te lakken (alleen french, was lelijk :+ ) maar dat ging opzich prima, heb er wel doorzichtige nagellak overheen gedaan en de lak niet te dik

Heb ik zeker iets verkeerd gedaan, bij mij leek het gewoon net alsof het figuurtje oploste geen restje kleur meer te zien! Met de stempellak heb ik nog nooit geprobeerd, hij is duurder dan gewone nagellak. :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:06

laura1987 schreef:
Super Iessie,
vind je ze leuk??????????

Ja heel leuk, valt me alles mee. Flink pak is het ook.

Het gaat alleen hier thuis niet denderend, zeg maar gerust slecht. |( (wie wilt mag wel pben maar ga het niet zo hier neer zetten).

Lakjes en stickers blijven dus even in de kast staan...

hafjegek leuke nagels. Het stempelen lukt je goed zo te zien.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:17

hafjegek schreef:
nou mijn eerste creatie over het thema liefde :D
had niet zoveel inspiratie dus heb het redelijk simpel gehouden, lichtroze glitterlakje met drie hartjes steentjes erop.
mijn eerste idee kon ik niet uitvoeren omdat ik niet de juiste kleuren nagellak had, en mn portomonnee is een beetje leeg :+ dus kon ook geen lakjes halen. wilde eigenlijk rood doen, met 1 hartje steentje erop en eromheen met geel en oranje (oranje heb ik wel ) vlammen er om heen tekenen met een sateprikker.
maar goed hier mn creatie, ga er volgende week nog wel een maken, die wat origineler is :D
]http://www.mijnalbum.nl/Foto-M76JOTB4-D.jpg
en ik had geen zin om weer alle steentjes er af te beitelen(zie vorige creatie met zeepaardjes) dus heb dit er maar op gedaan erna.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6HS6RKQO-D.jpg
alleen is het nu weer beschadigd, vanochtend bosrit gemaakt en ben er af gedonderd :+ nagel gebroken, nagellak geschaafd, en morgen vreselijk spierpijn vrees ik ;( ach het was het waard. :D

Mooie nagels :D

Jammer van de val :(:)

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:21

Oh Iessie, dat is niet zo mooi :(:)
Hopelijk kun je de boel snel weer uit de kast halen

Hier maar besloten dat ik niet mee ga doen aan het thema lliefde, zie het nog niet zo zitten.
Denk dat ik nog te weinig spullen heb.

Tinks, als je bestelling nou zo groot wordt dat het wel met de pakketpost moet (ondanks dat het geen setjes zijn) blijven de verzendkosten dan gratis?
(tja 15 % is wel lekker natuurlijk, gaan hier gezamelijk inslaan :D )

IvysToeter

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:45

nou.. mijn nagels zijn nu zilver van kleur.
was ook gelijk de laatste keer met dit potje.
hij is nog halfvol maar lakt voor geen meter meer... denk dat ik hem te lang niet gebruikt heb ofzo..
heel jammer.. want I :+: de kleur

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:49

Pikeur schreef:
hafjegek schreef:
nou mijn eerste creatie over het thema liefde :D
had niet zoveel inspiratie dus heb het redelijk simpel gehouden, lichtroze glitterlakje met drie hartjes steentjes erop.
mijn eerste idee kon ik niet uitvoeren omdat ik niet de juiste kleuren nagellak had, en mn portomonnee is een beetje leeg :+ dus kon ook geen lakjes halen. wilde eigenlijk rood doen, met 1 hartje steentje erop en eromheen met geel en oranje (oranje heb ik wel ) vlammen er om heen tekenen met een sateprikker.
maar goed hier mn creatie, ga er volgende week nog wel een maken, die wat origineler is :D
]http://www.mijnalbum.nl/Foto-M76JOTB4-D.jpg
en ik had geen zin om weer alle steentjes er af te beitelen(zie vorige creatie met zeepaardjes) dus heb dit er maar op gedaan erna.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6HS6RKQO-D.jpg
alleen is het nu weer beschadigd, vanochtend bosrit gemaakt en ben er af gedonderd :+ nagel gebroken, nagellak geschaafd, en morgen vreselijk spierpijn vrees ik ;( ach het was het waard. :D

Mooie nagels :D

Jammer van de val :(:)

dankje *D
gelukkig viel het wel mee, heb alleen morgen vreselijk spierpijn vrees ik. en heb een blaar, en bij de nagel waar de nagel gebroken is is ook de huid vlak onder mn nagelriem helemaal kapot, dat doet nog het meest zeer stoot er constant overal mee tegen aan.

sterkte issie. :(:) ik hoop dat het gauw weer goedkomt.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:01

ik heb nu dus al 2 lakjes die ik weg kan gooien *snik snik*

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:01

Waarom kan je ze weggooien? Als ze wat dikker zijn geworden kan je er ook wat remover bij doen zodat ie weer goed uitsmeert zeg maar :P

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:03

huh? maar remover lost toch op?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:03

Ik heb gister ook 2 nagels gestoten, au!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:04

Remover verdunt je dikker geworden lak weer wat :) En als je ze toch al wilde weg gooien kan je het net zo goed een keer proberen :)) Ik doe het wel vaker :j

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:04

doet zeer he?
ik ging vandaag dus met mijn duim (eigenlijk meer nagel als duim) loodrecht en keihard tegen een muur aan..

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:05

Wendy15 schreef:
Remover verdunt je dikker geworden lak weer wat :) En als je ze toch al wilde weg gooien kan je het net zo goed een keer proberen :)) Ik doe het wel vaker :j

ik ga het binnenkort keertje proberen thanks!!

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:13

nikolletje schreef:
Hier maar besloten dat ik niet mee ga doen aan het thema lliefde, zie het nog niet zo zitten.
Denk dat ik nog te weinig spullen heb.

Tinks, als je bestelling nou zo groot wordt dat het wel met de pakketpost moet (ondanks dat het geen setjes zijn) blijven de verzendkosten dan gratis?
(tja 15 % is wel lekker natuurlijk, gaan hier gezamelijk inslaan :D )

Het antwoord is JA! Lekker gratis. Niet vergeten het woord BOKT te vermelden.

Dan moet ik maar meer enveloppen gebruiken.... Dat is dan ons probleem. Het komt dan dus niet alsnog per pakketpost maar gewoon in meerdere enveloppen snapje... Ook de gewone nagellakken passen prima door de brievenbus en een envelopje meer of minder... Kom maar op met die reuze bestelling. :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:14

Maar setjes kan je toch ook uit het doosje halen en evengoed in een envelop verzenden? :P
(ik ga morgen ook ff op je site rondsnuffelen, maar moet eigk nog even niks kopen := Kan die actie niet nog wat langer duren? O:) :)) )

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:16

ja ik wil ook... maar mocht van mezelf eigenlijk eventjes geen lakjes...
maar heb bedacht dat konad stempelsets anders zijn haha

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:17

nice glimmend roze :+ En best lang :D Moet alleen de andere hand nog lakken maar dat mag mams doen :')

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:18

ik laat het mijn moeder niet doen hoor.
die verpest het helemaal haha

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:42

Wendy15 schreef:
Maar setjes kan je toch ook uit het doosje halen en evengoed in een envelop verzenden? :P
(ik ga morgen ook ff op je site rondsnuffelen, maar moet eigk nog even niks kopen := Kan die actie niet nog wat langer duren? O:) :)) )

Daar hebben we afgelopen week ook aan gedacht, maar niet iedereen wil dat natuurlijk. Maar ik wil met de dames hier nog wel een extra deal maken dan, die krijg je echt nergens (haha). En dan niet meer zeuren anders wordt ik nog straatarm van deze actie :D .

Wie Konad sets besteld krijgt tot 13 augustus 2009 gratis verzendkosten wanneer je bij je bestelling onder bericht zet: BOKT EN UITGEPAKT. Let op je bestelling wordt dan gewoon als brievenbuspost verzonden en voortijdig uit de verpakking gehaald!! Wil je dat liever niet dan rekenen wij de normale verzendkosten.

Nee sorry de actie kan echt niet langer duren. 13 augustus gaan we weer een heleboel inkopen en tot dan is dus alles te bestellen. Daarna kunnen we alleen aanbieden wat we op voorraad hebben, vandaar ook de actie.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:45

ik ga dit weekend even verzamelen, maar ik wil eigenlijk al wel zon 20 imageplates bestellen :o
En dan heb ik mijn nagellak er nog niet eens overheen!
Denk alleen dat dat toch echt te gek wordt in de crisistijd :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:47

Sterkte iessie :(:)

Heb vandaag voor het eerst mn konad set gebruikt, en het is aardig goed gelukt voor de 1e keer :D
Ga zo op de site van Tinks even wat imageplates bestellen :D Kan alleen echt niet kiezen :+
Als ik het vanavond bestel, wanneer heb ik het dan in huis?

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:56

Roxannev schreef:
Sterkte iessie :(:)

Heb vandaag voor het eerst mn konad set gebruikt, en het is aardig goed gelukt voor de 1e keer :D
Ga zo op de site van Tinks even wat imageplates bestellen :D Kan alleen echt niet kiezen :+
Als ik het vanavond bestel, wanneer heb ik het dan in huis?

Zoals al eerder vermeld kunnen wij niet eerder uitleveren dan 17 augustus. Er staat een hele leuke korting tegenover maar je moet wel even wachten. "gewone" nagelakken worden de dag van ontvangst van betaling verzonden en kunnen dan de volgende dag op je deurmat liggen. Dit gebeurd ook als je Konad spullen besteld en normale nagellak. Dan krijg je gewoon 2 pakketjes, 1 de dag na ontvangst van betaling en de 2de na 17 augustus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:58

O sorry, dat had ik niet gelezen tinks.
Alleen die laatste zin snap ik ff niet :o