CIV schreef:Sifra, dat is een lastige keuze. Kun je niet iets innemen waardoor je rustig blijft, dat zo ik zelf doen maar dat is misschien ook niet de oplossing? Het is wel mooi dat je oma jullie vraagt om haar bij te staan.
Dat is wel een goede! Bij je huisarts eventueel even om iets rustgevends vragen als je dat niet hebt.
CIV schreef:PW, Zou vrijdag gewoon alles bespreken en het niet mooier maken dan het is, hij is er om jou te helpen maar dat kan hij alleen als hij jou problemen kent.
Het is een zij

Ze weet in ieder geval dat ik de neiging heb om me beter voor te doen. Morgen gaat mijn vriend alvast bellen om aan te geven dat het niet goed gaat en dat hij mee komt. Dan komt het niet zo als een verrassing. Ik loop er nu vanaf december en het gaat alleen maar weer slechter. We hebben nu lang genoeg gewacht. Een dipje hoort erbij, een depressie niet. Er gebeurd gewoon te weinig. Bij de cognitieve vaardigheden zeggen ze heel duidelijk dat het een training is NAAST de therapie. Alleen heb ik er geen therapie naast??