Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:Ik bedoelde te zeggen. En ik denk dat je me maar al te goed begrijpt. Dat je van elke prik wel een gevoelige arm krijgt of dik of niet te gebruiken. Ik weet ook niet meer welke dat was maar er is er 3 of 4 jaar geleden 1 ingevoert die ik gehaalt heb en daar had ik dus een hele schijf van op mijn arm .. helemaal paars.
Wat denk je van griepprik dan?
Celiien schreef:en er was een paar jar geleden ook ene prik tegen (ik meen) hersenvliesontsteking, waarvan ook men zei; aah daar ga je dood aan, dan krijg je het juist, niet genoeg op getest, proefpersoon ..blablabla
maar uiteindelijk issie wel ingevoerd en krijgt iedereen hem
en we leven toch ook nog alelmaal daardoor?
en die mensne die 'eraan' zijn overleden, het is niet wetenschappelijk bewezen daaraan, gewoon questie van toeval
smurffie schreef:Ik bedoelde te zeggen. En ik denk dat je me maar al te goed begrijpt. Dat je van elke prik wel een gevoelige arm krijgt of dik of niet te gebruiken. Ik weet ook niet meer welke dat was maar er is er 3 of 4 jaar geleden 1 ingevoert die ik gehaalt heb en daar had ik dus een hele schijf van op mijn arm .. helemaal paars.
Wat denk je van griepprik dan?
Rachel_ schreef:Ik heb hem ook gehaald en ik ben nog steeds niet dood of verlamd
9 april moet ik voor de 2eIk had ook nergens last van, helemaal geen pijn alleen later op de dag spierpijn