Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:)!! Whoohoooo!
Ik heb het zo lang vol gehouden op school, dan moet dit ook goed lukken toch?! Jaaa het gaat gewoon lukken: Ik heb er zin in!
Lekker zeg!
), morgen moet ik voor het eerst naar de internist... ik ben zelfs zenuwachtig, echt heel apart. Marilla schreef:Hannanas, volgens mij, was jij niet begonnen met skeeleren? Of was dat iemand anders? En hoe gaat dat?
Ik ben net voor het eerst 10 minuten geweest, ben nu echt doodmoe
Marilla schreef:Fijn voor je Paula! Laat dat duimen maar aan mij over! Ik heb vandaag geduimd voor mezelf, voor jou, voor MP en voor m'n vriend (2 sollicitatiegesprekken voor fulltime baan) en bij ons allemaal ging het erg goed, dus mijn duimen werken echt![]()
Naar de internist in het ziekenhuis wegens je bloedwaarde?
).
!
Heb echt een hekel aan vroeg opstaan en voel me de hele dag beroerd als ik voor 9 uur me bed uit moet. Rond een uur of 3-4 smiddags heb ik echt een dip maar daarna gaat het meestal tot een uur of 9-10 's avonds wel redelijk.

Hoop dat je uiteindelijk je rijbewijs redelijk snel kan halen!
Heb je nog wel wat aan diagnose ofzo gekregen?
)
).
) was mijn hoge bloeddruk + pols. Dus ik moest me niet zo druk maken over een diagnose, dan had ik daar ook geen last van. Dat ik thuis ook altijd m'n hart in m'n hoofd voel bonken en vlekken zie en m'n hart overslaat doet er niet toe, ben gewoon gestressed.
Wel iets aan het opknappen of zie je er geen vooruitgang in zitten?
Revalidatiearts heb ik echt slechte ervaringen mee
dus ik heb weer wat meer ruimte boven.