Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evantia schreef:Ik had twee pilletjes meegekregen die ik dezelfde morgend moest innemen. Ze zorgde ervoor dat mijn baarmoedermond zich open zette, dus zeker achter vragen! Voor het plaatsen had ik ook brufen ingenomen. Het plaatsen zelf deed misschien een minuutje pijn, maar echt hels pijnAchteraf gezien toch blij dat ik ervoor gekozen heb
Ik heb ongeveer nog drie uur met pijn in de zetel gelegen, maar die kon je vergelijken met een menstruatiepijn, een beetje ellendig, zeurig dus.
Ik heb tot een week erna nog lichte bloeding gehad... Verder ben ik er heel tevreden over
poes schreef:Bij mij viel het ook super meeBrufen genomen half uurtje ervoor, zetten was geen feestje en deed drie keer gemeen pijn, maar erna gewoon opgestaan en wezen werken
Nouks schreef:chantalvdv schreef:Ik denk dat het inbrengen lastiger is dan het eruit halenik vind 't inbrengen inderdaad lastiger. Ding heeft nogal de neiging "uit te floepen" waardoor 'ie niet langwerpig/plat maar gewoon rond is, ik moet 'm vaak wel een keer of 3 weer goed vast pakken
Utixo schreef:Kans is niet groot, maar zou kunnen. Heeft ze de pil van die zondag wel ingenomen? En die van gisteravond?
Maar jij bent boos op haar? Come on, het kind heeft een eigen leven hoor. Al zou ze met Jan en Alleman het bed induiken, dat is jouw pakkie aan niet.