erg mooi vanny! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
erg mooi vanny! xDramaQueen schreef:dat vind ik persoonlijk mooier als de hele navel gevuld iserg mooi vanny!
heb je nu zo'n skin kleur?

en komen korstjes vanaf Lous schreef:Vanny, je hebt hem toch niet bij Bodyflair laten zetten? Ik heb namelijk het idee dat hij scheef zit. Daarnaast als ik lees dat hij niks gezegd heeft over de zeep die je het beste kan gebruiken en hoe je hem de eerst dagen moet wassen, schat ik de kans zeer groot.
en dat ging me toch wel irriteren. Ik zat op 8 mm en dat wilde ik zowieso houden, ik zat er al een tijdje op.

Myryana schreef:Barmat, had je ook andere materialen geprobeerd? Oorkaas blijf je namelijk houden met stretches.. Misschien kun je glas of siliconen proberen. Hout zou ik niet doen aangezien het dan in het hout van je stretches kan gaan zitten.
Ik heb met siliconen namelijk helemaal geen last van oorkaas, maar met glas of iets anders juist wel.
edit: typo
en daarna deed ik van die Skin Eyelets in, dus inderdaad siliconen. Glas heb ik ook geprobeerd (ik dacht nog - goed glad oppervlakte) en juist geen organische materialen.
Later bleek dat dus mijn stretches te zijn
Nou, dan doe je ze met liefde uit hoor, als mensen dat van je gaan zeggen.
*

mijn tragus kan ik eeecht niet uitdoen, krijg ik hem er zowiezo al zo moeilijk in omdat het zo een domme hoek is. Afplakken is ook geen optie want ik sta achter de kassa 
euuuh, aan mijn tragus zit toch een sluiting

xDramaQueen schreef:*is verliefd op haar roze Md*
ik laat morgen even me MD checken en weer me tragusring inbrengen, ik heb die ring 3 jaar achter elkaar in nooit uitgehad, en ik heb een staafje en ben hem na 4 maanden alweer zat