[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 19:29

dat vind ik persoonlijk mooier als de hele navel gevuld is Ja erg mooi vanny!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 19:44

xDramaQueen schreef:
dat vind ik persoonlijk mooier als de hele navel gevuld is Ja erg mooi vanny!

klopt helemaal vanny.

DQ heeft het helemaal voor mij verwoord.

Haha!

dank je DQ Cool

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:51

Nou ik heb toch maar een plug gekocht. Werd er gek van om steeds met moeite het gat in mijn oor te verbergen voor m'n werk. Nagelbijten / Gniffelen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:52

Huilen van het lachen heb je nu zo'n skin kleur?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 13:03

Nee zwart. Maar mijn baas vind het vast een gewone oorbel. Clown

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:16

Vanny, je hebt hem toch niet bij Bodyflair laten zetten? Ik heb namelijk het idee dat hij scheef zit. Daarnaast als ik lees dat hij niks gezegd heeft over de zeep die je het beste kan gebruiken en hoe je hem de eerst dagen moet wassen, schat ik de kans zeer groot.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:30

hey, even een vraagje voor de collegas met stretches Knipoog

achter mijn oorlelletje zit sinds mijn nieuwe juweeltje (single flared eyelett van 8mm) een redelijk lelijk wondje. (dus op mijn hoofd, niet op mijn oor.)
Ik denk dus dat het komt van erop te slapen, en dat de scherpe randjes dan in mijn vel daar gaan duwen? heb hem nu 2x uitgehad om te slapen, maar merkte toch dat hij er dan moeilijk weer in ging (hij is nog niet heeel lang naar 8mm). Gisteravond hem dan maar gewoon eens omgedraaid.
Wat denken jullie? zou ik best een siliconen (zo een zachte dus) indoen snachts? het ziet echt donkerrood Huilen van het lachen en komen korstjes vanaf

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:25

Ikzelf heb hier geen last van, zelfs als ik er op slaap.
Misschien kun je er tijdelijk een een siliconen plugje o.i.d. indoen.Of je neemt een plugje waar je het achterkantje op moet schroeven

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:53

Ja het beste is om er een siliconen earskin in te doen. Die zitten heerlijk en je merkt niet dat je ze hebt eigenlijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 14:36

Lous schreef:
Vanny, je hebt hem toch niet bij Bodyflair laten zetten? Ik heb namelijk het idee dat hij scheef zit. Daarnaast als ik lees dat hij niks gezegd heeft over de zeep die je het beste kan gebruiken en hoe je hem de eerst dagen moet wassen, schat ik de kans zeer groot.

dat kan ook door de zwelling zijn, dag 1 zat die van mij ook wat scheef door de zwelling, nu istie recht.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:46

Ik heb mn tunnels er uit gehaald. Waarom? Ik werd het zó beu dat het maar blééf stinken iedere keer, ondanks goed schoon maken én houden. Soms dan werd ik niet goed van mn eigen meur Clown en dat ging me toch wel irriteren. Ik zat op 8 mm en dat wilde ik zowieso houden, ik zat er al een tijdje op.

Ik vond het nog wel mooi en het pastte ook wel bij me, maar nogmaals, ik vond die geur zó ergerlijk! Op een gegeven moment had ik daar meer moeite mee dan dat ik het plezier had van de stretches zelf.

Binnen een half uur waren de stretch-gaten al zover dat ik ze tunnels er al niet meer in zou kunnen krijgen. Nu zou er met moeite een 3 mm plugje doorheen kunnen, mn oren zien er eigenlijk redelijk normaal uit, zowieso waren mn gaatjes al wat opgerekt door het dragen van normale oorbellen.

Ik heb nu normale oorbellen ingedaan met knopjes bovenin, zodat je het ietwat grotere gat niet ziet Knipoog

Aan de ene kant jammer, aan de andere kant - als je je toch maar gaat ergeren dan kun je net zo goed kappen.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:54

Barmat, had je ook andere materialen geprobeerd? Oorkaas blijf je namelijk houden met stretches.. Misschien kun je glas of siliconen proberen. Hout zou ik niet doen aangezien het dan in het hout van je stretches kan gaan zitten.

Ik heb met siliconen namelijk helemaal geen last van oorkaas, maar met glas of iets anders juist wel.

edit: typo

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:03

Iel juk oorkaas, bleh ik wacht wel tot de volgende pagina, hoef ik jullie posts niet meer te lezen Nagelbijten / Gniffelen

Barmat het is wel zonde als je het erg leuk vind, maar kan me voorstellen dat je ze er dan wel uithaalt Ja

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:11

Myryana schreef:
Barmat, had je ook andere materialen geprobeerd? Oorkaas blijf je namelijk houden met stretches.. Misschien kun je glas of siliconen proberen. Hout zou ik niet doen aangezien het dan in het hout van je stretches kan gaan zitten.

Ik heb met siliconen namelijk helemaal geen last van oorkaas, maar met glas of iets anders juist wel.

edit: typo

Ik had gewone rvs voor de vers gestretche gaten zal ik maar zeggen Haha! en daarna deed ik van die Skin Eyelets in, dus inderdaad siliconen. Glas heb ik ook geprobeerd (ik dacht nog - goed glad oppervlakte) en juist geen organische materialen.

Het maakte verder niet uit, ik bleef er enorm last van houden. Overigens met het ene niet meer dan met het ander. Wat ik altijd deed was tijdens het douchen gewoon met lauw water er even langs spoelen, vooral niet te veel er aan frutten met reinigen oid, zodat het niet gestimuleerd werd om extra aan te maken, en na het douchen met een wattenstaafje voorzichtig drogen. Ik zat er nooit aan, ik draaide niet aan de tunnels, ik vermeed alles om het erger te maken, maar ik moest vaak twee keer per dag de hele mikmak echt schoonmaken anders rook je het echt.

Vandaar dat ik zoiets had van: laat maar.

Het was overigens geen verbeelding - mijn vriend heeft één keer gevraagd of ik soms ook iets rook en of één van onze katten misschien een muis mee naar binnen had genomen die we vergeten waren op te ruimen. Tong uitsteken Later bleek dat dus mijn stretches te zijn Bloos Nou, dan doe je ze met liefde uit hoor, als mensen dat van je gaan zeggen.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 19:40

Ik heb al 2 maanden een oorpiercing, en nu heb ik na 2 maanden het knopje omgewisseld voor een ringetje, alleen is dat ringetje veel dunner dan dat knopje, dat knopje was een vrij dik staafje... is dit niet erg voor je oor? Want ik ben bang dat het nu een wat kleiner piercinggaatje wordt, en dat dat knopje dan straks te dik is om in te doen, als ik die over een tijdje weer wil..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 19:59

*is verliefd op haar roze Md Lovers *

ik laat morgen even me MD checken en weer me tragusring inbrengen, ik heb die ring 3 jaar achter elkaar in nooit uitgehad, en ik heb een staafje en ben hem na 4 maanden alweer zat ROFL

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 21:04

Hm, Is het normaal dat een navelpiercing na een paar dagen terug pijn begint te doen? (kleine "steekjes", beetje zeurende pijn) Eerst had ik alleen pijn als ik bukte, Op dit moment heb ik ook pijn als ik zit. Heb vandaag wel voor het eerst een zoutbadje gedaan..?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 21:05

Dat kan kloppen Pharagirlke. Gewoon elke dag goed ontsmetten. Ja

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:34

balen : heb ik eindelijk vakantiejob, hebben ze liever dat de piercings uitgaan Huilen van het lachen

mijn stretch dat gaat nog voor 8 uurtjes, maar ik vind het onhygienischer als het juweeltje eruit is hoor Huilen van het lachen mijn tragus kan ik eeecht niet uitdoen, krijg ik hem er zowiezo al zo moeilijk in omdat het zo een domme hoek is. Afplakken is ook geen optie want ik sta achter de kassa Huilen van het lachen

waarom ook al die heisa rond piercings altijd Huilen van het lachen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:34

oja, en ik kan nu niet meer gauw een retainer bestellen natuurlijjk Nagelbijten / Gniffelen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:40

ik zou toch gewoon afplakken hoor
en als ze reden vragen gewoon zeggen dat je hem niet loskrijgt en daarom afplakt, neem een huidskleurige plakker.
en je stretches, neem ook skinkleur, valt niet echt op

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:51

ja die heb ik dus niet liggen Duhelo Nagelbijten / Gniffelen

heb pas gisteren een gesprek gehad en moet straks om 13u al beginnen (en moet nog 10km fietsen, dus snel even langs de shop is er ook niet bij )

ogja, ik zal een plakker meenemen en vragen wat ik het beste doe. hij zei dat "open oorbellen" een groter probleem vormen dan die met een sluiting Huilen van het lachen euuuh, aan mijn tragus zit toch een sluiting Verward

snap er dus niets van, maar ik ga ervanuit dat ze dat wel zullen zeggen als het nodig is. Buitengooien zullen ze me niet doen, want hij zei gisteren dat ze me heel hard nodig hadden Clown

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 12:18

Ik heb echt nog nooit gehoord dat ze moeilijk doen over een tragus Nagelbijten / Gniffelen
Overigens is het een kwestie van oefenen met die hoek, bij de eerste keer wisselen heb ik echt moeilijk staan doen, nu gaat het in 1 vloeiende beweging Lachen

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 13:50

xDramaQueen schreef:
*is verliefd op haar roze Md Lovers *

ik laat morgen even me MD checken en weer me tragusring inbrengen, ik heb die ring 3 jaar achter elkaar in nooit uitgehad, en ik heb een staafje en ben hem na 4 maanden alweer zat ROFL

Ik zag je vandaag rijden op je scooter!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:00

Tragus moeten ze helemaal niet moeilijk over doen want is in principe gewoon een oorbel Bloos
Op mijn werk doen ze heel moeilijk over piercings, maar alle piercings in het oor zijn in hun ogen gewoon oorbellen (stretches dus niet)

We mogen dan alleen maximaal 3 paar oorbellen. Dus 3 aan elke kant Knipoog