[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:11

En duurder dan 15 euro. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:14

Neenee, het was een tientje. Lachen
(Sorry Laura, hij blijft geweldig. Tong uitsteken )

Redrumfox schreef:
Hoeveel kost het trouwens? Een tientje ofzo?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:29

Ik wil héél graag er weer een piercing bij, alleen ik weet niet waar. Clown
Ik had een labretpiercing, en ik heb nu een tongpiercing. Wil het liefst geen meer in me gezicht hebben.

Het enigste waar ik op kom is een navelpiercing.. alleen daar heb ik voor mijn gevoel niet echt de buik voor, en het is zo standaard! Dus ik dacht aan meteen 2 navelpiercings, 1 boven en onder..
Maargoed, nu ben ik dus rond aan het kijken wat voor piercings er nog meer zijn. Ik weet er wel veel, alleen tepel en intiempiercing hoef ik op dit moment niet. Clown
MD vind ik ook erg mooi, alleen heb er niet de geschrikte plek voor. (vind tussen de borsten mooi, alleen je kan de piercing er niet zomaar even uithalen en dicht laten groeien).

Jullie anders een idee?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:30

Een sternum dan? Maar dan zit je wél met het uitgroeien.
Of iets in de oren? Een orbital, daith, rook snug, horizontal lobe industrial...dingen genoeg.
Nog een tongpiercing erbij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:30

Megamutsj schreef:
Ik had een labretpiercing, en ik heb nu een tongpiercing. Wil het liefst geen meer in me gezicht hebben.

Het enigste waar ik op kom is een navelpiercing.. alleen daar heb ik voor mijn gevoel niet echt de buik voor, en het is zo standaard! Dus ik dacht aan meteen 2 navelpiercings, 1 boven en onder..
Maargoed, nu ben ik dus rond aan het kijken wat voor piercings er nog meer zijn. Ik weet er wel veel, alleen tepel en intiempiercing hoef ik op dit moment niet. Clown
MD vind ik ook erg mooi, alleen heb er niet de geschrikte plek voor. (vind tussen de borsten mooi, alleen je kan de piercing er niet zomaar even uithalen en dicht laten groeien).

Jullie anders een idee?

http://bmezine.com/pierce/bme-pirc.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:31

ik wil kailey dr haar en dr ogen en dr neus en dr piercings graag hebben Huilen van het lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:33

Wat, míjn ogen? Huilen van het lachen
J'adore Suze's ogen. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:36

ruiluh? Huilen van het lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:38

Ja kom maar dan, waar heb ik mijn zakmes.. Lachen
@Megamutsj: als je een navelpiercing standaard vind, kun je ook een 3 of 4 dubbele doen. Dat is al helemaal niet standaard meer. Of hoe apart wil je het eigelijk hebben? Wil je iets heel 'vreemds' ? In wat voor richting moet het zijn?

Woops, ik ben alweer ontopic.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:41

Hmm, ik wil geen supervreemde aparte piercing, zoals in je nek oid. Clown
Ik wil het wel "normaal" houden, maar ook weer niet standaard. Gewoon net iets anders als normaal.
Wat ik ook zag is een navelpiercing, en eronder horizontaal onder de navel ook een piercing. Dat vind ik ook mooi Ja Alleen lijkt mij dat de kans groot is dat de horizontale piercing uitscheurd.. of het moet met MD gebeuren maar dat heb ik liever niet.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:43

En wat zeg je van oorpiercings? Dan heb je wel heel veel keus. Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:17

Megamutsj schreef:

Jullie anders een idee?

een dubbele is ook niets bijzonders meer, ik liet me 2de alweer tijd geleden zetten toen had niemand t bijna nog gezien, maar dat is nu ook algemeen bekend *LOL*

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:52

Nymphadora schreef:
En hoe zit het met eten en praten?? Haha!

Je onderschrift is trouwens erg leuk!

praten gaat prima Knipoog
eten tsja..kon vandaag eindelijk weer een broodje eten dus dat gaat de goede kant op...heb verder ook wel al weer vast eten gehad hoor maar dit was ook wel weer een stap vooruit Haha!

Over mn onderschrift:
dankje vond 'm ook wel wat hebben Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:36

dames ik heb jullie hulp nodig, ik heb een jaar geleden me labret eruit gehaald, k had namelijk geen tandvlees meer, nu een jaar later mis ik dat kreng nog steeds enorm, en kan hem doorprikken, nu zou ik plastic erin kunnen doen (heb een bioplast hier liggen van very much centjes) maar ik ga altijd lopen bijten op plastic, misschien is t doorzetting dat ik er gewoon af moet blijven met me tengels... *zucht* wat zeggen jullie, doorprikken en plastic proberen of eruit laten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:39

Je kan het proberen, je kan hem er nog altijd uithalen. Knipoog

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:41

Je zou het altijd kunnen proberen. Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:42

Anthea schreef:
Je kan het proberen, je kan hem er nog altijd uithalen. Knipoog

true, maar moet hem ook weer doorprikken *LOL*

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:44

Nou ookal doe je het niet, wedden dat je het dan toch ooit een keer doet. Clown
Zo'n idee blijf je altijd houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:44

Ja maar daar hoef je niet bang voor te zijn, denk niet dat ie pijnlijker is dan je tepel. Vork

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:46

Maar vanaf welke leeftijd doen ze tepelpeircings?
En kun je na het zetten van een tepelpiercing nog borstvoeding geven? (mocht ik ook toch nog een kind willen)
Ik wil er namelijk opzich wel 2.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:47

xDramaQueen schreef:
dames ik heb jullie hulp nodig, ik heb een jaar geleden me labret eruit gehaald, k had namelijk geen tandvlees meer, nu een jaar later mis ik dat kreng nog steeds enorm, en kan hem doorprikken, nu zou ik plastic erin kunnen doen (heb een bioplast hier liggen van very much centjes) maar ik ga altijd lopen bijten op plastic, misschien is t doorzetting dat ik er gewoon af moet blijven met me tengels... *zucht* wat zeggen jullie, doorprikken en plastic proberen of eruit laten....

Ik had ook een labret en die is ook nog een heel klein beetje open, kan er een oorbel doorheen proppen. Haha!
Ik heb hem er ook uit gehaald vanwege me tandvlees..
Tsja je hebt het risico dat je je tandvlees nog erger zal beschadigen.. maargoed je moet het zelf weten! Waarom probeer je het niet, en als je merkt dat je er mee speelt haal je hem er gewoon weer uit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:48

Anthea schreef:
Ja maar daar hoef je niet bang voor te zijn, denk niet dat ie pijnlijker is dan je tepel. Vork

ja das zo erg waar Huilen van het lachen
*gaat eerst mama maar eens informeren Nagelbijten / Gniffelen * ze ken me toch niet tegenhouden hij zat er al Huilen van het lachen
mama: ohw hoezo?
meer niet, valt weer mee *LOL* wish me luck..
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 04-06-08 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:53

Megamutsj schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik had ook een labret en die is ook nog een heel klein beetje open, kan er een oorbel doorheen proppen. Haha!
Ik heb hem er ook uit gehaald vanwege me tandvlees..
Tsja je hebt het risico dat je je tandvlees nog erger zal beschadigen.. maargoed je moet het zelf weten! Waarom probeer je het niet, en als je merkt dat je er mee speelt haal je hem er gewoon weer uit.

ik had jou geinformeerd over je tandvlees dat was ik *LOL*

dat is mijn grootste angst, ik weet niet of plastic het tegenhoud, maar ik ben al een jaar aan het knorren, en dan zie ik gister iemand dus weer met dat ding en dan brand ik gewoon van jaloerzie...

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:00

Hahaha ja Tong uitsteken Dat is inderdaad zo.
Ja nahja.. ik studeer nu voor het beroep tandartsassistente en ik ben extra oplettend op mijn mond nu (heb wel lekker tongpiercing) maar je moet echt opletten dat je tandvlees niet verder verzakt want je bent verder van huis weg als je tandvlees nog verder zakt, en uiteindelijk je tand eruit moet.

Je kan het een week aankijken, kijken of je tandvlees zakt door er elke dag naar te kijken en gewoon opletten dat je er niet mee moet spelen?

Mijn moeder heeft een labret dus ik zit er ook elke dag naar te staren Clown

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:02

Wat tof Megamutsj, ik zie mijn moeder niet zo gauw met een labret open. ROFL