Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Hoeveel kost het trouwens? Een tientje ofzo?
Megamutsj schreef:Ik wil héél graag er weer een piercing bij, alleen ik weet niet waar.![]()
Ik had een labretpiercing, en ik heb nu een tongpiercing. Wil het liefst geen meer in me gezicht hebben.
Het enigste waar ik op kom is een navelpiercing.. alleen daar heb ik voor mijn gevoel niet echt de buik voor, en het is zo standaard! Dus ik dacht aan meteen 2 navelpiercings, 1 boven en onder..
Maargoed, nu ben ik dus rond aan het kijken wat voor piercings er nog meer zijn. Ik weet er wel veel, alleen tepel en intiempiercing hoef ik op dit moment niet.![]()
MD vind ik ook erg mooi, alleen heb er niet de geschrikte plek voor. (vind tussen de borsten mooi, alleen je kan de piercing er niet zomaar even uithalen en dicht laten groeien).
Jullie anders een idee?
Megamutsj schreef:Ik wil héél graag er weer een piercing bij, alleen ik weet niet waar.![]()
Ik had een labretpiercing, en ik heb nu een tongpiercing. Wil het liefst geen meer in me gezicht hebben.
Het enigste waar ik op kom is een navelpiercing.. alleen daar heb ik voor mijn gevoel niet echt de buik voor, en het is zo standaard! Dus ik dacht aan meteen 2 navelpiercings, 1 boven en onder..
Maargoed, nu ben ik dus rond aan het kijken wat voor piercings er nog meer zijn. Ik weet er wel veel, alleen tepel en intiempiercing hoef ik op dit moment niet.![]()
MD vind ik ook erg mooi, alleen heb er niet de geschrikte plek voor. (vind tussen de borsten mooi, alleen je kan de piercing er niet zomaar even uithalen en dicht laten groeien).
Jullie anders een idee?
Nymphadora schreef:En hoe zit het met eten en praten??
Je onderschrift is trouwens erg leuk!
Anthea schreef:Je kan het proberen, je kan hem er nog altijd uithalen.
xDramaQueen schreef:dames ik heb jullie hulp nodig, ik heb een jaar geleden me labret eruit gehaald, k had namelijk geen tandvlees meer, nu een jaar later mis ik dat kreng nog steeds enorm, en kan hem doorprikken, nu zou ik plastic erin kunnen doen (heb een bioplast hier liggen van very much centjes) maar ik ga altijd lopen bijten op plastic, misschien is t doorzetting dat ik er gewoon af moet blijven met me tengels... *zucht* wat zeggen jullie, doorprikken en plastic proberen of eruit laten....
Anthea schreef:Ja maar daar hoef je niet bang voor te zijn, denk niet dat ie pijnlijker is dan je tepel.
Megamutsj schreef:xDramaQueen schreef:dames ik heb jullie hulp nodig, ik heb een jaar geleden me labret eruit gehaald, k had namelijk geen tandvlees meer, nu een jaar later mis ik dat kreng nog steeds enorm, en kan hem doorprikken, nu zou ik plastic erin kunnen doen (heb een bioplast hier liggen van very much centjes) maar ik ga altijd lopen bijten op plastic, misschien is t doorzetting dat ik er gewoon af moet blijven met me tengels... *zucht* wat zeggen jullie, doorprikken en plastic proberen of eruit laten....
Ik had ook een labret en die is ook nog een heel klein beetje open, kan er een oorbel doorheen proppen.![]()
Ik heb hem er ook uit gehaald vanwege me tandvlees..
Tsja je hebt het risico dat je je tandvlees nog erger zal beschadigen.. maargoed je moet het zelf weten! Waarom probeer je het niet, en als je merkt dat je er mee speelt haal je hem er gewoon weer uit.