Weet niet of iemand het leest, maar ik moet het toch even van me af schrijven.
De 30e zou ik de terugkoppeling hebben van mijn intakegesprek bij de psychiater. Daar ben ik via de huisarts gekomen, nadat ik bij de psycholoog vastliep en niet verder kwam. Nu heeft mijn vriend vandaag gebeld om te vragen of ik niet eerder kan dan de 30e, omdat het niet goed gaat en ze me inmiddels in het team besproken hebben. Eerder kon helaas niet, maar hij kreeg al wel de uitkomst te horen.
Hier komt het: Doorsturen naar maatschappelijkwerk en terug in de arbeidsmarkt. Kortom weer aan het werk gaan en gesprekken bij maatschappelijkwerk. Sturen ze me terug naar maatschappelijkwerk terwijl ik al bij een bedrijfsmaatschappelijkwerker en een psycholoog gelopen heb, maar daar niet verder kwam. Gelukkig heeft mijn vriend zijn zegje even gedaan door de telefoon en uitgelegd hoe het momenteel met mij gaat. Ze gaan me nu opnieuw binnen het team bespreken en dan krijgen we de 30e dus het nieuwe plan te horen. Ik ben heel benieuwd waar ze mee komen. Ik hoop serieus dat ik nu wel de hulp krijg die ik nodig heb. Alle respect voor maatschappelijkwerk, maar dat is voor mij gewoon niet voldoende.