Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Met de carnaval gaan er ook een aantal roze doorheen!
.
. Heeft iemand ervaring met een goede regio Den Haag/ Rotterdam? En ik las iets over haar wat al2,5 jaar meeging, maar toen drukte ik op een verkeerd knopje en nu kan ik die pagina dus niet meer vinden. Weet iemand daar meer over? 
Heb laatst matjes gekocht van balmain als tussendoor van de andere extensions. Ik heb nu zo ong 3 jaar al extension in mijn haar. Wel natuurlijk met een tussen pauze ertussen om je eigen haar weer even te laten 'luchten'. Ik heb nu wel het idee dat mijn haar door de extensions dunner worden. Is dat mogelijk? En nog een andere vraag. Met het uithalen van de extensions, hebben jullie boven het bontje ook van de knopen in je eigen haar zitten? Of zou dat komen doordat ik ze gewoon te lang laat zitten? 
ben een beetje lui hahaCitaat:Dank je! Ik was 469 euro kwijt dus moet de rest van de maand op water en crackers leven haha.. Maar dat was voor: haar ontkleuren, (had nog veel donkerder haar en wilde dus wat lichter) mn haar en de extensions verven, de extensions plaatsen, knippen fohnen etc en een pakket met speciale conditioner, shampoo, stylingproducten en speciale borstel. Het is een flinke lap geld, maar ik vind dat het resultaat zeker waard hoor! zie een hoop meiden met goedkope extensions waarbij je het toch snel ziet. Dan liever 100 euro meer uitgeven met een echter resultaat.. Maar das natuurlijk ieder voor zich..
Zeker als je zelf fijn haar hebt.