Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:46

Mooi!! Ik wil het ook, maar ben bang dat ik er na 2 weken genoeg van heb.

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:49

Ik moest er wel een paar dagen aan wennen, maar heb er eigenlijk geen last van! Vind het zo tijdelijk wel leuk, kun je eens wat anders met je 'haar' :D. Met de carnaval gaan er ook een aantal roze doorheen! :P

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:35

Ik heb 2 weken geleden voor het eerst mn doublehair (balmain) omhoog laten plaatsen, en puntjes laten knippen, heb het ook voor het eerst zelf gekleurd.. ben er nog steeds superblij mee! hier nog een fotootje, mn pony zit hier erg knullig, even negeren aub haha (op de foto lijkt mn haar rood, maar het is donkerbruin hoor, komt door de bewerking van de foto)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 17:06

Mooi!!

Ik ga van de week mn huid bruin laten spuiten met Airbrush tanning, ben erg benieuwd.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:49

spannend.. benieuwd naar je ervaring! Hoe lang blijf je dan bruin eigenlijk? is natuurlijk wel veel gezonder dan zonnebank.. (is niet schadelijk toch?) en wat kost zoiets ongeveer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:26

Ik moet donderdag 25 euro betalen is een aanbieding. Geloof dat het 2weken blijft zitten als je er goed mee om gaat. Geen zure zepen, niet scrubben, geen zware make up remover etc. Ik wil het gewoon eens proberen, bevalt het goed dan kan ik het altijd doen voor een feestje ofzo. :)

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 03:38

Ik zou je van te viren wel goed schrubben. De dag ervoor en dan in de ochtend dan krijg je geen vlekken.
Ik heb het regelmatig laten doen en het is echt super fijn en super mooi. En..........erg fijn voor een feestje ofzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 12:25

Ja idd goed scrubben! Dat vertelde ze mij ook. Ben erg benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:21

Afbeelding

Ik ben bruin!! Ben tot nu toe erg tevreden, het word nu nog steeds bruiner en iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest. :)

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:02

Mooi is het he!
Een kennis van mij doe het ook, heel natuurlijk en niet nep :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:02

Goeiemorgen!

Ik zit ook te denken aan een weave, omdat ik ondertussen schijtziek word van die 3 sprieten haar die ik heb :=.
Sorry als ik in herhaling val, maar heb niet zo'n zin om alle 66 pagina's door te lezen :). Heeft iemand ervaring met een goede regio Den Haag/ Rotterdam? En ik las iets over haar wat al2,5 jaar meeging, maar toen drukte ik op een verkeerd knopje en nu kan ik die pagina dus niet meer vinden. Weet iemand daar meer over?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:14

Morgen nieuwe extensions :):)

Ik zou het niet weten Yv :n

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:19

Ook ik heb weer een vraagje :) Heb laatst matjes gekocht van balmain als tussendoor van de andere extensions. Ik heb nu zo ong 3 jaar al extension in mijn haar. Wel natuurlijk met een tussen pauze ertussen om je eigen haar weer even te laten 'luchten'. Ik heb nu wel het idee dat mijn haar door de extensions dunner worden. Is dat mogelijk? En nog een andere vraag. Met het uithalen van de extensions, hebben jullie boven het bontje ook van de knopen in je eigen haar zitten? Of zou dat komen doordat ik ze gewoon te lang laat zitten?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:23

Ik had heel veel knopen boven de waxjes, dat was ook de reden dat ik ze eruit liet halen.. Mijne zaten er ook wel bijna 5 maanden in, ja wat is lang..

Ik ga vrijdag weer naar de salon voor extensions uitzoeken! :):) Ik ga wel voor verlenging denk ik, maar niet te lang, denk 30 cm :) En anders voor volume :))

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:57

Ik had ze er idd ook 5 maanden in. Is wel erg lang ik weet het, maar kon er geen afstand van doen ;)

Ik had meestal een verlening van 50 cm :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:17

ja 5 maanden is ook wel erg lang.. kon er ook geen afstand van doen := Wilde ze graag inhouden tot de bruiloft van m'n vriendin, maar dat ging echt niet meer :+

Ik had ook 50 cm, maar had er zoveel werk aan :=

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:35

ik zweer toch echt bij de matjes (double hair) is naar mijn mening toch echt beter voor je eigen haar omdat het maar op een paar punten wordt vastgezet, en deze punten veranderen ook nog eens om de 6 weken bij het omhoog zetten.. van de losse extensions (zaten er 10 van bij in het double hair pakket) heb ik er geen een meer over omdat ze allemaal loslieten, omdat mn eigen haar er niet tegen kan. Laatst werden mn metjes om hoog gezet dus was mn eigen haar weer even te zien, zag er nog steeds super uit, stuk gegroeid alweer, en gewoon glanzend als altijd.. ik vind het super, double hair! en ik heb ook nog nooit klitten gehad.. Ik denk niet dat ik ooit losse extensions zou willen.. (al is het ook mooi hoor daar niet van)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:09

Ctjelief, heb je van dat haar wat jij bedoelt toevallig een site of iets van informatie en foto's?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:11

Op balmain staan daar foto's van. Ik vind alleen het nadeel van matjes dat je je haar niet makkelijk in een staart kan. En iedere 6 weken omhoog zetten is mij teveel werk :P ben een beetje lui haha

Volgende week woensdag komen ze voor mij en mijn zus voor het eerste consult

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:57

Heb even op de site gekeken maar zie even door de bomen het bos niet meer zeg maar.. Tsjee wat een keus!
Dat double hair, zie ik het nou goed dat de 2 lagen tijdens het vastzetten worden gescheiden en zodra het vastzit de bovenste pluk het vastgezette stukje overlapt? Krijg jedan niet ineens een bobbel ervan op je hoofd bij heel fijn haar? Om even een idee te schetsen: als ik van die clip Inns gebruik, die je dus aan de achterkant een bobbeltje waar de clips zitten, omdat mijn haar te fijn en te dun is om het netjes te bedekken.. Geen kale plekken oid, maar ipv dat het stijl naar beneden valt, maakt het nu een bochtke bij de clips.. Snap je? Is dat niet zo bij die netjes?
En hoe doen jullie dat? Halen jullie het haar van internet af en laten jullie het fixen bij de kapper of moet je het ook bij de kapper aanschaffen?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:02

ik heb het zelf bij de kapper laten doen.. was wel prijzig maar het is super! Ik heb zelf superfijn haar, als ik een staart maak is het echt een plukje van niets, dus ook ik was bang dat je een 'bobbel' zou zien, maar dta is echt niet zo, het is 100% NIET te zien.. De matjes worden ook net iets onder het midden van je hoofd zeg maar geplaats zodat het er niet 'op' ligt, btje raar omschreven maar hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel..! het ziet er supernatuurlijk uit, je voelt natuurlijk wel die matjes zitten. Maar persoonlijk vind ik die harde stukken van loss extensions veel vervelender aanvoelen! (plus dat dat ook VEEL meer waxjes zijn) Ben blij dat ik die nu kwijt ben. Die matjes voel je toch een stuk minder, naar mijn ervaring..

En inderdaad is het wel een gedoe om elke 6-8 weken naar de kapper te moeten (ik vind het altijd heerlijk bij de kapper en moet mn pony ook om de 2/3 weken laten knippen dus ach), maar zo doe je wel heel lang met je extensions.. Als je ze goed verzorgt kun je er wel een jaar mee doen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:17

Jij hebt het haar ook bij de kapper aangeschaft? Mag ik je heel onbeleefd vragen wat je kwijt bent voor zo'n ophaalbehamdeling en de eerste behaneling incl aanschaf haar?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:41

Citaat:
Dank je! Ik was 469 euro kwijt dus moet de rest van de maand op water en crackers leven haha.. Maar dat was voor: haar ontkleuren, (had nog veel donkerder haar en wilde dus wat lichter) mn haar en de extensions verven, de extensions plaatsen, knippen fohnen etc en een pakket met speciale conditioner, shampoo, stylingproducten en speciale borstel. Het is een flinke lap geld, maar ik vind dat het resultaat zeker waard hoor! zie een hoop meiden met goedkope extensions waarbij je het toch snel ziet. Dan liever 100 euro meer uitgeven met een echter resultaat.. Maar das natuurlijk ieder voor zich..

Even gequote uit een eerder bericht van me..

Verder kost het weer omhoog plaatsen 70 euro per keer, best prijzig, maar er zijn kappers die het voor een stuk minder doen hoor! (mijn kapper is gewoon heel prijzig)
Ik heb er nu een gevonden die het voor 35 euro doet, dus dat ga ik volgende keer even proberen denk ik.. scheelt de helft!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 02:07

Yv_, met een weaving krijg je wel echt een bobbel aan de achterkant :) Zeker als je zelf fijn haar hebt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:39

Maar dar double hair is toch een soort van weave?

Ik ga van de week maar is bij de kapper informeren, kijken of er mogelijkheden zijn om het wat voller te krijgen, maar dat je dus geen bobbel ziet. Losse extensions is bij mij geen doen, die vallen er na een week vanzelf uit, mijn haar is blijkbaar gewoon té fijn ofzo, ik weet het niet, maar ik heb losse extensions al een paar keer gehad. Langste wat bleef zitten was 3 weken. Dat vind ik echt zonde van het geld...