En een paar uur later er weer vanaf gehaald.
Moet ik wel zeggen dat ik het hek open gooi, zeg dat ze mogen en ze zelf naar het land lopen. Ik er achter aan, hier en daar een zetje gaf met mijn kruk omdat de appeltjes onderweg te lekker waren. Eenmaal op het land hek weer dicht. En terug net zo.
Mesten en hooinetten geven deed ik niet zelf, maar bemoeide mij er wel mee. Hooinetten vulde ik wel zelf zodat ik de regie hield over wat ze kregen.
Ik was zelfs al weer een beetje aan het stappen met mijn peesblessure pony na ruim 2 weken, met krukken. En na 11 dagen mijn eerste menwedstrijd weer gereden.
Na 5 weken zelfs kampioenschap gereden en 6 weken demo van het stamboek. Gewoon goede groom mee voor het wagen opladen enzo. Pony's zijn zo braaf dat trailer laden en optuigen prima ging. Pony's moesten alleen met opstappen heel goed vast gehouden worden

Of dat allemaal handig is, tja, daar zullen de meningen over verdeeld zijn

Maar vers uit het ziekenhuis toen het net gebeurd racede ik al tussen mijn pony's door op krukken. Ik kan het ZOOOOO slecht uit handen geven. Heb het werk wel wat uit handen gegeven, maar wel mij steeds er mee bemoeid (wat moet je anders met mooi weer terwijl je niet aan het werk kan).