verstandskiezen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Re: verstandskiezen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:06

Nou lekker medeleven voor je als patient hadden ze dan ;)

Vond het ondanks alles wel prettig dat ze zoveel vroegen en zoveel praatten. Je wordt toch een soort van afgeleid daardoor!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:08

Ja inderdaad, had dat eigenlijk wel verwacht maar dat was dus niet zo. :=
Ze praatten alleen tegen elkaar, over 1 haar zwangerschap en af en toe zeiden ze iets over m'n kiezen bijv.: "Die kies zit behoorlijk vast'." Waarop ik dacht: Aha, dus daarom doet het pijn. Maarja, praten ging niet en na een paar rukken was het ding eruit :=

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:11

Ik zou die man voor z'n harses slaan, als je niet kon praten! HALLOOOOO ER LIGT EEN PATIENT ONDER JE! Die kies die zo vast zit is van mijjjjjjj!! _O- whaha

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:13

Het waren 2 vrouwen :') Ik werk in het ziekenhuis in de horeca (bezoekersrestaurant) maar daar komen ook veel personeelsleden. Af en toe zie ik d'r lopen en besteld ze wat en altijd heb ik de neiging om er wat mee te doen :') Maar nog nooit gedaan en ga ik maar niet doen ook. Is toch een beetje triest :=

Ik hoop maar gewoon dat de volgende kant beter gaat, maar ik was al zo zenuwachtig vorige keer, lag helemaal verstijfd in die stoel, dus dat zal de volgende keer nog wel erger zijn, :=

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:16

Hahaha dat is waar, een man kan niet zwanger zijn :')

Als je haar de ovlgende keer weer hebt, zou ik haar vast van te voren waarschuwen haha!
Na zo'n 1e keer, valt de 2e keer misschien mee ..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:18

itsmi schreef:
Hahaha dat is waar, een man kan niet zwanger zijn :')

Als je haar de ovlgende keer weer hebt, zou ik haar vast van te voren waarschuwen haha!
Na zo'n 1e keer, valt de 2e keer misschien mee ..

Ik denk het wel ja :j De kant die gedaan is zat ook het slechts (schuin, te weinig ruimte) Dus misschien dat links een stuk makkelijker gaat..

Is het trouwens normaal dat ik nu nog steeds last van m'n kaak heb als ik m'n mond zo ver mogelijk open doe? :=

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:42

ja. En soms houd dat ook nog wel even aan.

Ben vandaag even bij mijn ouders geweest. Heb links onder flink ontstoken, die klier wat er zit ook :?. Moet nu 3 keer per dag dat gat uitspoelen met een spuitje en ook nog 1 keer per dag naar mijn ouders voor een spuitje met pijnstillende en ontsmettend spul erin.

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:47

Pff vreselijk, ik moet vrijdag over een week weer. ^)

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:15

Hoeveel moet je er nog getrokken krijgen?

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:18

1. :P Vorige keer ook!
Alleen toen ging het niet helemaal goed (verhaal staat hier paar pagina's terug nog wel). Ben nu toch wel zenuwachtiger dan vorige keer merk ik... :=

Vervelend dat het bij jou ontstoken is zeg. Hoop dat dat bij mij niet gebeurd. Had vorige keer zo'n spoelmiddel meegekregen, wat ik 3x daags moest gebruiken. Ik hoor van veel mensen dat zij dat niet hebben gekregen en vervolgens een ontstoken mond hebben gehad.. Ik heb nergens last van gehad gelukkig. Hopelijk helpt het middeltje mij de volgende weer net zo goed! ;)

*brr*

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:30

Ik moet geen verstandskiezen laten trekken, maar wel gewone tanden.. Ben echt als de dood :( !

Laurierhaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:12

Heb gister een verstandskies laten trekken. Moet zeggen dat het me reuze meeviel. Had mezelf echt bang laten maken door allerlei horror/slager verhalen van andere mensen. Ben zelf ook echt als de dood voor naalden, dus ik zag het meest op tegen de verdovingsspuiten. Ik zat daar dus gestressed in die stoel, maar voelde er uiteindelijk niets van! Er moest ook geboord worden, dat was wel vervelend maar niet pijnlijk gelukkig. En thank god voor de pijnstillers die je meekrijgt ;) Nu een dag later heb ik wel een hamsterwang en het spoelmiddel dat ik meegekregen heb is niet bepaald lekker. Maar als het hierbij blijft ben ik tevreden!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:15

Ik kreeg helemaal geen spoelmiddel mee. :=
Gewoon: Lauw water in een kopje en een theelepel zout erin en met een spuitje schoonspoelen maar ;')

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:41

Ik kreeg ook geen spoelmiddel mee! Alleen het advies om te spoelen.
Ben dat de 2e keer na het trekken vergeten en heb nergens last van gehad..

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:35

Maandag bij de tandarts geweest, controle en foto. conclusie: die gebroken kies moet eruit, dan kan die verstandskies doorkomen, en de andere 3 moeten er ook uit omdat de ene tegen m'n tand zit en ik boven er geen plaats voor heb volgens hem(moeten nog doorkomen) en het toch geen kauw oppervlakte geeft. doorverwijzing naar de kaakchirurg gehad waar ik binnenkort moet komen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:43

Narcose mag wel hoor, je moet er alleen mee rekenen dat de narcose hoogstwaarschijnlijk niet vergoed wordt door de verzekeraar.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:55

Somebitch schreef:
Narcose mag wel hoor, je moet er alleen mee rekenen dat de narcose hoogstwaarschijnlijk niet vergoed wordt door de verzekeraar.

Bij mij mocht het absoluut niet. Volgens mij zijn daar regels voor.. Doen ze echt niet zomaar hoor!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:56

Nou bij mij wel hoor. :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:34

Bijzonder..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:37

Ik heb alleen hoeven zeggen dat ik een erge angst heb voor de tandarts en ze hebben me zo onder narcose gelegt, oja heb wel een lijst in moeten vullen voor allergieen en hoe het met je hart zit enz enz.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:43

Die lijst heb ik ook moeten invullen! Dat is een algemene lijst volgens mij..

Ik ben ook bang voor de tandarts, weet mijn eigen tandarts ook, maar hij doet er niks mee. Moet zeggen dat ik ook een vervelende tandarts heb, hij houdt nergens rekening mee. Maar ben al een keer gewisseld en durf dus niet nog een keer te wisselen..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:48

Ik heb die lijst niet in hoeven vullen :n (Gewone verdoving in de mond) Ze vroegen alleen of ik problemen had met m'n gezondheid en of ik allergieën had :=

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:49

ik heb wel een lijst in moeten vullen. Verschilt dus per ziekenhuis... ik heb wel een chronische ziekte, dus mag geen ibuprofen.. Dus als ik dielijst niet had ingevuld hadden ze dit niet geweten! En had ik wel ibuprofen gekregen!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:50

Maar dan had je dat acteraf nog kunnen zeggen. :)
Ik was wel heel blij met die ibuprofen. Krijg je de 2e keer ook een recept mee om een doos van 10 te halen?
Niet dat die oude allemaal op zijn, maar daar red ik het echt niet meer mee :=

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 16:10

weet iemand hier toevallig welke kosten er verbonden zijn aan narcose?