Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Draverlove schreef:
Deze heb ik gister besteld
Er ging wat fout toen ik geld wou overmaken, hij werd niet 1 x betaald en besteld, nee 4 keer, woeps!!
Heb gelijk een email er naar toe gestuurd, en vanmorgen bericht terug gekregen dat ze die drie keer terug hebben gestort, anders was ik ong 35 euro extra kwijt!!
wendely schreef:Emmz schreef:Hy zit ook niet diep (dat ringetje) en wel hoog..
Waar heb je hem laten zetten?
Ik 4.5 maand terug heb nu ook nog een ringetje hoorGa denk ik over een maandje een staafje erin doen
Emmz schreef:Draverlove schreef:
Er ging wat fout toen ik geld wou overmaken, hij werd niet 1 x betaald en besteld, nee 4 keer, woeps!!
Heb gelijk een email er naar toe gestuurd, en vanmorgen bericht terug gekregen dat ze die drie keer terug hebben gestort, anders was ik ong 35 euro extra kwijt!!
Ooohh Die is vet mooi!!
Welke kleur heb je?
Emmz schreef:Waar jy die weg hebt hebbe nze wel meer mooien
Aahh.. Ik wil ook een andere erin
Emmz schreef:Draverlove schreef:
Ooohh Die is vet mooi!!
Welke kleur heb je?
Pascal schreef:Ik heb gelukkig nergens last van gehad toen ik mijn tongpiercing leit zetten, heb altijd gewoon kunnen eten drinken en praten...
Maar dat hebben weinig denk ik
Draverlove schreef:Emmz schreef:Waar jy die weg hebt hebbe nze wel meer mooien
Aahh.. Ik wil ook een andere erin
Bedoel je mijn navelpiercing??![]()
Hoe weet je waar ik die weg heb![]()
Als je mij bedoelde ghehe
www.studioflash.nl
Draverlove schreef:Hebben jullie de foto's van mijn tongpiercing ook gezien ?
kimmy schreef:@ Emmz ik heb mijn navelpiercing ook bij Cody laten zetten....
Hoelang duurde het trouwen bijjullie voordat je navelpiercing uit geetterd was? Ik heb mijn navelpiercing sinds 12 februari en het ettert nu nog steeds... Wil toch wel van het zomer een staafje erin hebben
Draverlove schreef:Ik laat binnenkort nog een trachus zetten denk ik, word echt verslaafd, maar wat is beter, piercen of schieten??? Piercen zeker?
SuperSmurf schreef:Draverlove schreef:Ik laat binnenkort nog een trachus zetten denk ik, word echt verslaafd, maar wat is beter, piercen of schieten??? Piercen zeker?
piercres schieten niet eens meer, dus dat geeft wel aan wat beter is he
kimmy schreef:@ Emmz ik heb mijn navelpiercing ook bij Cody laten zetten....
Hoelang duurde het trouwen bijjullie voordat je navelpiercing uit geetterd was? Ik heb mijn navelpiercing sinds 12 februari en het ettert nu nog steeds... Wil toch wel van het zomer een staafje erin hebben