Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:SansaS schreef:Ik vind het echt bizar dat moeder in dit geval niet voor haar kind opkomt en als ze toch vrij genomen had gaat rondbellen dit nu is. Bloedprikken en uitslag doorkrijgen is namelijk peanuts. Dat kan 9 van de 10 keer ook telefonisch door de arts.
misschien om dat het 'kind' in kwestie een volwassen vrouw van 29 jaar is?
Mijn volwassen kinderen vinden het echt niet oké als ik me met alles in hun leven bemoei, alleen als ze er expliciet om vragen/toestemming geven bemoei ik me daarmee.
Laten we aub niet de moeder blamen, die is er druk genoeg mee met al het heen en weer rijden en steunen van ts.
Love_myhorse schreef:Fijn ts! Misschien lactose vrije melk producten nog proberen? Lactose vrije producten als je gevoelige maag darmen hebt is soms fijner.
Isey skyr producten bijvoorbeeld. Zijn ook hoog in eiwitten.
secricible schreef:Een sonde in deze is gewoon erg risicovol. Ik snap dat de arts daar niet happig op is.
Ts zei toch al dat ze op korte termijn een kijkoperatie kreeg?
CupCakes_ schreef:TS braakt toch nog regelmatig? Grote kans dat een neus-maag sonde eruit gebraakt wordt met alle gevolgen van dien.
Polly benoemd het mooi, de behandelvolgorde bij de artsen laten. Deze hebben er voor geleerd en weten echt wel wat ze doen. Als verpleegkundige heb ik ook veel vragen rondom deze situatie, maar het is beter voor TS om haar niet onder te gaan sneeuwen met alle adviezen, tips en behandelingen. Daar wordt niemand beter van.
TS, hopelijk gaan de medicijnen hun werk doen zodat het eten weer iets beter zal gaan.