Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
-Namiro- schreef:Okay.. dan heel even een praktische vraag over die plastuit..
als je een sportbroek aan hebt moet je dan niet je hele broek naar beneden doen om dat ding op de juiste plek te manoeuvreren?? Als in.. je staat alsnog in je blote kont?
Suliko schreef:Ik duik ook prima in de bosjes! Heb sinds kort wel een kula cloth (anti-microbieel en super absorberend doekje) om toch die paar plasdruppels af te vegen, die hang ik dichtgevouwen (met knoopje) aan mijn trailvest. Neem liever geen wc-papier mee en laat dat al helemaal niet achter in de natuur.
Ik heb een liberpee, maar eigenlijk nog niet gebruikt. Om de reden dat je veel fietsbroekjes of hardloopbroekjes alsnog half uit moet doen om het te gebruiken en het relatief veel ruimte inneemt.
<Knip>
Afgelopen donderdag nieuwe trailrun schoenen gescoord. De salomons sense ride 5 blijken toch iets te krap, na 15 km krijg ik last van mijn grote tenen en schuur ik die open. Heel stom. Naar dé trailrun store gegaan in Zoetermeer en supergoed geholpen! Van alles gepast en op gelopen, maar de La Sportiva Bushido III sprong er voor mij uit! Grappig genoeg de hoka torrent ook (een van hun weinige schoenen met weinig demping, met veel demping loop ik te instabiel), dus die wil ik graag als 2e paar nog scoren.
Ben helemaal blij met de La Sportiva's, de kleuren vind ik geweldig en vandaag de 31 km erop gelopen en ze zaten heerlijk, nergens iets van schuurplekken of druk gevoeld.
[ [url=m/rZ668u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supervixen schreef:Klinkt alsof je voorbereiding wel in orde is. Ik loop altijd wat lange duurlopen vooraf tot een km of 35, soms 42 voor een 50km. Net hoe het uitkomt. In de meivakantie toen ik 55km liep was mijn langste loop van tevoren maar 25km geloof ik. Per week zo'n 60 tot 70km aan weekvolume. In voorbereiding voor mijn 77km liep ik de 58km Veluwezoomtrail en twee marathons.
Tips.. fijne kleding aantrekken. Vaseline smeren op plekken die kunnen schuren.
Niet te spastisch doen over eten, oefen daar een beetje mee van tevoren en kijk wat je makkelijk eet op een lange afstand. Lekker even kletsen met vrijwilligers bij de vp en daar even de tijd nemen.
Heuvels op wandelen zodat je daar weinig energie verliest.
Verder gewoon gaan met die banaan!
Samantha_ schreef:Is het dan niet snel vol Germie?
Heel veel runs zijn echt snel vol. Ik geef me altijd vroeg op, kan altijd nog kaartje verkopen denk ik dan.
De keren dat ik laat bedacht wel mee te doen, was het uitverkocht. Dan moet je moeite doen om kaartje te kopen, hopen dat je niet word opgelicht etc. En loop je ook met een andere naam op je startbewijs.