Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:Goede morgen , wat een weertje he![]()
@MuSLi , nu is het zaak het zaadje water te geven![]()
@Marlies ; geluk bij een ongeluk dan .
Ik hoop dat alles snel afgehandeld is .
@Padoertje ; heb je nog recente hartslagzones dan ?
Goed bezig Sakura , hoe is het weer ?
Nou , ik had gisteren Tri Almere .
De planning was alleen te gaan zwemmen en fietsen en dan uit de wedstrijd te stappen .
En fietsend dan wat meer op tempo te gaan .
Het was mijn eerste open water zwemmen , en het water was onder de 16 graden![]()
Maar gelukkig eenmaal zwemmend was het toch wel te doen .
Alleen in de wisselzone met koude vingers wetsuit uit en sokken aantrekken wat lastig was .
Het fietsen begon goed , er stond voor Almere vrij weinig wind
We moesten drie rondjes om op 89 km te komen .
Op de Gooimeerdijk is het asfalt niet echt in goede staat , en daar hadden ze de slechte stukken met pionnen gemarkeerd .Dus er stonden een keer 4 pionnen achter elkaar , dan weer niets , dan weer een enkele .
Nou jullie raden het misschien al, ik heb er 1 geschampt en ben gelukkig wel in de berm
gevallen .Met 32 KM/U maak je een behoorlijk smakkerd kan ik je zeggen .
Daarmee werd de wedstrijd een T26 .
Omdat ik lichtjes duizelig was ben ik zonder spoed in de ambu naar de EHBO .
Mijn lichaamstemperatuur was toen onder de 36 .
Heb een poosje daar in een thermo deken gezeten , en wat warms gedronken .
Vandaag doen alle spieren in mijn bovenlijf zeer , mijn knie en onderarm geschaafd .
En een buil op mijn hoofd .Maar vooral mijn zelfvertrouwen heeft were een fikse deuk opgelopen .
Thami schreef:Ga geen hele blijleespost doen, maar wel even op Time reageren; gaat het nu weer beter? Schrikken zo’n val en kan me voorstellen dat dat ook een beetje blijft hangen. Hoop dat het meevalt voor je.
Samantha_ schreef:Wat gaaf Sakura!
Fijne reis nog!
Ik ben net naar Mantel geweest. M’n eerste rondje daar in de winkel gefietst haha, op een Cube nuroad. Die vind ik wel erg mooi, beter dan die dunne gladde bandjes.
Ik twijfel nu of ik heel lang op marktplaats ga zoeken of een nieuwe ga kopen. Wel fijner idee met garantie etc.
Time2Tri schreef:Goede morgen , wat een weertje he![]()
@MuSLi , nu is het zaak het zaadje water te geven![]()
@Marlies ; geluk bij een ongeluk dan .
Ik hoop dat alles snel afgehandeld is .
@Padoertje ; heb je nog recente hartslagzones dan ?
Goed bezig Sakura , hoe is het weer ?
Nou , ik had gisteren Tri Almere .
De planning was alleen te gaan zwemmen en fietsen en dan uit de wedstrijd te stappen .
En fietsend dan wat meer op tempo te gaan .
Het was mijn eerste open water zwemmen , en het water was onder de 16 graden![]()
Maar gelukkig eenmaal zwemmend was het toch wel te doen .
Alleen in de wisselzone met koude vingers wetsuit uit en sokken aantrekken wat lastig was .
Het fietsen begon goed , er stond voor Almere vrij weinig wind
We moesten drie rondjes om op 89 km te komen .
Op de Gooimeerdijk is het asfalt niet echt in goede staat , en daar hadden ze de slechte stukken met pionnen gemarkeerd .Dus er stonden een keer 4 pionnen achter elkaar , dan weer niets , dan weer een enkele .
Nou jullie raden het misschien al, ik heb er 1 geschampt en ben gelukkig wel in de berm
gevallen .Met 32 KM/U maak je een behoorlijk smakkerd kan ik je zeggen .
Daarmee werd de wedstrijd een T26 .
Omdat ik lichtjes duizelig was ben ik zonder spoed in de ambu naar de EHBO .
Mijn lichaamstemperatuur was toen onder de 36 .
Heb een poosje daar in een thermo deken gezeten , en wat warms gedronken .
Vandaag doen alle spieren in mijn bovenlijf zeer , mijn knie en onderarm geschaafd .
En een buil op mijn hoofd .Maar vooral mijn zelfvertrouwen heeft were een fikse deuk opgelopen .
MuSLi schreef:Wat heftig zeg @Time. Rustig aan doen maar om weer een beetje op de been te komen. Het zit je niet mee...