Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meer moeders die niet kunnen wachten?
Tepelhoedje deed hier niets, daar had ik ook wondjes mee...
redbutton schreef:@annepaardoes die voorweeën voor je naar bed gaat zijn zo gemeen. Ben zo vaak gaan slapen met het idee, misschien begint h3t straks eindelijk en dan wordt je na een goede slaap weer wakker met niks.
Je bent al bijna 41 weken zeker? Blijf je wachten of is er al een plan? Ik moest boven de 40 weken gelijk elke 3 dagen naar de verloskundige (al ben ik maar 1x geweest want toen bleek al dat ik nog amper vruchtwater had)
suus_toes schreef:Voor de gene die al met hun kindjes zitten..
Hoe komen jullie de warme dagen door?
Het is hier alleen maar huilen en krijsen.
Word er zelf beetje heel erg moedeloos van.
Heb hem al in een luier en rompertje.
En het is 26 graden nu in huis.
En hoe gaat het met de nu nog zwangere dames? Houden jullie het een beetje uit?
Ik denk aan jullie!
suus_toes schreef:Voor de gene die al met hun kindjes zitten..
Hoe komen jullie de warme dagen door?
Het is hier alleen maar huilen en krijsen.
Word er zelf beetje heel erg moedeloos van.
Heb hem al in een luier en rompertje.
En het is 26 graden nu in huis.
En hoe gaat het met de nu nog zwangere dames? Houden jullie het een beetje uit?
Ik denk aan jullie!

Dus ik had ze vannacht daar in gelegd met enkel luier, maar deze ochtend had ze toch wat warmte uitslag. Dus vannacht zal het enkel rompertje worden.
)!
) Nadien laat ik het ontdooien in de koelkast en neem ik wat ik nodig heb. Maar wij doen al de combi moedermelk/kunstvoeding dus dat is anders natuurlijk.
Ik vermoed dat het toch wat uitgerekt was door mijn zwangere buik en daardoor vuil is in gekomen nu? Ben nu maar aan de gang met AB-zalf
dus geen lange bijlees van mij nu, sorry 
nijnthju en jasz geloof ik. Zo leuk, geniet ervan!
ik heb nu nog echt niet zoiets van nou, ik wil er nog een
misschien over een paar jaar
wat betreft waterige melk kan het inderdaad door de warmte komen denk ik. Hier is het sinds baby geboren is overdag niet onder de 30°C geweest en mijn melk is veelal ook vrij waterig
maar ik wil nooit meer een baby in de zomer hier haha, nog een paar weken volhouden, ik hoop dat het voor jullie sneller afgekoeld is