Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:Balen dames!
Hier nu op dag 8dpo, gebeurd volgens mij nog weinig. Gisteren getest, maar die was nog spierwit.
Progesteron was hier met hormonen wel al hoger, maar had nog iets hoger gemogen.
Probleem zit bij mij meer in mn luteale fase, dus nu hopen dat die wel verlengd, zodat innesteling ook überhaupt een kans krijgt.
Wordt volgende week weer gebeld door de gyn.
LinsxDot schreef:Spannend dames!
Ik zou zo graag iedereen hier die deze maand zeggen ik ben zwanger en hele topic leeg is.. pffff
LinsxDot schreef:Het bloeden is gestopt volgens mij! Lijkt wel of ik een miljoen heb gewonnen zo opgelucht en zo fijn want was echt niet te harden.. hoop dat nu blijft zo. Maandag testen halen en hopen dat ik nog kans heb tot 12 december
Angela_ schreef:Ik ben er weer dames.. Mijn zwangerschapstest is flink teruggelopen en ik heb licht rood bloedverlies..
Primavera schreef:Heftig Lau! Zaken om goed over na te denken idd! Ik zou het met beide handen aannemen maar snap dat je er best afwachtend instaat. Stond ze open voor iui?
Hier begon ik deze maand ook spontaan te twijfelen aan mijn (en zijn) vruchtbaarheid. Is dat gek?![]()
Gisteren waren we intiem geweest en dat was blijkbaar het zetje wat mijn lichaam nodig had.. Volle bak ongesteld vandaag
LinsxDot schreef:Net terug koppeling gehad me ijzer is helemaal prima dat is toch altijd heel laag geweest dus fijn.
Geen uitslag van zwangerschapstest hcg want dat gat ze nu even na vragen.. in zeg dat zou gelijk gebeuren want heb 2 buisjes afgegeven. Vervelend weer langer wachten