Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Primavera

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 11:07

Jammer taartje! Geniet van je vakantie!

Hier ook nog steeds negatief. Geloof ook niet meer dat deze positief gaat worden. Door dus naar de 8e ronde (7e maand).

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 11:22

Ja linn, was elke ochtend misselijk dus dacht is dat een zwangerschap of hoort t bij mn menstruatie (had vorige maand ook veel klachten in de dagen vooraf, had ik normaal nooit)

Jammer primavera, gaan we door naar de volgende!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 12:51

Balen dames :knuffel:

Ik mag morgen weer voor een echo maar vrees dat ik meer hormonen ga krijgen.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:42

Balen dames!

Hier nu op dag 8dpo, gebeurd volgens mij nog weinig. Gisteren getest, maar die was nog spierwit.
Progesteron was hier met hormonen wel al hoger, maar had nog iets hoger gemogen.
Probleem zit bij mij meer in mn luteale fase, dus nu hopen dat die wel verlengd, zodat innesteling ook überhaupt een kans krijgt.
Wordt volgende week weer gebeld door de gyn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 14:54

Barbabientje schreef:
Balen dames!

Hier nu op dag 8dpo, gebeurd volgens mij nog weinig. Gisteren getest, maar die was nog spierwit.
Progesteron was hier met hormonen wel al hoger, maar had nog iets hoger gemogen.
Probleem zit bij mij meer in mn luteale fase, dus nu hopen dat die wel verlengd, zodat innesteling ook überhaupt een kans krijgt.
Wordt volgende week weer gebeld door de gyn.

Spannend!!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 15:52

Voor jullie ook nog spannende tijden Lau en barbabientje!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 15:54

Spannend dames!

Ik zou zo graag iedereen hier die deze maand zeggen ik ben zwanger en hele topic leeg is.. pffff

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 08:48

Het bloeden is gestopt volgens mij! Lijkt wel of ik een miljoen heb gewonnen zo opgelucht en zo fijn want was echt niet te harden.. hoop dat nu blijft zo. Maandag testen halen en hopen dat ik nog kans heb tot 12 december

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 10:04

LinsxDot schreef:
Spannend dames!

Ik zou zo graag iedereen hier die deze maand zeggen ik ben zwanger en hele topic leeg is.. pffff

Nou dat zou onwijs fijn zijn he.
LinsxDot schreef:
Het bloeden is gestopt volgens mij! Lijkt wel of ik een miljoen heb gewonnen zo opgelucht en zo fijn want was echt niet te harden.. hoop dat nu blijft zo. Maandag testen halen en hopen dat ik nog kans heb tot 12 december

Ik duim voor je dat het zo blijft!
Hopelijk ben je van je hcg af dan heb je nog een kans!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 10:15

Ja volgens mij hebben ze dat sowieso weer in me bloed geprikt dus dat hoor ik vandaag of die weer laag is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 10:48

Ik ben er weer dames.. Mijn zwangerschapstest is flink teruggelopen en ik heb licht rood bloedverlies..

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 10:57

Angela_ schreef:
Ik ben er weer dames.. Mijn zwangerschapstest is flink teruggelopen en ik heb licht rood bloedverlies..

Aghh dikke knuffel |( :knuffel:

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:05

Lins fijn! Ik hoop met je mee!

Nee Angela :knuffel: ;(

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 11:08

Dikke knuffel Angela :knuffel:

Hier zou ik gisteren ongesteld moeten worden of eergisteren geen idee. Eisprongtest was 31 oktober het duidelijkste. Gisteren al wel af en toe krampen in de vroege ochtend/ nacht. Maar vanacht dan weer niks. Nu vanochtend duizelig en al paar dagen moe. Maar dan ook wel hele gekke en drukke werkdagen gehad.

Vandaag van 7 tot 5 werken. En zit gewoon te wachten tot ik ongesteld word. Heb wel wat last. Maar klein beetje geen pijn. Kan het niet goed uitleggen _O-

Ik maak mijzelf gek |o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:27

Angela_ schreef:

Knuffel :knuffel:

Ik ben net bij de gyn geweest. Deze was iets minder subtiel om het even zacht uit te drukken :') . Ik heb een mooi eitje zitten dus dat is super positief. Maar ze gaf wel aan dat met de kwaliteit van mijn vriend zijn zaak een natuurlijke zwangerschap klein is. Dus ik vroeg wat het vervolg is zegt ze ivf. Maar ik wil eigenlijk eerst iui proberen omdat ik ivf best heftig vind. Dus ik hoop dat het mogelijk is.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:51

Oh wat klote Lau maar gelukkig zijn er mogelijkheden

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 12:53

Heftig Lau! Zaken om goed over na te denken idd! Ik zou het met beide handen aannemen maar snap dat je er best afwachtend instaat. Stond ze open voor iui?

Hier begon ik deze maand ook spontaan te twijfelen aan mijn (en zijn) vruchtbaarheid. Is dat gek? :+
Gisteren waren we intiem geweest en dat was blijkbaar het zetje wat mijn lichaam nodig had.. Volle bak ongesteld vandaag :Y)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:22

Primavera schreef:
Heftig Lau! Zaken om goed over na te denken idd! Ik zou het met beide handen aannemen maar snap dat je er best afwachtend instaat. Stond ze open voor iui?

Hier begon ik deze maand ook spontaan te twijfelen aan mijn (en zijn) vruchtbaarheid. Is dat gek? :+
Gisteren waren we intiem geweest en dat was blijkbaar het zetje wat mijn lichaam nodig had.. Volle bak ongesteld vandaag :Y)

Nee dat ga ik maandag even aanhalen als ik weer bij haar ben. Ben best geschrokken nu en ineens heel moe.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:05

He getver angela, wat rot zeg..

Primavera, dat je twijfelt is niet raar, dat had ik ook.
Mijn man zn zaad is ook de lastige factor bij ons, maar niet zo erg dat het een zwangerschap in de weg staat gelukkig. (bewijs dat t kan hebben wij natuurlijk wel).
Ik werd gister ook gelijk volle bak ongesteld na de negatieve test... Haha

Wat heftig zeg lau, ik vind ivf ook wel een hele grote stap gelijk, iui is dan net even wat 'simpeler'

Linsxdot, o fijn dat je t via een bloedtest hoort, dan hoef je niet te turen naar zwangerschaps testen met twijfelachtige streepjes.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:09

Net terug koppeling gehad me ijzer is helemaal prima dat is toch altijd heel laag geweest dus fijn.
Geen uitslag van zwangerschapstest hcg want dat gat ze nu even na vragen.. in zeg dat zou gelijk gebeuren want heb 2 buisjes afgegeven. Vervelend weer langer wachten

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:15

LinsxDot schreef:
Net terug koppeling gehad me ijzer is helemaal prima dat is toch altijd heel laag geweest dus fijn.
Geen uitslag van zwangerschapstest hcg want dat gat ze nu even na vragen.. in zeg dat zou gelijk gebeuren want heb 2 buisjes afgegeven. Vervelend weer langer wachten

Als je de goede buis hebt laten prikken kunnen ze het gelukkig nabepalen.
Hopelijk heb je dan snel de uitslag binnen.
Maar wel balen dat je weer langer moet wachten.. Liever weet je het meteen natuurlijk.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:40

Ja ze zei dat ze nabepaling heeft aangevraagd. Had 2 verschillende kleuren dus neem aan dat goed komt

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:59

Balen Angela!

Hopelijk is je cyclus snel weer oké en heb je nog een kans Lins!

Lau dat is even schrikken. Wel fijn dat ze er niet omheen draait en er opties zijn.

Ik heb vanochtend een verwijzing gekregen naar de fertiliteit. Als het goed is krijg ik vandaag een vragenlijst en wordt daarna een afspraak gepland..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 17:02

LinsxDot schreef:
Ja ze zei dat ze nabepaling heeft aangevraagd. Had 2 verschillende kleuren dus neem aan dat goed komt

Ik ga voor je duimen :knuffel:

Spannend jasia ik ben zelf heel blij dat ik nu geholpen wordt

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:24

Ik duim voot je lins!

Is er hier iemand die ervaring heet met ( etos) ovaluatie testen. Ik ben even een beetje in de war ofzo.
Misschien dat iemand me kan helpen