Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swanzie schreef:Ik had de eerste 2 dagen alleen wat spierpijn bij de prikplek en slecht slapen.. pas daarna in wisselende mate moe en misselijk.. eigenlijk pas op dag 2, dag 3 weer niet.. daarna weer wel.
Zijn er ook mensen die als bijwerking slechter slapen hebben?
Swanzie schreef:Ik had de eerste 2 dagen alleen wat spierpijn bij de prikplek en slecht slapen.. pas daarna in wisselende mate moe en misselijk.. eigenlijk pas op dag 2, dag 3 weer niet.. daarna weer wel.
Linnie050 schreef:Maandag heb ik mijn eerste Pfizer prik gekregen.
Met wachten had ik ook een metaal smaak in mijn hoofd.
Savonds een zere arm en dat duurde een dag.
Overdag had ik met vlagen wat hoofdpijn verder geen klachten gehad.
bigone schreef:Dat gebeurt vaker met tweede Pfizer of Moderna , goed teken, lichaam werkt hard voor de antistoffen maar leuk is anders.
MarliesV schreef:Swanzie schreef:Ik had de eerste 2 dagen alleen wat spierpijn bij de prikplek en slecht slapen.. pas daarna in wisselende mate moe en misselijk.. eigenlijk pas op dag 2, dag 3 weer niet.. daarna weer wel.
Geen idee of dat van het vaccin komt, want het was ook volle maan afgelopen nacht. En daar heb ik altijd last van met slapen.
Beterschap hier boven! Wat naar dat je zo'n reactie hebt.
lenaa_tje schreef:Sheran schreef:Ok dit emetofoobje heeft nu zeer sterke twijfels bij haar tweede prik
Hoe lang heb je nog om hier over te twijfelen ? :p