Gevaccineerden op bokt ?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Swanzie

Re: Gevaccineerden op bokt ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 07:18

Ik had de eerste 2 dagen alleen wat spierpijn bij de prikplek en slecht slapen.. pas daarna in wisselende mate moe en misselijk.. eigenlijk pas op dag 2, dag 3 weer niet.. daarna weer wel.

Zijn er ook mensen die als bijwerking slechter slapen hebben?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 07:47

Swanzie schreef:
Ik had de eerste 2 dagen alleen wat spierpijn bij de prikplek en slecht slapen.. pas daarna in wisselende mate moe en misselijk.. eigenlijk pas op dag 2, dag 3 weer niet.. daarna weer wel.

Nou blijkbaar. Ik was om 6 uur al wakker vanmorgen. En snachts ook een paar x wakker geweest.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 07:49

Swanzie schreef:

Ja, gisteren heb ik mijn tweede prik gehad en ik heb echt de halve nacht wakker gelegen en liggen woelen.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 08:09

Ik heb juist heerlijk geslapen voor het eerst in twee weken!

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 09:43

Linnie050 schreef:
Maandag heb ik mijn eerste Pfizer prik gekregen.
Met wachten had ik ook een metaal smaak in mijn hoofd.
Savonds een zere arm en dat duurde een dag.
Overdag had ik met vlagen wat hoofdpijn verder geen klachten gehad.

Ik ook, maar zonder de hoofdpijn! Eerste keer dat ik het lees, had echt een beetje een droge mond de dag van de prik... 's avonds gewoon paardgereden, dag daarna nergens meer last van.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 09:44

Gister de pfizer gehad. Kreeg al vrij vlot last van een stijve zware arm, verder nergens last van!

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:01

Afgelopen woensdag mijn tweede pfizer vaccin. Op de dag zelf dacht ik dit gaat redelijk mijn arm doet niet zo zeer als na de eerste.
Maar toen de dag erna, wat een hel! Gisteren hele middag extreme spierpijn alsof mijn spieren uit elkaar werden getrokken,gewrichtspijn, hoofdpijn, nekpijn, totaal niet lekker. Toen moest het ergste nog komen. Werd tegen de avond steeds misselijk en heb uren achter elkaar overgegeven!!! Alsof ik al mijn botten ook zou uitkotste :r . Er bleef niks binnen. Vreselijk.. Kon ook mijn pillen niet innemen tegen hartritmestoornis,alles ging er weer uit dus voelde me daar nog beroerder van.
Had zetpillen en pillen tegen misselijkheid maar die werkten niet. Een vriend van mij kwam langs en zei ik kan je zo niet alleen laten, gelukkig wilde hij blijven slapen in de logeerkamer. Vannacht nauwelijks geslapen maar gelukkig werd na nog een zetpil tegen de misselijkheid de ergste misselijkheid minder.
Voel me nog steeds echt niet fit, probeer nu een beschuitje met jam..
Tjonge als ik dit had geweten weet ik niet of ik die tweede prik wel had aangedurfd..De eerste prik was lang zo erg niet.
Laatst bijgewerkt door Sabri op 25-06-21 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:03

Dat gebeurt vaker met tweede Pfizer of Moderna , goed teken, lichaam werkt hard voor de antistoffen maar leuk is anders.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:04

Ik heb net mijn eerste vaccin gehad. Indrukwekkende operatie, en topdrukte vandaag met 2200 afspraken.

Heb Pfeizer gehad, er werd ook Janssen geprikt. Hulde aan de GGD voor de echt vlekkeloze operatie :j

Ben wel benieuwd of ik nog last van bijwerkingen ga krijgen. Vandaag eerste dag van de vakantie dus dat zou wel wat zuur zijn :))

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:07

Heel naar Sabri, hopelijk gaat het snel weer beter met je.

Ik heb gisteren Pfizer gehad. Meteen echt heel erge spierpijn, die later helemaal doortrok naar mijn nek. Gisteren nacht ook flink last van hartkloppingen en snachts werd ik echt extreem misselijk wakker en heb ik een paar uur niet durven bewegen omdat dan alles eruit zou komen, Mar slapen lukte ook niet :Y) .

Vandaag alleen nog was spierpijn, hopelijk blijft het daar bij :)

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:52

@Amyyy; dank, bij jou klonk het dus ook niet echt fijn! Hopelijk gaat met jou nu ook wat beter.

bigone schreef:
Dat gebeurt vaker met tweede Pfizer of Moderna , goed teken, lichaam werkt hard voor de antistoffen maar leuk is anders.

Ja hopelijk is het voor een goed doel. Voorlopig blijft mijn beschuit en thee er nu in maar lig nog wel in bed bij te komen. Dacht echt dat mijn lichaam het niet aankon gisteren dat vaccin, echt eng wel als je zo heftig ziek wordt. Heb wel bij Lareb even de bijwerkingen online ingevuld dit is ter verbetering en voor de statistieken.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 11:20

Swanzie schreef:

Geen idee of dat van het vaccin komt, want het was ook volle maan afgelopen nacht. En daar heb ik altijd last van met slapen.

Beterschap hier boven! Wat naar dat je zo'n reactie hebt.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 11:25

MarliesV schreef:
Swanzie schreef:

Geen idee of dat van het vaccin komt, want het was ook volle maan afgelopen nacht. En daar heb ik altijd last van met slapen.

Beterschap hier boven! Wat naar dat je zo'n reactie hebt.

Oh dat zou het bij mij ook geweest kunnen zijn. En het feit dat ik een zij slaper ben en niet lekker op mijn linker arm kon slapen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 12:38

Ok dit emetofoobje heeft nu zeer sterke twijfels bij haar tweede prik _O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:08

Sheran schreef:

Hoe lang heb je nog om hier over te twijfelen ? :p

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:11

Sheran schreef:

Ik heb echt nog niemand gehoord die er van moest overgeven.
Geen idee of dat je iets gerust stelt.

Hoe ging de eerste?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:11

lenaa_tje schreef:
Sheran schreef:

Hoe lang heb je nog om hier over te twijfelen ? :p

Tot de 21e. Maar ik ga wel hoor, heb van heel veel mensen ook gewoon gehoord dat ze weinig tot geen last hadden van de tweede :)

De eerste ging boven verwachting goed, ik heb nadien echt alleen een stijve arm gehad. Was heel trots op mezelf :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 15:40

Gisteren mijn eerste dosis Pfizer gehad maar ik had echt een super naar gevoel in mijn hand. Is iemand wel eens door een steekvlieg gestoken? Dat je erna zo'n stekend, branderig gevoel hebt? Zo voelde mijn pols/wijsvinger heel erg aan. Kloppend, stekend gevoel. Vandaag dat gevoel niet meer gelukkig, alleen een stijve arm/nek. Jeuk rondom de prikplek.

Had dit topic dus echt niet moeten lezen want nu vrees ik voor de tweede dosis. Ik moet in de ochtend alle paarden voeren en werken dus ik hoop dat het allemaal meevalt.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 16:29

Als tegengeluid: ik had na de eerste prik anderhalve dag een blauwe-plekgevoel/spierpijngevoel in mijn arm, en na de tweede prik een halve dag. Verder totaal geen klachten.
Wel heb ik een week na de tweede prik twee nachten héél zwaar/lang geslapen, maar dat is niet zo heel erg qua bijwerking, lijkt me :D En het kan uiteraard ook door iets heel anders zijn gekomen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 16:37

Dat heerlijk diep slapen had ik na de eerste AZ al, compleet door de wekker heen geslapen. Komende week de tweede, hoop op twee nachten :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 16:57

bigone schreef:
Dat heerlijk diep slapen had ik na de eerste AZ al, compleet door de wekker heen geslapen. Komende week de tweede, hoop op twee nachten :D

Ik had het ijs en ijskoud verder niks

Nu reactie afwachten icm.nieuwe medicijnen
Maar verwacht niks geks

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:32

Ik zou eigenlijk morgenavond geprikt moeten worden en mijn vriend moest gisteravond. Ze belden hem of hij ook eerder wilde komen omdat het rustig was. Toen heeft hij gevraagd of ik ook mee mocht komen en dat was goed! Dus gisteravond al geprikt met Pfizer. Vandaag alleen last van m'n arm. Verder geen bijwerkingen!

loesjeislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 09:00

Gister weer ineens niet lekker. Duizelig, maagpijn en misselijk. En sinds gisteravond ineens last van tintelingen in mijn onderbenen en voeten. Iemand die dit herkent. Vandaag een week geleden pfizer gekregen. Ik twijfel nu heel erg of ik wel de tweede gaat halen. Mijn zoon moet volgende week en hij is 21 en ik heb gezegd denk er heel goed over na of je dit wel wilt. Het is geen stapper en werkt thuis. Ook las ik op een andere site dat er toch veel mensen zijn die heel en pijnlijke spieren krijgen en totaal geen energie meer hebben.
Laatst bijgewerkt door loesjeislief op 26-06-21 09:15, in het totaal 2 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 09:06

Vaak met een weekje over, zwager was nog veel erger ziek en van de tweede niets gemerkt. Dochter heeft woensdag Pfizer gehad, behalve pijnlijke arm voor een dag nergens last van.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 09:11

@loesjelief: ik begrijp dat het niet fijn is om dat te ervaren, maar het alternatief is dat je een stuk zieker kunt worden als je Corona krijgt. En met de nieuwe varianten weet je nooit zeker of het ook jongere mensen ernstiger kan gaan treffen.