Het corona vaccin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laat jij je vaccineren?

Ja, zo snel mogelijk
592 (45%)
Ja, maar pas over een tijdje
152 (11%)
Nee
353 (27%)
Ik twijfel nog
194 (15%)

Totaal aantal stemmen: 1291

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:31

En dan is het gros vd gevaccineerden ook nog zeer kwetsbaar en op leeftijd en grote kans dat ze op korte termijn zouden overlijden.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:34

besita schreef:
Er gaat ook een video rond van een verpleegkundige die het moderna vaccin kreeg en sindsdien constant stuiptrekkingen heeft
Is ook totaal geen anti-vaxx ofzo want ze is ten einde raad

[ [url=m/Yc9dFA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je het gaat googelen, kom je uit op verschillende artikelen waarin wordt aangegeven dat mevrouw van tevoren al aan de antidepressiva zat (kun je ook van gaan trillen overigens) en dat artsen denken dat het stressgerelateerd/conversion disorder is.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:45

Ja dat zegt ze zelf ook
:j
Maar het is geen wappie en de stuiptrekkingen komen natuurlijk net nu na de vaccinatie met moderna
Ze wil graag weer gaan werken en dat kan nu niet meer

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:55

besita schreef:
Ja dat zegt ze zelf ook
Maar het is geen wappie en de stuiptrekkingen komen natuurlijk net nu na de vaccinatie met moderna

En als er meer ooievaars overvliegen worden er meer babies geboren, maar die dingen hebben óók niks met elkaar te maken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:55

Dat is zo ik moet voor een opdracht voor verpleegtechnisch handelen ook wat medicatie onderzoeken op bijwerkingen , werking , contra-indicaties en interacties. Nou toen dacht ik ook van ik maak mij teveel druk erom.

Eigenlijk is elk pilletje een risico ook al is het al 10 jaar op de markt.

En de bijwerkingen wat ik nu lees had ik ook met hepatitis B. Vermoeid , hoofdpijn en heel erg last van mijn arm vooral de eerste keer.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:02

besita schreef:
Ja dat zegt ze zelf ook

Vergeet niet, dit is Amerika , gek op schadevergoedingen. Heb het Engelse verslag gelezen, mevrouw is compleet onderzocht( bloed, scans, foto’s ) en er is niets gevonden. Ze werkt in de zorg, die zal ook daar overbelast zijn en ze heeft een historie van psychische zaken en dat kan icm met stress ( werk en vaccinatie)en haar medicatie voor dit soort symptomen zorgen.

Anoniem

Re: Het corona vaccin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:07

Weet je wat ik die filmpjes zo verschrikkelijk vind.. 1 dode 'door het vaccin' wordt helemaal uitvergroot, maar alle doden door corona 'zijn toch oud' 'hebben allemaal al wat' 'is bij iedere griep zo' walgelijke mensen :n

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:14

Relaxed schreef:
Weet je wat ik die filmpjes zo verschrikkelijk vind.. 1 dode 'door het vaccin' wordt helemaal uitvergroot, maar alle doden door corona 'zijn toch oud' 'hebben allemaal al wat' 'is bij iedere griep zo' walgelijke mensen :n

Klopt, wereldwijd zijn er inmiddels zo’n 13 miljoen mensen gevaccineerd. En één bijwerking die absoluut niet bewezen is, volledig onderzocht en een aannemelijke andere oorzaak haalt de wappiesites.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:15

bigone schreef:
Relaxed schreef:

Klopt, wereldwijd zijn er inmiddels zo’n 13 miljoen mensen gevaccineerd. En één bijwerking die absoluut niet bewezen is, volledig onderzocht en een aannemelijke andere oorzaak haalt de wappiesites.

Ja hoe dan hè? Hoe kan je jezelf dan serieus nemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:22

Mijn zusje doet precies dat, compleet gestoord..

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:48

Arabesk schreef:
Hier één leuk filmpje wat al die onzin ontkracht. Over de bijwerkingen (minimaal) en de doden (niet waar)

https://youtu.be/fnMSPBl5toA

En hij begint met reclame voor fvd :+

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 00:04

Arabesk schreef:
Hier één leuk filmpje wat al die onzin ontkracht. Over de bijwerkingen (minimaal) en de doden (niet waar)

Hij is echt hi-la-risch. Heb meteen geabonneerd :))

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 00:06

Relaxed schreef:
Arabesk schreef:

En hij begint met reclame voor fvd :+

Ja vet grappig, kennelijk plakt het algoritme fvd reclames aan filmpjes over covid en vaccins etc alleen kan het algoritme geen onderscheid maken in antivax filmpjes en pro-vax filmpjes hahaha.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 00:17

Topic begint als poll, laatste pagina's alleen nog maar wij en zij. Dat vind ik het ergste van Corona. Laat elkaar in zijn waarde wat de keuze ook is :knuffel:

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 00:22

Anna79 schreef:
Topic begint als poll, laatste pagina's alleen nog maar wij en zij. Dat vind ik het ergste van Corona. Laat elkaar in zijn waarde wat de keuze ook is :knuffel:

Als mensen hun keuze baseren op leugens en onwaarheden mag je daar best tegenin gaan. Leugens hoef je niet in hun waarde te.lsten

De enige legitieme reden om niet te vaccineren is een medische reden, allergie of aandoening, maar niet het geneuzel van een dansleraar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 01:06

Anna79 schreef:

Dat doe ik ook , maar het kost mij al veel moed om mij überhaupt te laten enten door angst wat ik ervaar. Als ik dan een bericht zie zonder duidelijke context met ' vrouw ernstig ziek na vaccinatie' komt gelijk het stemmetje in mijn hoofd van ' zie je wel , het is gevaarlijk' met als gevolg paniek en nog net niet willen afbellen.

En dit heeft ook te maken dat ik best bang ben voor naalden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:08

Ik denk dat we sowieso wel even kunnen stoppen met alle "kijk wat ze nu weer hebben verzonnen"-berichten. Zorgt alleen maar voor meer aandacht ervoor en als er mensen meelezen die dat soort dingen graag verspreiden geef je die ook extra materiaal :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:39

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:52

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:12

Manlief 75+ online vaccinatie afspraak vanochtend gemaakt voor 24ste deze maand. De site was gemakkelijk en duidelijk.
Alleen 75++, mensen uit de zorg, en iedereen die id risico groep valt(heel duidelijk omschreven welke ziektes) mogen nu afspraak maken.
Ben jij jonger of bij aankomst heb je geen verklaring bv van je ziekte van je behandelende arts, dan ga je zonder vaccinatie naar huis, staat er als waarschuwing bij. Idem legitimatie verplicht voor leeftijdscontrole.
Het lijkt goed geregeld.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:31

Nog een beetje in de buurt?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:38

Jazeker. 30 km naar Bellac. Dus gelukkig hoeven we niet naar Limoges.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:39

Oh dat is inderdaad wel te doen, anders is het voor veel oudjes een probleem denk ik. Ook Bellac zal voor de echt hoogbejaarden al een hele opgave zijn. Kunnen die wel dichterbij of bij een huisarts geent worden?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:41

De meeste ouderen hier hebben zelf vervoer, of partner of kinderen en anders zorgtaxi, die rijdt. Zo doen ook veel ouderen die niet kunnen rijden de boodschappen.