Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:MarjanB schreef:De eerste vingers.. dat lijkt toch wel redelijk diepen ik zie gele randen?
Gele randen? Witte randen ja maar niet geel toch?
Voorkant vinger is inderdaad gelige substantie te zien maar dat is isobetadine
Little_Gift schreef:Nee eigenlijk niet... Misschien dan toch maar eens de huisarts inschakelen? Ik dacht dat het wel los zou lopen maar jullie zijn precies niet zo positief?
welmoed__ schreef:Ik keek gisteren bureau R.otterdam terug van E.wout G.enemans en daar kwam op een gegeven moment een stukje voorbij van een man die was gestoken in zijn arm. Toen daar de doek van af ging, zag je heel even een gapend gat in zijn arm, dat was ook niet niks. Het ging heel snel, dus niet goed kunnen bekijken, maar het zag er niet best uit.
Lugea schreef:Afgelopen woensdag kokend water over m’n hand/pols heen gekregen. Ik dacht dat het wel meeviel, maar vanmiddag bleek er “zwelling” toch een beetje enorme blaar te zijn. Daar is het vel af gegaan, dus nu is het “open”. Het is ongelofelijk pijnlijk, maar ik moet ‘m toch even showen.
[ [url=m/Qh8FDo.jpg]Afbeelding[/url] ]
De “ribbels” komen van het vette gaas wat ik erop had.
Lugea schreef:Ik heb wel contact gehad met de huisartsenpost, maar als ik me niet ziek voelde hoefde ik niet te komen. Ik ben wel van plan maandag sowieso even langs de huisarts te gaan om het in ieder geval even te laten checken.
Het is inderdaad behoorlijk pijnlijk. Ben er zelfs een beetje misselijk van.