Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Het mijne ook (9 mensen gezien vanaf maart) maar vanaf deze week moeten ze gemiddeld 180 mensen tracen
Citaat:Contactonderzoek
langer dan 15 minuten samen bent geweest;
contact had op minder dan 1,5 meter afstand;
samen bent geweest vanaf 2 dagen voordat de klachten begonnen, tot het moment dat u thuis bleef.
CynthiaV schreef:Net door de teststraat geweest, was wel druk, vorige keer duidelijk minder in de rij.
Dus nu maar wachten op de uitslag
zonnebloem18 schreef:Kennis van mij is in de ochtend getest in Assen en had diezelfde avond al de uitslag.
lenaa_tje schreef:zonnebloem18 schreef:Kennis van mij is in de ochtend getest in Assen en had diezelfde avond al de uitslag.
Maar niet deze week of vorige week gok ik?
Vriend kon ook kiezen voor Assen en die kon pas zondag terecht (vorige week woensdag gebeld en dus zondag test)
Collega test dus vandaag in Assen ook twee dagen wachttijd (maar minder dan vorige week)
MarjanB schreef:Loretta schreef:Ik heb een afspraak op het moment dat de klachten over zijn en ik geloof al niet meer dat het corona kan zijn.
Dan moet je de ggd bellen grote kans dat je dan niet meer mag voor een test
Loretta schreef:Trowuens de lijn was nu wel gelijk beschikbaar. Dat was Maandag wel anders. Toen kreeg ik 2 keer een melding dat de wachtrij langer dan een half uur was en later nog eens moest proberen. Toen ik uiteindelijk er door kwam moest ik nog bijna een half uur wachten. Nu belde ik en kreeg gelijk iemand aan de lijn.
Pabie schreef:Loretta schreef:Trowuens de lijn was nu wel gelijk beschikbaar. Dat was Maandag wel anders. Toen kreeg ik 2 keer een melding dat de wachtrij langer dan een half uur was en later nog eens moest proberen. Toen ik uiteindelijk er door kwam moest ik nog bijna een half uur wachten. Nu belde ik en kreeg gelijk iemand aan de lijn.
Het schijnt vaker druk te zijn op maandag omdat veel nog denken dat ze in het weekend niet beschikbaar zijn en dus op maandag gaan bellen.
(Of mensen willen werk ontlopen door pas maandag aan te vragen maar hoop toch dat dat niet de reden is)