4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:00

@ IMAY: ja wat is het... een koekreep, biologisch en glutenvrij staat erop :Y) Kwam het per toeval tegen, maar moet zeggen: smaakt en vult ook goed! https://leev.nu/
Scheelt dat je een hoop beweegt! Dan kan een lijstje met extra calorieën geen kwaad :D

@ Mara: Nou ik hoop toch niet dat dit een gewoonte wordt hoor :') Gebeurde vorige week ook al een keer en toen kreeg ik in de avond een onwijze (vr)eetbui... Maar snap wel wat je zegt hoor, geen tijd en geen gedachten aan eten.
Net lijstje voor vandaag! en geniet van je vrije dagen.

Maanlicht: Wat fijn dat je de balans gevonden heb, en ook resultaat merkt in gewichtsverlies! super fijn.
Jouw avond eten van gisteravond klinkt ook heerlijk!
Ik ga je volgen op insta, zal je zo een verzoek sturen :) Ik post overigens niks over eten/sporten/afvallen hoor :Y)

@Kimmie: Fijn dat je weer mag gaan opbouwen met je paard! Hoe is je dag vandaag gegaan mbt eten?

Ik was vanmorgen weer blij, donderdag = weegdag en vanmorgen gaf de weegschaal weer -0.5 aan :) dus nu in totaal 4.5 er af. Begin het nu ook wel te merken aan mijn lijf. Allereerst worden mijn bh's te groot :Y) maar ook mijn buik zit me al veel minder in de weg! broeken gaan losser zitten, dus ik ben echt tevreden.
Morgen gaan we bbq'en, dus dan ga ik sowiso over mijn calorieën doel heen. Maar zovaak doen wij het niet dus ik wil er wel van genieten :) is ook de enige avond dat ik in de afgelopen en komende 1.5 week met mijn vriend samen ben, dus dan ga ik ook niet zeuren :')

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 150 gr magere kwark met 50 gr blauwe bessen en 20 gr ongezouten noten, 200 ml optimel.
T: 1/2 banaan
L: 2 Witte bolletjes, 1 met kiprolade en 1 met cervelaat.
T: 3 Maïs wafels paprika
T: 1/3 Galia meloen.
A: 200 gr gebakken aardappeltjes met tijm en zeezout, 100 gr sperziebonen met 75 gr champignons, 1/2 rode paprika, 1/4 ui, knoflook en wat kikkoman saus uit de wok en een kip schnitzel. En een beetje (20 ml) frietsaus
T: Klein bakje B&J coockie dough <3

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:15

Netjes hoor Lis! Fijn dat je het nh ook gaat merken :)
Geniet van de bbq

Mijn lijstje:
O: alpro vanille yoghurt, schepje eiwitpoeder, aardbeien en wat cashewnoten
T: blokje chocolade
L: wrap met cottage cheese, quorn plakjes en ei
T: eiwitreep
A: parelcouscous, wokgroenten en marrokaanse bonenschotel
T: melkunie carameltoetje

B: weide uitmesten, drie kwartier wandelen
Kcal: 1520

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 23:10

Ik heb een tijdje niet meer gereageerd. Het ging bij mij niet zo goed en ik ben ook erg terug gevallen in oude gewoontes waardoor ik nu eigenlijk op het punt ben gekomen dat ik niet meer zo lekker in mijn vel zit en aangekomen ben. -O- Ik voel me helemaal niet fijn in mijn lijf dus ik ga proberen om de draad weer op te pakken. Ik vind dat wel lastig want ik ga juist eten als ik me rot voel. Zo’n vicieuze cirkel waar je in hangt waar velen met mij last van hebben denk ik, maar het is zo naar om in de spiegel te kijken en zo’n walg gevoel te hebben. :(

Ik lees weer mee en ga proberen weer lijstjes te posten. Ik hoop dat het goed met iedereen gaat. :j

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 08:22

Zonde dat je in oude gewoontes bent teruggevallen.

Is bij mij helaas ook een valkuil.

Wat zou het leven toch makkelijk zijn zonder alle verleidingen van koek, chocolade en fastfood. :o
Eigenlijk hebben we het ook gewoon veel te luxe. Overgewicht wordt niet voor niets een welvaartsziekte genoemt (uitzonderingen ivm medicijnen of ziekte daargelaten)

Gisteren heb ik nog een bananenbrood gebakken :9
Prima ingredienten en qua kcal ook niet heel hoog. Had m in MFP berekend op 8 plakken, kwam uit op 188 kcal per plak. Zijn uiteindelijk een stuk of 12 plakken geworden. :)

Hij is wel wat compact, maar er zit ook geen meel of bakpoeder in. Volgende keer eens proberen of dat helpt.

Afbeelding

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:41

Bedankt allemaal! :D Het was een drama maar hopelijk houden ze er wel rekening mee dat het allemaal moeilijke omstandigheden zijn. Hopelijk zijn ze een beetje lief. Meerdere hebben hetzelfde probleem gehad, dus er moet uiteindelijk wel iets aan gedaan worden, maarja het is een beetje behelpen allemaal. Ik maak toch liever tentamens gewoon op de uni zelf.
Ik heb zo om 10 uur de laatste en dan heb ik vakantie! *\o/*

Sneeuwvlok - Lekker lijstje!

Fading - Lekker bobotie <3

Lis - Als het goed is binnen 15 werkdagen maar met de uni weet ik het maar nooit.
Zo laat avondeten kan ik echt niet maar je had wel super lekker avondeten! <3
Super van je resultaat!! Dat begon bij mij ook als eerst. Ik pas nu al mijn bh's niet meer en moest de kleinste van toen ik 15 was uit de kast trekken :+

Dilan - Lekker lijstje! En je gaat al lekker vooruit met hardlopen! :D Lekker je bananenbrood! <3

IMAY - Goede beslissing! Zo kan je toch wat lekkers eten en val je toch nog 0,6 per week af.

Mara - Lekker! Ik ga volgende week weer beginnen met dingen bakken.
Je lijstje ziet er heel netjes uit!

Maanlicht - We mogen wel alles herkansen, dus dat is ook een optie. En anders volgend jaar de vakken opnieuw doen want we zijn sowieso allemaal over naar het volgende jaar ivm corona.
Heel veel succes alvast met bulken! Het klinkt heel interessant en ik ben wel benieuwd hoe het je gaat bevallen, ookal duurt het nog wel even.
Super dat je weer een kilo kwijt bent, gaat snel!! :D

Kimmie - Super dat je weer mag opbouwen!!
Iets te veel maar wel een heel lekker lijstje! <3

Peuk - Wat rot dat je niet lekker in je vel zit :( Hopelijk kunnen we je een beetje motiveren en aanmoedigen!

Ik stond gisteren op de weegschaal: 58,8. Dat was niet de bedoeling dus even wat meer eten. Ik heb gisteren daarom een tompoes aan mijn lijst toe gevoegd en als avondeten Mac and Cheese gemaakt. Vandaag weer 59,2. Ik wil toch echt bij de 60 kilo blijven.
Gisteren voor het eerst een workout met dumbbells gedaan en daarna nog 6 km hardgelopen. Dat had ik beter kunnen omdraaien, mijn benen voelden aan als lood :')

Lijst van gisteren:
M - drie geroosterde boterhammen met een omelet van 1 ei en 2 eiwitten, geraspte kaas en avocado
T - tompoes
A - mac & cheese
T - protein toetje (vanille)
T - eiwit shake en protein bite

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 10:05

Ja hardlopen gaat goed :)
Zag ook ergens volgend jaar dat er in Brielle een Vestingloop is. Denk dat ik daar een 10 km wil meelopen :)

Rond de 60 kg lijkt me een prima gewicht (weet niet hoe lang je precies bent, maar aan je foto's op Insta te zien past het prima bij je ;) )

Ik heb deze week echt geen motivatie voor krachttraining. Denk dat ik het dan ook maar laat zitten nu. Even accepteren dat het zo is, ipv mezelf dwingen toch te trainen. Werkt averechts bij mij en dan heb ik de volgende keer nog minder zin.
Hardlopen ben ik wel gemotiveerd voor, ook omdat dat lekker buiten is en ik daarbij ook echt een doel voor ogen heb.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:24

Leuk! Ik wil ook meedoen aan de Vestingloop. Miss kunnen we samen lopen? Ik woon dan letterlijk 1 min van Brielle vandaan haha

Ik ben 1.68 en 60 vind ik ook gewoon goed! Eronder liever niet

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:46

_mjwb schreef:
Leuk! Ik wil ook meedoen aan de Vestingloop. Miss kunnen we samen lopen? Ik woon dan letterlijk 1 min van Brielle vandaan haha

Ik ben 1.68 en 60 vind ik ook gewoon goed! Eronder liever niet

Dan moet ik wel aan mn snelheid werken, jij loopt een stuk sneller :))
Ik woon er op een kwartiertje/ 20 minuten fietsen vandaan haha.

Oh dan zijn we even lang :)
Ik zou 60 ook een prima gewicht vinden. Woog 66,3 toen ik met PBP begon. Opzich geen overgewicht, maar voel mezelf fijner als er wat minder kilo's om mn buik en heupen hangen :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:06

@Lis_Ol: Goed bezig! Lekker genieten van je BBQ!

@Peuk: Welkom terug. Hopelijk kun je je vicieuze cirkel doorbreken. Wij helpen je graag.

@Dilan93: Lekker, dat bananenbrood! Hij ziet er inderdaad vrij compact uit, maar vult waarschijnlijk wel heel goed! Kun je niet buiten krachttraining doen? Ik train altijd buiten, heerlijk! Ik vind hardlopen fijne cardio, maar als je je lichaam wat wil "sculpten" is krachttraining wel een must. Maar dat ligt ook maar net aan je doel natuurlijk.

@_mjwb: Yay, vakantie! Geniet ervan. Ik vind jouw workout filmpjes heel leuk om te zien!

60 kilo is voor mij ook ideaal toevallig, dus daar werk ik rustig naartoe.

Vanmorgen weer een zware training gehad, maar was wel heerlijk buiten.
Ik heb de hele week wat onder mijn caloriedoel gezeten dus vandaag mag ik pizza. Heel veel zin in!

Lijstje voor vandaag:
O: proteïneshake met 200 gram magere kwark en banaan
L: twee maïswafels met twee gekookte eieren en schouderham
T: een rode paprika
A: Big American Texas pizza
B: uur CrossFit

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 15:35

Dilan, dan zou ik er iig voor zorgen om iedere dag boven de 1410 te zitten, behalve als je een dag ervoor bv heel erg uit de band bent gesprongen ofzo. Lekker lijstje! Lekker ook, dat bananenbrood!

Jip, bedankt voor je uitleg! Ik begrijp inderdaad wat je bedoelt. En heel fijn dat je hele goede begeleiding hebt. Ik ben zelf zo'n typje dat altijd heel snel dingen uit haar rug of nek gaat halen. Ik ga dus het met squatten voor elkaar krijgen om alles uit mijn rug en nek te gaan halen, ipv vanuit mijn benen of billen. Daarom vallen die lichaamsdelen me altijd meer op bij anderen haha.
Wat fijn dat je een balans gevonden hebt en dat ook merkt in gewicht! Heel veel succes alvast met bulken!

IMAY, het scheelt dat je veel beweegt! Goede beslissing!

Mara, mooi lijstje!

Lis, mijn dag ging gister echt goed! Het kan qua gezondheid nog een stuk beter, maar ik heb iig mezelf niet overeten, dus daar ben ik al heel blij mee.
Netjes hoor! Super van je resultaat! Goed bezig!

Peuk, zonde dat je in je oude gewoontes bent teruggevallen! Daar heb ik zelf nu ook helaas erg last van. Hoewel ik het idee heb dat ik de knop weer om heb weten te zetten. Wat rot dat je niet lekker in je vel zit :(:) Welkom terug!

Mjwb, 60 kilo lijkt me inderdaad prima voor je! Ik vind je er idd ook echt goed uitzien op je insta! Oeh heerlijk al vakantie! Ik heb 22 juni pas tentamens.

Ik ben zelf 1.75 en nu 68 kilo. Ik wil zelf ook naar de 60 toe. Dat lijkt weinig, maar ik ben helaas nogal smal gebouwd, waardoor alle extra kilo's altijd lekker opvallen :') Wel echt team 60 kilo hier zeg _O-

Gisteren dus me best oké gedragen. Wilde eigenlijk nog een cardio workout doen, maar uiteindelijk geen zin meer. Wel turbotempo gefietst, ik ging naar de kapper en ik geloof dat de mensen van google maps altijd heel hard fietsen :') Mijn knop kwam trouwens pas na het ontbijt, dus dat is nog een beetje prut.
O: twee boterhammen met pindakaas en halvarine met hagelslag. (388)
L: een tosti van twee boterhammen met halvarine en kaas, cherrytomaatjes, ketchup en haring. (482)
T: chocomel 0% suiker toegevoegd en een zefgemaakte miniquiche caprese. (170)
T: calippo cola. (95)
A: ravioli, olijfolie extra vergine, cherrytomaatjes, trostomaten en Parmezaanse kaas. (608)
T: zelfgemaakte brownie. (120)
B: 7000 stappen en 60 minuten fietsen.
Totaal kcal: 1863.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 19:13

Hahaha ja idd, iedereen hetzelfde streefgewicht :P
Ik ben juist wat breder gebouwd. Nadeel is dat zelfs toen ik 54 kg woog, ik nog niet dun lijk met kleding aan. Dus niemand die dan ziet dat je te ver aan het gaan ben :=

Net de DA kunnen bellen voor Titane. Gisteren enting gehad, staat ie vandaag met koorts :n
Straks nog ff terug naar stal. Hij heeft spul gehad waardoor de koorts moet zakken.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: bloemkoolpap met blauwe bessen
T: plak bananenbrood en latte caramel
L: groentenwrap met cottage cheese, quorn plakjes en gekookt ei
T: eiwitreep
A: krieltjes, spinazie en vega schnitel
T: melkunie proteine toetje met chocosmaak

Kcal: 1505

B: rondje wandelen tijdens lunchpauze, grondwerk met Mattvey (dus nog meer wandelen :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 03:37

Sorry alles valt hier weer even in duigen.... Ik ben kspot

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 06:30

Fading schreef:
Sorry alles valt hier weer even in duigen.... Ik ben kspot

Ik stuur je even een pb :(:)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 08:32

Net mn meting gehad. Viel tegen. Qua gewicht niet, dat is van 66,3 kg naar 64,9 gegaan.
Maar mn schouders en taille zijn wel omhoog gegaan qua omvang :/
Foto's zie ik vrijwel geen verschil op, behalve een afdruk van mn tshirt door de zon

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 08:54

Dilan - We hebben nog een jaar haha! Super van je gewicht en jammer van je schouders en taille! Kan het zijn dat je breder bent geworden door het sporten?

Sterkte voor Titane! Hier reageren er ook sommige zo heftig op enten. Voelt hij zich al wat beter?

Maanlicht - Dankje!! Hoe was je pizza?

Kimmie - Dankje!! Succes alvast met je tentamens! Je lijstje ziet er netjes uit. En toch nog cardio naar de kapper gedaan haha

Fading - :(:)

Mijn lijst van gisteren is zo raar en zo slecht dat ik hem maar niet ga plaatsen :') Vandaag even normaal doen.

Lijst voor vandaag:
M - eiwit smoothie en een protein bite
T - avocadobrood met iets (wat zou hier lekker bij zijn?)
A - kip teriyaki met rijst
T - schaaltje chips of halve H&C koek

Ik heb nu al 13.000 stappen gezet en het is pas 10 voor 9 := Als ik klaar ben met werken (heb nu pauze) ga ik mijn paard weer rijden. Die heeft 3 weken vakantie gehad dus weer even rustig opbouwen. We beginnen met 4km. En daarna ga ik hardlopen met de vriendin van mijn neef (zouden we gisteravond doen maar ze had een dubbel afspraak gemaakt). Het is haar eerste keer dus het zal vooral wandelen zijn. Vanavond ook nog even wandelen met mijn moeder.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 09:02

Lekker actief dagje zo :j
Wat voor werk doe je, dat je zoveel stappen zet?
Ik zit de hele dag op mn kont, daar moet ik de stappen niet van hebben. Gisteren toch over de 16000 gegaan.

Met Titane gaat het gelukkig beter. Stond vanochtend weer lekker te eten appte de staleigenaar. Zo even naar stal om te kijken hoe ie erbij staat. En om met Mattvey te oefenen.

Geen idee of t spieren zijn, betwijfel het.
Heb wel nieuwe kcal doelen gekregen. Bij de meting moet je nml ook weer je activiteit enzo invullen.

Toen ik met pbp begon zat ik net 2 maanden thuis en kon ik niet sporten. Inmiddels rij ik weer paard, wandel ik bijna iedere dag en loop ik 2 a 3x per week hard. En 2x krachttraining als ik er de motivatie voor heb.

De doelen staan nu op 1573 en 1654 per dag.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 11:26

@Peuk: he wat naar dat je bent teruggevallen in gewoontes met het aankomen daarbij. Ik hoop dat je de knop om krijgt en de motivatie weer terug kan vinden!

Dilan: Lekker je banenenbrood, smaakt die ook zoals die eruit ziet?!
Fijn dat je paard weer wat is opgeknapt, die van mij is in het verleden ook zo ziek geweest elk jaar van de enting. Dit jaar eigenlijk voor het eerst niet :Y) ik snap hoe je je voelt.
Ik dacht ook direct aan spieren waardoor je gewicht iets is toegenomen.. Jammer dat je meting tegenviel.

Mjwb: hahaha zo herkenbaar over die bh kwestie. ik ben jaren terug is 10 kilo afgevallen en dus 2 cupmaten geslonken :+. Nu moet er niet veel meer afgaan anders hou ik straks echt niks meer over.
Hou je ons op de hoogte over je tentamen uitslagen :D
Ben zo blij dat ik daar vanaf ben (afgelopen december geslaagd) zat vd week de scriptie van m'n vriendin na te lezen en kreeg spontaan die stress er weer van.

Maanlicht: Hoe was je pizza?

En jullie zijn inderdaad echt de 60 club met z'n alle :') ik hoor er dan half bij, wil graag naar de 65 met mijn 1.78m.

Gister de bbq gehad, heb er echt wel van genoten maar me toch goed gedragen al zeg ik het zelf.
1 hamburger, 1 bbq worstje en een golfstick op met 6 sneetjes stokbrood met kruidenboter. Als toetje nog wel een ijsje op en 2 wijtjes bij het eten :) Normaal eet ik dus gerust een half stokbrood in mijn eentje :Y)

Vandaag weer 'netjes':
O: Smoothie van 150 ml Griekse yoghurt 0,1% vet, 125 gr smoothiemix van mango, aardbei, framboos en havermout, 5 ml agave siroop. 200 ml optimel.
T: 1/3 galia meloen, 1 dikke rijstwafel met smeerkaas light
L: 60 gr couscous met 50 gr mozerella, 50 gr komkommer en wat romaatomaten.
T: plak bananen brood met 25 gr magere kwark, 3 aardbeien uit eigen tuin.
A: 75 gr roerbakmie met kruiden, oosterse wokgroente, kipfilet en een beetje satésaus.
T: 150 gr aardbei framboos kwark.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 11:58

Dilan - Ik werk op stal. Elke dag moeten alle 48 paarden naar buiten en de helft weer naar binnen. De meeste kunnen niet samen waardoor het veel lopen is, maar zo heb ik wel lekker beweging haha!
Gelukkig dat hij weer beter is!
Dat kan echt een verschil uitmaken, het bewegen! Wel fijn dat je weer kunt paardrijden en lekker wandelen en hardlopen. Het is toch maar heel saai om niks te kunnen.

Lis - Doe ik!!
Het is zelfs zo erg dat ik dus gisteren mijn bh's aan het uitzoeken was en ik dus twee heb gevonden die ik ooit toen ik 13 was gekocht had. En die pas ik nu perfect. Maarja, mijn moeder zegt altijd dat je borsten kunt kopen, maar voor slank moet werken. En dan vraagt ze altijd wat ik liever heb; slank en geen borsten die ik kan kopen of dik en hangende borsten. Dan maakt ze me altijd weer aan het lachen :') (Is trouwens geen normale vergelijking hoor want iedereen heeft wat anders maar dat is wat zij altijd zegt)
Ik ben ook zo blij dat ik er nu voorlopig vanaf ben als ik geen herkansingen heb. Zo'n gedoe altijd!

Heel lekker lijstje!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 12:18

Lis, idd netjes bij de bbq :j ik eet voornamelijk stokbrood en salade bin bbq. :+
Bananenbrood smaakte goed :D

Maxime, ah dat is wel actief idd. Zeker als alles in en uit de wei moet. Weet er alles van. Zelf op stallen gewerkt waar alle paarden ook een dekenwissel hadden en springschoenen + peeskappen aan moesten.

Ben ook idd wel heel blij dat ik weer kan sporten :)
Kan slecht tegen niks doen

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 13:10

@_mjwb: Goed bezig op de vroege morgen! Actieve dag zo! Mijn pizza was wel lekker, alleen brandde ik aan de eerste hap mijn mond en daarna proefde ik niets meer, dus dat was echt een tegenvaller. Eigenlijk had ik de pizza in de koelkast moeten leggen voor vandaag, maar ik heb hem toch opgegeten.

@Dilan93: Wat goed van je stappen. Gelukkig gaat het beter met Titane. Hoe vaak heb je zo'n meting? Ik begrijp je calorieen nu wat beter. Lijkt me lastig dat het niet zo heel flexibel is dat je calorieen automatisch wijzigen of zo.

@Lis_Ol: Netjes van je bbq! Stokbrood is ook mijn valkuil haha. Goed gedaan. De golfstick moest ik even googlen :+.

Ik zit echt vol met energie, het is gewoon bijna vervelend. Vanmorgen mijn 5e training van deze week gehad en het ging weer heerlijk. Daarna zelfs nog extra push-ups gedaan. Morgen rustdagje, dan is de box dicht. Ik wilde eigenlijk gaan hardlopen, maar ik heb een gigantische kapotte blaar op mijn hiel dus dat lijkt me niet zo handig. Had vanmorgen al een heel spoor van bloederige voetstappen door mijn huis omdat ik niet door had dat het bloedde :'). Ik vroeg me echt af in wat voor horrorfilm ik was terechtgekomen.

Gister uiteindelijk een soort cheatdagje geworden, ik baalde ervan dat ik de pizza niet kon proeven dus 's avonds nog Honey pops gegeten maar die proefde ik ook niet -O-. Uiteindelijk uitgekomen op 2300 calorieen.

Vandaag dus weer even wat magerder, maar ik krijg wel mijn H&C koeken binnen.

L: Proteïne havermout met appel
T: twee gekookte eieren, skinny peach frozen yoghurt
A: soep met goedgevulde salade (denk ik) bij mijn ouders
T: een halve H&C koek
B: uur CrossFit

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 14:13

Ohhh welke smaken heb je besteld? :D
Aii, niet fijn zo'n blaar :=

De meting is iedere 4 weken. :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 14:16

Dilan93 schreef:
Ohhh welke smaken heb je besteld? :D
Aii, niet fijn zo'n blaar :=

De meting is iedere 4 weken. :)

Bounty, Cinnabon, Tompouce en Honey Coco. 10 stuks in totaal, dus ik kan weer even vooruit!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 14:52

Maanlicht ik vind het zo leuk om te lezen dat het je zo goed doet dat je weer kan sporten :D Heerlijk! Ik ben momenteel even te druk om naar de sportschool te kunnen maar kan echt niet wachten. Hier gaat het eigenlijk best goed, ik eet niet super goed (soms veel te weinig, dan weer ongezond, dan weer teveel) maar ik beweeg echt enorm veel dus ik verbrand genoeg en mijn lijf blijft op de een of andere manier toch 'droog'. Ik heb geen idee of dit kan maar ik fiets al twee weken een uur per dag en kan het zijn dat je kont daardoor strakker wordt? :') :') Anders komt het door het sporten zelf, maar ik doe relatief weinig work-outs momenteel dus dat zou ik niet helemaal kunnen plaatsen. :+
Mjwb, ik volg je dus op insta en vond je before- en after foto zo cool! Kim, ik vind 60 kilo voor je lengte wel iets krap hoor.. 57 is qua bmi de ondergrens :) Ik weet dat omdat ik precies even lang ben haha. Maar goed doe wat goed voelt natuurlijk :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 16:08

Je mag me altijd pb'en hè Fading :(:)

Dilan, super van je gewicht en jammer van je schouders en taille! Wat zeiden ze daarover?
Sterkte voor Titane! Wat goed van je stappen!

Mjwb, lekker actief dagje heb je! Goed bezig hoor, zeker op de vroege morgen!

Lis, heerlijk lijstje! Heel netjes hoor, van je bbq!

Oeh heerlijk Jip! Ook zo fijn om te lezen hoe goed je bezig bent *\o/*

Castilja, je hebt misschien wel een beetje gelijk. Ik heb een tijdje 60 gewogen en kreeg naderhand wel opmerkingen dat ik wel erg dun werd. Ik ga gewoon gezond eten en mezelf weer bij elkaar rapen en dan kijk ik wel tot hoe ik het nog mooi vind. Goed dat je me daar even op aanspreekt :)

Gisteren dus voor de eerste keer weer echt gereden met de pony. Echt heel fijn. 10 minuten instappen, 5 minuten draven en weer 15 minuten uitstappen. Ze liep stukken echt al heerlijk, dus ben heel trots op haar. Verder ook heel lekker avondeten gegeten. Zelf had ik gegrilde groente uit de oven gemaakt, met courgette, aubergine, tomaat, rode ui, paprika, zoete aardappel en kruiden. Was heel erg lekker en mijn vader had daar nog een hele roodbaars van de bbq bijgedaan. 's avonds nog gezellig online afgesproken met vrienden, maar het niet te laat gemaakt en netjes 22.30 gaan slapen. Ik merk echt dat als ik zo leef het een stuk beter gaat. Maar ja, daarmee haal ik mijn tentamens niet :+
O: twee boterhammen met Philadelphia en een portie druiven. (283)
T: zelfgemaakte brownie. (120)
L: drie boterhammen met ardennerpate, kaas met kropsla ah en pindakaas. (441)
T: banaan met zelfgemaakte chocoladesaus. (212)
T: cherrytomaatjes. (31)
T: sparkling rose. (166)
A: roodbaars, gegrilde groente uit de oven en als toetje een cornetto. (699)
T: cola. (84)
B: 7000 stappen, 10 minuten fietsen, 60 minuten paarden verzorgen, 20 minuten paardrijden, stap en 5 minuten draf.
Totaal kcal: 2037.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:26

Fijn dat het rijden goed ging!
En je eten klinkt heel lekker. :9

Ik heb maandag weer coachdag, dus dan bespreken we het.

Mijn lijstje voor vandaag. Is mn 'cheatdag'. Gaat dus boven mn kcal doel zitten, maar voor 1 dag in de week vind ik dat niet erg. Probeer er dan geen volpropdag van te maken, zoals ik voorheen wel eens deed :o

O: smoothie van blauwe bes, alpro yoghurt, eiwitpoeder en amandeldrink
L: 2x knackebrod, waarvan 1 met cottage cheese en gekook ei, 1 met vega filet american en nog een half plakje bananenbrood
T: eiwitreep, later nog 2 reepjes Dove Amicelli (van die eenhapsdingen die voor mijn veiligheid per stuk verpakt zitten :') )
A: pizza (nog geen idee welke smaak, denk funghi)
T: brownie-karamel schepijs.

Kcal: tot aan mn eiwitreep zit ik rond de 900. Geen idee wat er in mn avondeten en toetje gaat zitten. Veel iig.

Beweging: fietsen naar stal, grondwerk met Mattvey, half uurtje wandelen en een rondje hardgelopen :)