[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 13:32

Leuk katje, Hiraeth :D en die astronaut klinktook koel :D

Ik mag zaterdag weer *\o/*

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:29

ow... mag ik even sielug zijn..?? Had in februari een afspraak voor mijn tattoo gemaakt bij ArtCastle voor 9 juli... nu hebben zij vanwege de 'Corona-stop" alle afspraken gecanceld en opnieuw ingeplant. Begrijpelijk en hartstikke eerlijk voor degenen die gedurende de lockdown een afspraak hadden staan. ik zou dan nu in september aan de beurt zijn...Maar een dag nadat de afspraak verzet was belden ze me opnieuw op...vanwege zwangerschap van de artieste gaat mijn afspraak naar 12 januari.... Superleuk natuurlijk voor haar.... maar dat is vólgend jaar... bijna een jaar na het eerste consult....... wel een teleurstelling.....

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:34

Oef, Wdj, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Wilde je per se bij deze artieste? Anders zou ik misschien toch vragen om een andere oplossing. Ik snap de moeilijkheden van hun kant, maar je kunt klanten ook weer niet zo lang laten zitten imo :=

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:47

Ja ik vind het lastig.. ik heb een aanbetaling gedaan (maar die zou ik eventueel in januari kunnen gebruiken voor wat ik na deze tattoo wilde gaan doen, nl het opknappen van een oude tattoo); en aan de ene kant had ik een goed gevoel bij deze dame en wat zij maakt.... maar de andere kant.... nu nog 7 maanden wachten..

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:56

Lastig inderdaad...
Maar als je heel graag bij haar wilt, zou ik je afspraak niet afzeggen.

Ik heb 2 jaar := moeten wachten op mijn afspraak en heel vaak getwijfeld of ik 'm echt niet bij iemand anders kon laten doen. Maar zó blij met het eindresultaat dat die 2 jaar in het niet vallen <3

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:13

Vervelend dat wachten. Maar soms is het niet anders.
Mijn eerste contact met de shop is gelegd. Heb mijn wensen uitgelegd en nu gaan ze overleggen wie het beste bij mijn stijl past. En vanuit daar samen een ontwerp maken.
Heb er zin in :):)

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:20

Oh dat zou ik ook vervelend vinden Wdj.. lastig. Doen waar je je goed bij voelt!

Ik ben vanmiddag weer aan de beurt :D

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:36

Oeh Wdj, dat is heel erg balen. :(:)
Ik denk dat als je naar een ander zou willen, dat je met deze reden de aanbetaling ook nog wel terug kan krijgen. Snap dat het een lastige keuze is!

Ik mocht gisteren weer naar Suze. Wederom heel blij met het ontwerp en het resultaat tot nu toe! Hij is nog niet helemaal klaar, we hadden net niet genoeg tijd.

Afbeelding

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:06

Mooi! :) Wanneer gaat ze 'm afmaken?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:15

Heel mooi!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 15:51

Thanks!! :) Over een kleine 4 weken wordt hij afgemaakt!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:12

Gaaf zeg! wat gaat er nog bij komen?

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:12

Mooi linnnh!

Ik ben klaar, super blij! Heb bij mijn andere tatoeages nooit echt pijn ervaren maar deze was op echt wel pittig. Been is ook gigantisch opgezwollen zoals te zien is :')

Gezet door Rowan, fragileboytattoo
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:39

Oh wat een gave stijl zeg, heel mooi <3
Die is strak en sierlijk linnnh !

Gekkie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 06:41

Die van mij staat nu ook sinds dinsdag! Vrijdag 10 Juli komt de ander er nog bij. Ze hadden te krap gepland maar ze hebben hem wel er 1 gelukkig helemaal af <3

T smaakt echt naar meer. Maar t zijn er dadelijk 5 (of 7 als je die op de onderarm los telt).. dus moet van mijzelf toch maar even stoppen :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:40

Ik probeer een afspraak te maken bij de Tattoo Garden, maar het wil niet echt vlotten :'). Hebben meer mensen hier ervaring mee, of ben ik gewoon te ongeduldig?

Vorige week woensdag de eerste e-mail met de aanvraag gestuurd. Daar kreeg ik zaterdagavond (?) reactie op, ik heb een uurtje later daar antwoord op gegeven. Vervolgens niets gehoord, maar OK, pinkstermaandag, dat kan. Uiteindelijk gistermiddag antwoord, daarop heb ik gelijk gebeld en de afspraak vastgezet. Bevestiging zou nog komen via de e-mail.

Nu is het een dag later, en heb ik nog geen bevestiging. Dan denk ik, het is toch een kleine moeite om na een gesprek gelijk even die bevestiging te sturen? Of na een aanvraag/reactie op een aanvraag een kort mailtje a la: 'bedankt we gaan ernaar kijken en komen bij je terug'?

Ik snap dat ze waarschijnlijk tot over hun oren in het werk zitten op dit moment. En het kan heel goed dat ik gewoon te ongeduldig ben. Maar ik word hier toch een beetje nerveus van en ben benieuwd wat jullie vinden :+

Edit: het gaat om een heul kleine tattoo, btw. Een kleine tekst met bijen eromheen, dus geen volledige sleeve ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 12:42

Ik vind reactie telkens binnen 2-3 dagen erg vlot hoor. Maar misschien komt dat omdat ik de reactietijd van gemeenten en provincies gewend ben. Na 14+ dagen hoor je nog niks. En elke week bellen schiet ook niks op, behalve dat ze bij het horen van je naam al gaan zuchten :')

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:40

Foaly schreef:
Ik probeer een afspraak te maken bij de Tattoo Garden, maar het wil niet echt vlotten :'). Hebben meer mensen hier ervaring mee, of ben ik gewoon te ongeduldig?

Vorige week woensdag de eerste e-mail met de aanvraag gestuurd. Daar kreeg ik zaterdagavond (?) reactie op, ik heb een uurtje later daar antwoord op gegeven. Vervolgens niets gehoord, maar OK, pinkstermaandag, dat kan. Uiteindelijk gistermiddag antwoord, daarop heb ik gelijk gebeld en de afspraak vastgezet. Bevestiging zou nog komen via de e-mail.

Nu is het een dag later, en heb ik nog geen bevestiging. Dan denk ik, het is toch een kleine moeite om na een gesprek gelijk even die bevestiging te sturen? Of na een aanvraag/reactie op een aanvraag een kort mailtje a la: 'bedankt we gaan ernaar kijken en komen bij je terug'?

Ik snap dat ze waarschijnlijk tot over hun oren in het werk zitten op dit moment. En het kan heel goed dat ik gewoon te ongeduldig ben. Maar ik word hier toch een beetje nerveus van en ben benieuwd wat jullie vinden :+

Edit: het gaat om een heul kleine tattoo, btw. Een kleine tekst met bijen eromheen, dus geen volledige sleeve ofzo

Ik heb toevalling ook net een afspraak bij ze gepland. Zat iedere keer ongeveer 3 dagen tussen communicatie, lang niet slecht.

^Mijn moeder en ik gaan op zaterdag 24 oktober matchen met een wat bloementakjes en vlinder/bijtje bij Victoria.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:22

Reactie van ArtCastle, Max gaat mijn tattoo doen, we gaan een consult plannen voor het ontwerp :D

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:31

Mooie tattoo tribunals!

Die van mij staat nu 9 dagen. Nog niet echt last van jeuk en/of velletjes... moet nog komen denk ik. :')

Heeft iemand van jullie toevallig een polynesische tattoo? Daar ben ik erg benieuwd naar. Wil ik misschien in de toekomst laten zetten.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:27

Ik ben nu van de jeuk en velletjes af, ik lag er echt wakker van

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:29

Nog wat ‘betere’ foto’s, ben er zo blij mee :o :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:57

Heel gaaf :+:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:38

Super tof <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 04:11

Foaly schreef:

Veel shops/artists hebben geen shop manager en moeten de communicatie er dus bij nemen naast full time tattooëren en designs maken. Zelfs wanneer er een shop manager is, zijn shops vaak overrompeld door vragen en emails, en zeker nu ze weer open mogen na lange tijd. Veel artists en shops nemen minstens 1 week om te antwoorden gezien hoe druk ze zijn. Ik zou nog wat meer geduld hebben.