Dames met spierballen (krachttraining)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:03

Dit had ik niet moeten lezen... Bestelling gedaan :') Vond nog een kortingscode, dus korting op korting. Dan is het minder erg toch?

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:41

Hi dames!
Ik kom vanuit het afvallen topic eigenlijk hier. Nu alle teamsporten stil liggen ben ik wat meer in/rondom huis aan het doen qua sport, waarbij mijn normale sportkleding niet echt handig is daarbij.

Heb 1 sportlegging van hunkemoller die ik eigenlijk een beetje meh vindt. Wat vinden jullie fijne (betaalbare) leggings die squatproof zijn? :)

Sem_
Berichten: 7776
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 21:51


DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 22:15

Sem_ schreef:
Ik vind deze van de H&M echt top, lekker stevig en hoog en niet zo'n glimmend stofje, dan wel de zwarte want de groene is net een wat andere stof.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0810838010.html

Deze kan ik ook aanraden. :j
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0794320001.html

Beide broeken heb ik vragen over gekregen in de sportschool waar ik ze van had! :)

Edit: ik zie nu dat ze beiden niet in veel maten op voorraad zijn, maar volgens mij vult H&M best regelmatig aan.


Zoiets als de tweede vind ik inderdaad mooi! Helaas niet in de goede maat nu, maar even in de gaten houden. Thanks! :)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:59

Voor de dames die het (wellicht) nog niet gezien hadden: Gymshark heeft een kleine sale momenteel :)

DideH schreef:
Hi dames!
Ik kom vanuit het afvallen topic eigenlijk hier. Nu alle teamsporten stil liggen ben ik wat meer in/rondom huis aan het doen qua sport, waarbij mijn normale sportkleding niet echt handig is daarbij.

Heb 1 sportlegging van hunkemoller die ik eigenlijk een beetje meh vindt. Wat vinden jullie fijne (betaalbare) leggings die squatproof zijn? :)


Welkom!

Ik sport zelf enkel in Gymshark, maar dat is vrij prijzig. Ik hoor ook goede verhalen over Alphalete, Under Armour en XXL Nutrition leggings :) Gymshark heeft, zoals hierboven staat, wel een kleine sale momenteel waardoor het wat interessanter kan worden, of je kan ze goed tweedehands vinden :) Eventueel zou je ook nog, zodra dat weer kan, bij de Nike outlet stores die rond NL zitten wat dingen kunnen scoren, hebben ook wel degelijke lijnen.

Jessica_R
Berichten: 739
Geregistreerd: 01-02-13

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:14


DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 16:48

Thanks ladies! Ik ga eens rondsnuffelen :D

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 17:50

LizMD schreef:
Dit had ik niet moeten lezen... Bestelling gedaan :') Vond nog een kortingscode, dus korting op korting. Dan is het minder erg toch?

Heb je toevallig nog een extra kortingscode O:) ?

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 20:39

Ze staan gewoon online hoor!
Ik heb deze gebruikt: AFKORTING120-h5tm2b . Is 15eu korting vanaf 120eu.

Deze staat ook online: AFKORTING90-hq5e4d Een tientje vanaf 90eu. Maar die heb ik zelf niet gecheckt.

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:07

Courses schreef:
Voor de dames die het (wellicht) nog niet gezien hadden: Gymshark heeft een kleine sale momenteel :)

DideH schreef:
Hi dames!
Ik kom vanuit het afvallen topic eigenlijk hier. Nu alle teamsporten stil liggen ben ik wat meer in/rondom huis aan het doen qua sport, waarbij mijn normale sportkleding niet echt handig is daarbij.

Heb 1 sportlegging van hunkemoller die ik eigenlijk een beetje meh vindt. Wat vinden jullie fijne (betaalbare) leggings die squatproof zijn? :)


Welkom!

Ik sport zelf enkel in Gymshark, maar dat is vrij prijzig. Ik hoor ook goede verhalen over Alphalete, Under Armour en XXL Nutrition leggings :) Gymshark heeft, zoals hierboven staat, wel een kleine sale momenteel waardoor het wat interessanter kan worden, of je kan ze goed tweedehands vinden :) Eventueel zou je ook nog, zodra dat weer kan, bij de Nike outlet stores die rond NL zitten wat dingen kunnen scoren, hebben ook wel degelijke lijnen.


Zat een beetje te kijken dat die van gymshark met de sale idd nog best te doen zijn. Ook t.o.v. de prijzen van de andere merken die je noemde :)

Van gymshark; ik zie daar ook nog wel verschillende. Welke zijn qua high waste (en wel behoorlijk gespierde bovenbenen) een beetje fijn? :)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 14:36

Camo, High Waist Flex zijn sowieso goede lijnen. Rest ben ik zelf niet zo mee bekend om heel eerlijk te zijn :)

linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 14:42

Ik heb zelf altijd de Vital Seamless, zitten heerlijk, liften je billen een beetje en totaal squatproof

Jessica_R
Berichten: 739
Geregistreerd: 01-02-13

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 07:35

@ DideH, al een mooie legging gevonden?

Hoe gaat het trainen bij jullie dames?

Bij mij wel goed opzich! Heb vrijdag een pittige legday gehad en voel net nog steeds :')

Ik heb besloten dat ik mezelf ga trakteren op SBD knee sleeves. M'n zwager is er helemaal fan van en raadt mij ze ook aan voor wat extra support en om het kniegewricht lekker warm te houden. Binnenkort even meten welke maat ik moet hebben en dan bestellen! :D

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:00

Ben ook wel benieuwd wat het uiteindelijk geworden is :) Zoveel aanbod, haha.

Ik ga binnenkort nog wat setjes weg doen van Gymshark, mochten er hier bij voorbaat mensen al interesse hebben kan ik per PB even laten weten wat (moet m'n kast even uitruimen).

Trainen gaat okay. Ik heb best wel wat opties nu thuis (resistance bands, wat simpele gewichten, goede mat) dus ik kan best wel vooruit eigenlijk. Ik zit alleen met een aanhoudende misselijkheid, ook al kan ik wel 'normaal' eten, waardoor ik een beetje belemmerd word in de intensiteit van work-outs die ik kan doen. Moet wel zeggen dat dat thuis naar alternatieven zoeken op den duur ook een beetje saai word :+

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:13

Courses schreef:
Ben ook wel benieuwd wat het uiteindelijk geworden is :) Zoveel aanbod, haha.


Ik ben momenteel nog compleet verdronken in het aanbod :') :=

Zit momenteel midden in een verhuizing, dus nog niet echt de rust gehad om rustig te kijken wat ik wil. Zal het jullie laten weten ;)

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 08:37

Oké, ik denk dat ik voor de grijs zwarte camo ga of de zwarte flex high waist. Maar die laatste is momenteel niet in de goede maat denk ik...

Is verwacht dat ik een M nodig ga hebben. Of hoe vallen die maten? Qua taille heb ik vaak wel een S, maar ik heb behoorlijke bovenbenen zeg maar :')

Edit:
This is situation where dealing with (ben sindsdien wel weet wat kg's lichter, maar beentjes zijn nog wel het zelfde):


Afbeelding

Sem_
Berichten: 7776
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:39

Ik draag zelf geen Gymshark maar volgens mij zijn ze super stretchy. Ik heb weleens een filmpje gezien van een vrouw die haar (erg gespierde) man haar Gymshark legging aan liet trekken in maat S en dat ging gewoon. Ook zwangere vrouwen die de hele zwangerschap dezelfde maat dragen. Maar misschien dat niet alle modellen zo vallen, dat weet ik niet.. wat zegt de maattabel?

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:41

Ik ga liever voor iets strakker qua leggings, anders zakken ze vaak af, dus kies dan altijd voor S.
Voor sportbh's en strakke tops ga ik altijd voor M, heb best een beetje borsten en die tops zitten altijd gigantisch strak. Moet me vaak zelfs in een M nog erin wurmen.

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 15:45

Dan ga ik denk ik toch voor een S als ik jullie zo hoor :D thanks!

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 15:56

Heb net een leuke top gekocht via MyProtein. Ze geven 35% korting op de Bestseller artikelen vandaag dus uiteindelijk maar 13 euro kwijt. Trouwens ook gratis verzending + gratis 250 gr Whey Protein vanaf 50 euro. :)

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 17:19

DideH schreef:
Oké, ik denk dat ik voor de grijs zwarte camo ga of de zwarte flex high waist. Maar die laatste is momenteel niet in de goede maat denk ik...

Is verwacht dat ik een M nodig ga hebben. Of hoe vallen die maten? Qua taille heb ik vaak wel een S, maar ik heb behoorlijke bovenbenen zeg maar :')

Edit:
This is situation where dealing with (ben sindsdien wel weet wat kg's lichter, maar beentjes zijn nog wel het zelfde):


[ [url=m/QY7s8k.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat heb je bij de meeste andere merken qua maat?
Ik heb S van Gymshark. En ook van alle andere merken. De energy+ zit als compressie bij mij. Terwijl de Vital ‘gewoon’ zit.
Cameo schijnt ook wat ‘losser’ te zitten net als de vital. Flex weet ik niet.

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 23:18

Needje schreef:
DideH schreef:
Oké, ik denk dat ik voor de grijs zwarte camo ga of de zwarte flex high waist. Maar die laatste is momenteel niet in de goede maat denk ik...

Is verwacht dat ik een M nodig ga hebben. Of hoe vallen die maten? Qua taille heb ik vaak wel een S, maar ik heb behoorlijke bovenbenen zeg maar :')

Edit:
This is situation where dealing with (ben sindsdien wel weet wat kg's lichter, maar beentjes zijn nog wel het zelfde):


[ [url=m/QY7s8k.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat heb je bij de meeste andere merken qua maat?
Ik heb S van Gymshark. En ook van alle andere merken. De energy+ zit als compressie bij mij. Terwijl de Vital ‘gewoon’ zit.
Cameo schijnt ook wat ‘losser’ te zitten net als de vital. Flex weet ik niet.


Ik heb 1 andere legging en die is van hunkemoller. Is een S/M (denk dat ze geen keus konden maken :') ). Vandaar mijn twijfel :)

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:42

Ik dénk dat de camo in s wel gaat dan. Gezien ie iets ruimer schijnt te vallen.

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:58

Er is bij Myprotein 40% korting op alle sportkleding met code MICH40

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:27

En bij gymshark 20% vandaag. Met uitzondering van de nieuwe collectie