Verder voel ik me op dit moment trouwens slecht geholpen door de betreffende tattoo artist die ik heb gemaild omdat ze mijn mailtjes niet goed lezen..... Dus weet ik even niet zo goed hoe serieus ik die informartie moet nemen die ik van ze krijg hehe...
Ze stuurde me in ieder geval een naam van een artist die me helaas niet aansprak met haar stijl
.Gelukkig heb ik nog wel een paar tattoo artists op mijn "lijstje" staan om eens te benaderen. Maar voor ik dat doe dan toch graag antwoord op bovenstaande vraag
staat aan de buitenkant op mijn enkel. Wel weer een boos huidje.
Kan je niet een paar andere artists contacteren om te kijken wat zij zeggen? Ik ken er zelf niets van, maar kan me inbeelden dat tattooëren op een implantaat best gevaarlijk kan zijn omdat de naald best diep gaat en zo misschien lekkage kan veroorzaken. Op zich heel erg netjes van deze artist dat hij aangeeft het niet aan te durven; hij had het ook gewoon kunnen doen met gevaar voor jouw gezondheid als hij er verder niet veel van kent. Heeft je dokter hierin al advies gegeven? Misschien kan hij je meer vertellen?