[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tattoorious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:58

Even een vraagje. Ik heb een tattoo artist een oriënterend mailtje gestuurd maar ze willen me niet helpen omdat ze aangeven dat tatoeren op implantaten een vak apart is. Weten jullie of dit inderdaad zo is en wat het dan zo anders maakt dan op gewone borsten/huid?

Verder voel ik me op dit moment trouwens slecht geholpen door de betreffende tattoo artist die ik heb gemaild omdat ze mijn mailtjes niet goed lezen..... Dus weet ik even niet zo goed hoe serieus ik die informartie moet nemen die ik van ze krijg hehe...

Ze stuurde me in ieder geval een naam van een artist die me helaas niet aansprak met haar stijl :(.

Gelukkig heb ik nog wel een paar tattoo artists op mijn "lijstje" staan om eens te benaderen. Maar voor ik dat doe dan toch graag antwoord op bovenstaande vraag :D

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 17:55

Een borstimplantaat zal ongetwijfeld een andere 'feeling' kunnen geven dan een gewone borst of een gewoon stuk huid. Zal niet in elk geval of altijd zo zijn, niet elke artist zal daar hetzelfde over denken of daar dezelfde ervaring mee hebben. En blijkbaar durft deze artist het toch niet aan. Of dat nou gebaseerd is op er al ervaring mee hebben, verhalen van horen zeggen of op fabeltjes, dat ze zichzelf niet met de naald vertrouwd en onterecht bang is voor een ruptuur oid... dat zal je waarschijnlijk toch niet weten. Ik vind het op zich geen al te rare uitspraak.
Jammer dat het bij deze artist niets is geworden! Hopelijk met een van de anderen op je lijstje wel :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 20:56

Bij deze mijn nieuwe plaatje <3 staat aan de buitenkant op mijn enkel. Wel weer een boos huidje.
Afbeelding

LadyMadonna

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:02

Spyro!!! <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:28

Oohhhh die is leuk!!! :+:

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:39

oh gaaf, spyro <3

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 22:34

Ik heb het geloof ik al eens gevraagd, maar kan het niet meer terug vinden, dus doe ik het nog maar een keertje.

Heeft er iemand ervaring met http://www.liquidsky.nl ? in Nijmegen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 22:56

Ahhhhh Drunksheep, die is leuk!!! <3 En met kleur, zo heb jij er nog niet veel, toch?

tattoorious schreef:
Even een vraagje. Ik heb een tattoo artist een oriënterend mailtje gestuurd maar ze willen me niet helpen omdat ze aangeven dat tatoeren op implantaten een vak apart is. Weten jullie of dit inderdaad zo is en wat het dan zo anders maakt dan op gewone borsten/huid?

Verder voel ik me op dit moment trouwens slecht geholpen door de betreffende tattoo artist die ik heb gemaild omdat ze mijn mailtjes niet goed lezen..... Dus weet ik even niet zo goed hoe serieus ik die informartie moet nemen die ik van ze krijg hehe...

Ze stuurde me in ieder geval een naam van een artist die me helaas niet aansprak met haar stijl :(.

Gelukkig heb ik nog wel een paar tattoo artists op mijn "lijstje" staan om eens te benaderen. Maar voor ik dat doe dan toch graag antwoord op bovenstaande vraag :D

Ik begrijp dat het vervelend is om zo'n antwoord te krijgen, maar aan de andere kant kan je het advies van een echte tattoo artist wel meer vertrouwen dan dat van onbekenden op het internet, om het zo te zeggen :) Kan je niet een paar andere artists contacteren om te kijken wat zij zeggen? Ik ken er zelf niets van, maar kan me inbeelden dat tattooëren op een implantaat best gevaarlijk kan zijn omdat de naald best diep gaat en zo misschien lekkage kan veroorzaken. Op zich heel erg netjes van deze artist dat hij aangeeft het niet aan te durven; hij had het ook gewoon kunnen doen met gevaar voor jouw gezondheid als hij er verder niet veel van kent. Heeft je dokter hierin al advies gegeven? Misschien kan hij je meer vertellen?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 23:02

Drunksheep schreef:
Bij deze mijn nieuwe plaatje <3 staat aan de buitenkant op mijn enkel. Wel weer een boos huidje.
[ [url=m/qvhc30.jpg]Afbeelding[/url] ]

Cute!

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 23:03

Spyro <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 23:06

Thanks iedereen <3

En Yasmine, klopt! Heb die andere twee, die ook op mijn benen staan. Mijn plan is om allemaal heel vrolijke, kleurrijke tattoos op mijn benen te laten zetten. En dan overwegend van games/series/films waar ik gek op ben :)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 23:44

Heeft iemand ervaring met deze tattooshop? https://www.tattooben.com/
De site komt op mij heel open en vriendelijke over en ze staan veel aangeraden om geometrische tattoo's te zetten.

Mijn afspraak is er bij InkDistrict uitgekickt en de volgende optie is pas ergens halverwege volgend jaar... -O-

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 00:14

tattoorious schreef:

IK denk echt dat veel tattoo shops/artists niet graag mailen en je beter langs kan gaan. Wij hebben dat ook gedaan en dat werkt echt prettiger dan mailen of bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 08:51

Dat draakje is schattig <3

Kaus hoe dat dan? :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:33

superpony schreef:
IK denk echt dat veel tattoo shops/artists niet graag mailen en je beter langs kan gaan. Wij hebben dat ook gedaan en dat werkt echt prettiger dan mailen of bellen.

Een afspraak maken om langs te komen: absoluut ja. Zomaar langs komen lopen om iets te bespreken: nee. Vaak zijn artists gewoon bezig en als er iemand binnenkomt om iets te bespreken moeten ze of een afspraak met een klant onderbreken, of ze worden op de vingers gekeken door iemand die er naartoe is gekomen om iets te vragen.

Als je graag face to face je idee door wil spreken kan je daar echt het beste even voor mailen, geduld hebben en dan een afspraak maken om het te bespreken. Als je het even aangeeft in je oorspronkelijke mail kan de artist je wat momenten geven waarop hij/zij rustig is of tijd heeft om even met je te gaan zitten, dat is voor iedereen prettiger dan als het allemaal gehaast moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:36

Of bellen om een afspraak te maken, probeer dat anders? Is net wat persoonlijker, en jij weet gelijk waar je aan toe bent

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:38

Ik ben voor 3 van mijn 4 tattoos gewoon even binnen gelopen zonder afspraak van tevoren en dat was geen probleem. Waren wel shops waar iemand aan de balie zat en mijn ideeën waren niet heel ingewikkeld. Bij blackbear wel mijn ideeën gemail, omdat die verder weg zit. Was bij allemaal prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:40

Als het gaat om iets kleins of het is inderdaad een shop waar iemand achter de balie zit is het anders, maar als je een specifieke artist wil spreken is het imo niet echt wenselijk om gewoon langs te komen en aandacht 'op te eisen'. Ik weet hoe vervelend het is dat artists soms super lang niet reageren, maar als je echt iets van een specifieke hand wil heb je dat er wel voor over denk ik.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:58

Als je belt zeggen de meesten; kom even langs. Wij zijn daarop inderdaad gewoon langs gegaan en binnen gelopen bij een paar.
Het staat bij heel veel ook echt zo op de site. Loop even binnen. Per mail of telefonisch doen ze geen prijs opgave en ze willen vaak een aanbetaling, dus dat gaat ook niet per mail.
Als je ergens vaker komt, zal dat echt wel iets anders zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:13

superpony schreef:
Als je belt zeggen de meesten; kom even langs. Wij zijn daarop inderdaad gewoon langs gegaan en binnen gelopen bij een paar.

Daar doelde ik op :) Als je aan de telefoon te horen krijgt dat je gewoon even langs kan komen, is dat toch bevestiging genoeg? :)

tattoorious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 12:42

Ik ben het met jullie eens dat face to face contact makkelijker is, maar wanneer de betrefende shop zo'n anderhalf uur verderop zit rijd je toch minder makkelijk langs. En echt, dat zou ik met liefde doen nadat ik bevestiging heb dat mijn globale idee kan.

De shop heb ik eerst per telefoon gecontact om het een en ander te vragen, daarna moest ik mailen.

Uit het antwoord bleek echter dat mijn mail zeer slecht was gelezen en zei de artist dat, wat hij dacht dat mijn wens was, mogelijk was (op de implantaten). Daar heb ik op geantwoord en nogmaals beschreven wat mijn wens wel is en toen kreeg ik antwoord terug van een ander uit de shop waaruit wéér bleek dat mijn mail slecht was gelezen en toen keeg ik te horen dat ze me niet wilde helpen.

Best balen want ik zoek een artist niet zomaar uit natuurlijk. Ik vind de stijl wel echt belangrijk, als ik naar de portfolio's kijk van de meeste tattooshops, loop ik daar gewoon niet warm voor. Ik heb blijkbaar een specifieke smaak en er zijn maar een paar artists waar ik enthousiast van wordt.

De reden dat ik hier ook even vraag of er redenen zijn waarom tattoeren op implantaten lastiger is, is omdat iemand van jullie er misschien ervaring mee heeft of weet waarom het dan lastiger is. Zelf spreek ik mijn arts in November pas weer, dus dan zal ik het zeker ook vragen, maar ik zou tegen die tijd eigenlijk liever al iets verder zijn in het contact met de tattoo artist die de tattoo dan zou gaan zetten (een of twee jaar na de operatie dan).

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:25

Anoniem schreef:
Dat draakje is schattig <3

Kaus hoe dat dan? :(

Ik heb geen idee. Kreeg opeens een mailtje dat mijn afspraak verplaatst is maar daar wil ik niet op wachten...

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:34

Mag ik hier ook even een vraag stellen?
Ik heb vorige week mijn tattoo laten zetten, nu begint hij langzaam aan te vervellen. Met insmeren veeg soms wat velletjes los, is dat goed of beter om heel lichtjes te smeren en het vanzelf te laten gaan?
Ik peuter niet of trek niets los maar als ik lekker aan het smeren ben komen ze mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:39

Dat gebeurt idd :j niets om je zorgen over te maken. Als ze meekomen met het smeren zitten ze al los genoeg.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:42

Dank je wel!!