Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Morris schreef:F_Orumster schreef:Ik gebruik de anticonceptie tegen kaal worden, dus hier niet gericht op alternatieven.
Ik merkte ook, dat ik weer aan de pil ging, mijn haar weer voller/meer werd. Ik ben 44.
Dus een fijne bijkomstigheid.
Maar jij bent bewust aan de pil vanwege de kaalheid?
Varekaj schreef:Weet je wat ook zo leuk is aan bewust kinderloos zijn?
Geen gezeur, gejengel en gedoe om je heen als je zelf snipverkouden bent, een kop vol snot hebt en hoofdpijn...
Was m'n moeder niet zo heel blij mee. Sizzle schreef:Ons buurmonster is echt een verschrikking![]()
Als die als torpedo door ons huist raast kun je nog niet eens even in je neus pulken![]()
Dus een goede reden om er niet aan te beginnen is: je krijgt ook vreemde kinderen over de vloer.....bummer...
Meestal gewoon op de speelveldjes of in een van de cul de sacs waar een heel mooi plantending was waar we omheen raceten op onze fietsjes, of op onze stepjes met een plastic pokéball in de hand de hele wijk door gingen op zoek naar pokémon (PokémonGo voordat het cool was zeg maar
), en soms bij ouders in de tuin, op de schommel of hutten bouwend. Was wel echt een leuke club kinderen waarmee we speelden.
Buitenspelende kinderen vind ik zelden irritant. Althans, bij mijn ouders in de buurt wordt er niet doelbewust rottigheid getrapt of zo, er is ook behoorlijk wat sociale controle; je kunt er zelfs rond oud en nieuw rustig rondrijden zonder bekogeld te worden met rotjes.
Morris schreef:Ff on topic![]()
Even onder ons, hoe doen jullie dat met anticonceptie ? Als je een partner hebt, heeft hij zich laten steriliseren?
Hij kwam daar ineens mee dat ie dat wilde laten doen. Mede omdat ik geen pil meer mag nemen enz. Weet eigenlijk niet meer goed hoe dat toen verlopen is.
Want volgens mij had ik gewoon al een spiraal toen hij zich liet steriliseren.