Sport & voeding doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Sport & voeding doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:45

Woop woop :):)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:29

Whoew, goed bezig weer *\%/* Hier gaat het even wat minder haha. Ben nu op vakantie in Oostenrijk en er zijn al vier apfelstrudels naar binnen gegaan :') Ook wel veel gewandeld en actief bezig, maar denken toch dat ik wat aan ga komen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:32

Loolotte schreef:
Whoew, goed bezig weer *\%/* Hier gaat het even wat minder haha. Ben nu op vakantie in Oostenrijk en er zijn al vier apfelstrudels naar binnen gegaan :') Ook wel veel gewandeld en actief bezig, maar denken toch dat ik wat aan ga komen.

Oooooh, lekker :9
Joh, beetje genieten mag toch! Daarna weer lekker ertegenaan

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:48

Lekker bezig muurp!

Loolotte, af en toe genieten kan ook toch geen kwaad!

Ik ben net door de stad heen naar de sportschool gefietst en weer terug. Ben blij als ik mijn studenten ov weer heb haha, 1 keer heen is al 9km. Gelukkig zit de sportschool in de buurt van mijn school, kan ik het mooi combineren straks :j.

Heb wel lekker getraind, ondanks dat de airco het niet deed daar. Dus had wel lekker veel gezweet. Denk dat ik morgen weer is baantjes ga zwemmen, want het zwembad is weer open! En met dit warme weer is dat ook wel lekker.

Sinds vorige week ben ik ook weer wat meer bezig met mijn voeding. Voel me al wat energieker worden, soms is het wel wat zwaar. Vooral als vriendlief naast mij chips zit te snaaien op de bank en ik wortels. :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:54

Knap hoor Muurp!

Loolotte, dat hoort er bij, lekker van genieten hoor! :D

Mnka, klinkt gemotiveerd! En fijn aan het sporten zo te horen, mooi!

Hier gisteravond laat aan de slag gegaan, van zodra het begon af te koelen. Maar ik heb nu al knikkende knietjes voor straks: 34 graden en vanavond is de eerste balletles, meteen twee uur en in een zaal vol ramen :\ Maar nadien nog uitwandelen met het vriendje en stoppen bij de pizzeria hihi.

Ik tel intussen de dagen af, nog anderhalve week en ik heb een maand vakantie en daarna een nieuwe baan, superspannend allemaal :):) Ik kan me nu op niks meer focussen, het is echt erg!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:07

Oh gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ik ben doodziek. Leuk met dit weer :+

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:29

Veel beterschap :(:)

Ik vertrek naar Oostende straks met mijn mama en mojn grootouders. Hopelijk is het aan de zee wat minder heet! Ik ga proberen niet elke dag ijs te eten of ongezond te lunchen zodat dat klein beetje buikvet weggaat :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 11:05

Dank je!
Oh nee, wat ellendig... Wat heb je? :(:)

Heerlijk Trijnie, geniet van het zeetje!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:18

Eén of andere rare zomer griep, alles doet zeer en mijn hoofd zit vol snot :') Ik kon er nog net 20minuten wandelen uitpersen. Go me :):)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:30

Jeetje wat vervelend, beterschap! Kunnen ze er wat aan doen of is het een kwestie van uitzieken?

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Bhriseis :D Hoe ging de balletjes?

Veel plezier Trijntje! En een ijsje eten moet kunnen toch, ze zijn zo lekker :9

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:35

Nou, dag 1 aan zee: frieten met mosselen en zo dadelijk nog een dikke coupe ijs :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 11:45

Trijnie, is het heel druk aan het strand? Ik zou zaterdag een dagje naar Blankenberge willen (de hipste der badsteden he :') ) maar vraag me af of er nog wel een leeg plekje op het strand zal zijn.

Dank je Loolotte!!
Ik smolt als een ijsje tijdens de les, echt verschrikkelijk. Ik voelde het zweet van mijn hoofd en rug zo naar mijn voeten druppelen, ieuw :+ En nu doet alles echt gewoon zeer. Pointes waren vreselijk met mijn opgezwollen voeten van de warmte :=

He Phor, wat naar, hopelijk steek je kleine Viv niet aan! Veel beterschap, verzorg je maar goed!

Vanaf 5 september heb ik een maand vakantie. En wat hoorde ik gisteren? Na twee jaar solliciteer en af en toe een interim baantje heeft mijn vriend een baan gevonden... Met startdatum... 5 september :+ Het wordt dus een maand eenzame vakantie... Gelukkig is de poes er nog, en de paarden haha.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 12:25

Aww bhriseis, moet ik gefeliciteerd zeggen voor zijn baan of balen van je vakantie? Beetje van beide maar ;) misschien je vakantie zelf inkorten en later nog samen een vakantietje nemen of kan dat niet?

Phor, beterschap!!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:16

Haha dat is balen met je vakantie, maar wel zo toevallig dat ik er een beetje om moet lachen :') Hopelijk kunnen jullie zijn vrije dagen wel wat leuks gaan doen. En klinkt als een intensieve les! Was het wel leuk? :D

Trouwens, is hier geen HK-topic voor? :')

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:55

Er wordt nog goed gesport en gegeten dus met de warmte! Op wat ijsjes her en der na ;)

Ik heb gisteren in de volle zon staan beachvolleyballen. Was heel fijn dat we met 3 tweetallen waren, kon je na twee sets weer een setje aan de kant/ in het water om af te koelen. Had echt enorm veel zin in een magnum (geen idee waar dat vandaan kwam, al jaren niet meer gehad), maar de lange rij hield me tegen :D Dus geen ijsje meer gehad. 's Avonds ook nog rijles met t paard, die het nodig vond extra drammerig te zijn, dus we hadden beiden het schuim tussen de billen staan :')

Briseis gefeliciteerd! Ik heb vanaf 8 september ook 5 weken vrij, ook ivm nieuwe baan. Heerlijk, hoop ook nog een weekje echt op vakantie te kunnen gaan. En ga heeeeeel veel shoppen, want moet bijna volledige nieuwe garderobe voor mn nieuwe functie...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 14:07

Dank je Loolotte en Sec, ik ben natuurlijk gewoon onwijs trots op hem en superblij! Nu ga ik gewoon wachten tot ie thuis is, ook wel leuk de rollen omgedraaid :-P Denk dat ik vaak mee ga opstaan en gewoon naar de paarden toe ga... Mijn vakantie inkorten kan niet; ik heb volgende week mijn laatste week, dan een maand vakantie en dan begin ik aan een nieuwe uitdaging :-)

Loolotte, nou, het was leuk om weer te dansen, maar na twee maand geen les ben ik zoooo veel kwijt, dat ik vooral de juf heb zien fronsen en zuchten :')

Sec, hoe gaat het met je nieuwe eetpatroon?

Actief dagje hoor Lon! Mmm en tussendoor de zee in, heerlijk!
Wat spannend zeg! Oefen je een totaal nieuwe functie uit?

O ja oeps dit is geen HK topic! Sorry!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 14:37

Misschien moeten we even vragen of het verplaatst mag worden? Het is nogal gezellig :D

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 18:16

Bhriseis schreef:
Trijnie, is het heel druk aan het strand? Ik zou zaterdag een dagje naar Blankenberge willen (de hipste der badsteden he :') ) maar vraag me af of er nog wel een leeg plekje op het strand zal zijn.

Dank je Loolotte!!
Ik smolt als een ijsje tijdens de les, echt verschrikkelijk. Ik voelde het zweet van mijn hoofd en rug zo naar mijn voeten druppelen, ieuw :+ En nu doet alles echt gewoon zeer. Pointes waren vreselijk met mijn opgezwollen voeten van de warmte :=

He Phor, wat naar, hopelijk steek je kleine Viv niet aan! Veel beterschap, verzorg je maar goed!

Vanaf 5 september heb ik een maand vakantie. En wat hoorde ik gisteren? Na twee jaar solliciteer en af en toe een interim baantje heeft mijn vriend een baan gevonden... Met startdatum... 5 september :+ Het wordt dus een maand eenzame vakantie... Gelukkig is de poes er nog, en de paarden haha.

Het is aardig druk hier ja! Wij zijn nog niet op het strand zelf geweest, veel te het in de vlakke zon! :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:31

Van mij mag het verplaatst worden!

Lekker Bhriseis, wat ga je doen? Of heb je dat al verteld?

Mijn eetpatroon gaat nog steeds super, ben nu toe aan de laatste 6 dagen! Woensdag na het ontbijt stopt mijn challenge en is het evaluatietijd, maar ik weet eigenlijk al redelijk zeker dat ik hier mee door wil gaan.
Ik ben nu ruim 3kg kwijt (waarvan een flink deel vocht) in 2wkn, maar waar het me vooral om gaat: ik heb geen honger meer, veel meer energie en geen pieken en dalen meer. Ik voel me echt herboren (dat klinkt heel dramatisch, maar zo voelt het wel :') ) gevoel alsof ik de hele wereld aan kan. En eigenlijk ook wel redelijk makkelijk vol te houden, ook bij buiten de deur eten.
Vandaag een korte hap buiten de deur gedaan, salade met ossehaaspuntjes. Dressing laat ik achterwege en verder prima. Of gewoon stukje vlees of vis met warme groentes of salade. Alleen brood en friet roept me, maar die negeer ik vakkundig :x als toetje hoop ik altijd dat ze kaasplankje hebben, waarbij ik het dadelbrood en de confiture over mijn andere schouder gooi, achter de friet aan *\o/*
Maar as woensdag ga ik heerlijk genieten van de aardappel, het brood en al het andere koolhydraatrijke voedsel.

Phor, knap je al een beetje op?

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:04

Trijnie, dan loop je best wel veel of niet? Ik loop elke dag 3 km naar werk en dan kom ik pas op 5000 stappen. Klinkt heerlijk, geniet lekker van de zee.
Muurp, lekker bezig en dat dan nog met weinig sporten!
Loolotte, klimmen doe ik inderdaad in een klimhal, maar ook regelmatig buiten, dan ga ik een weekend naar Duitsland of België. Veel plezier op je vakantie. Zolang je lekker actief bent zal het wel meevallen met die kilo’s.
Phormicola, beterschap, wat een pech, ziek zijn met dit weer.
Bhriseis, wat een slechte timing zeg met je vakantie, maar wel top dat je vriend weer een baan heeft.
Secricible, wat fijn dat je dieet zo goed bevalt, heerlijk om weer fijn in je vel te zitten!

Hier gaat het eigenlijk heel goed, ben weer netjes gezond aan het eten. Sporten deze week niet veel gedaan, maar daar is het ook niet het weer voor. Vanochtend wel een broek aangetrokken die ik zeker 3 jaar niet aankon omdat hij niet meer paste.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:17

Lon83, wat voor baan heb je? Nieuwe kleding is altijd leuk :P
Bhriseis, even vakantie is wel lekker toch, wat ga jij doen?

Sec, het klinkt echt heel goed zeg!

Lieke ik heb deze week ook niet gesport hoor, veel te warm :')

Ik ga vanavond meten als mijn bolle buik weg is :') En dat dan weer netjes bijhouden om de 6 weken.
Mis de weegschaal totaal niet!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:20

Het is wel heel warm inderdaad -O- Morgen ga ik zwemmen maar vandaag ga ik misschien nog wel even naar de fitness.. Of mijn 'nieuwe' skeelers uitproberen, maar ik heb het nooit geleerd (kan ook niet schaatsen) dus ik ben bang :o

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:23

Zwemmen is heerlijk met dit weer! Heb ik eergisteren gedaan in zee :)

Haha heb je beschermers om te skeeleren?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:29

Oeh is de zee niet koud nu? := Ik heb gisteren in een meer gezwommen maar was er vrij snel weer uit haha. Beschermers ga ik zo nog halen, zonder durf ik al helemaal niet! Maar zondag begint het kamp van de studentenvereniging en dan moet ik niet in de kreukels liggen :') Ik probeer nu eerst een ontbijtsmoothie op te drinken maar het klonk lekkerder dan het is..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:54

Wat fijn sec!

Ik mis de zee nu wel nu ik zo ver van de kust woon. Hopelijk kan ik binnenkort terug verhuizen.

De griep begint wat weg te trekken. Ik sta in ieder geval klaar voor de warmingup van de split squat.

Afbeelding