Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier gaat het even wat minder haha. Ben nu op vakantie in Oostenrijk en er zijn al vier apfelstrudels naar binnen gegaan
Ook wel veel gewandeld en actief bezig, maar denken toch dat ik wat aan ga komen. Loolotte schreef:Whoew, goed bezig weerHier gaat het even wat minder haha. Ben nu op vakantie in Oostenrijk en er zijn al vier apfelstrudels naar binnen gegaan
Ook wel veel gewandeld en actief bezig, maar denken toch dat ik wat aan ga komen.

.
Maar nadien nog uitwandelen met het vriendje en stoppen bij de pizzeria hihi.
Ik kan me nu op niks meer focussen, het is echt erg!
Ik kon er nog net 20minuten wandelen uitpersen. Go me
) maar vraag me af of er nog wel een leeg plekje op het strand zal zijn.
En nu doet alles echt gewoon zeer. Pointes waren vreselijk met mijn opgezwollen voeten van de warmte
Het wordt dus een maand eenzame vakantie... Gelukkig is de poes er nog, en de paarden haha.
misschien je vakantie zelf inkorten en later nog samen een vakantietje nemen of kan dat niet?
Dus geen ijsje meer gehad. 's Avonds ook nog rijles met t paard, die het nodig vond extra drammerig te zijn, dus we hadden beiden het schuim tussen de billen staan 

Bhriseis schreef:Trijnie, is het heel druk aan het strand? Ik zou zaterdag een dagje naar Blankenberge willen (de hipste der badsteden he) maar vraag me af of er nog wel een leeg plekje op het strand zal zijn.
Dank je Loolotte!!
Ik smolt als een ijsje tijdens de les, echt verschrikkelijk. Ik voelde het zweet van mijn hoofd en rug zo naar mijn voeten druppelen, ieuwEn nu doet alles echt gewoon zeer. Pointes waren vreselijk met mijn opgezwollen voeten van de warmte
![]()
He Phor, wat naar, hopelijk steek je kleine Viv niet aan! Veel beterschap, verzorg je maar goed!
Vanaf 5 september heb ik een maand vakantie. En wat hoorde ik gisteren? Na twee jaar solliciteer en af en toe een interim baantje heeft mijn vriend een baan gevonden... Met startdatum... 5 septemberHet wordt dus een maand eenzame vakantie... Gelukkig is de poes er nog, en de paarden haha.
) gevoel alsof ik de hele wereld aan kan. En eigenlijk ook wel redelijk makkelijk vol te houden, ook bij buiten de deur eten.
als toetje hoop ik altijd dat ze kaasplankje hebben, waarbij ik het dadelbrood en de confiture over mijn andere schouder gooi, achter de friet aan

En dat dan weer netjes bijhouden om de 6 weken.
Morgen ga ik zwemmen maar vandaag ga ik misschien nog wel even naar de fitness.. Of mijn 'nieuwe' skeelers uitproberen, maar ik heb het nooit geleerd (kan ook niet schaatsen) dus ik ben bang
Ik heb gisteren in een meer gezwommen maar was er vrij snel weer uit haha. Beschermers ga ik zo nog halen, zonder durf ik al helemaal niet! Maar zondag begint het kamp van de studentenvereniging en dan moet ik niet in de kreukels liggen
Ik probeer nu eerst een ontbijtsmoothie op te drinken maar het klonk lekkerder dan het is..