Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loolotte schreef:Whoew, goed bezig weerHier gaat het even wat minder haha. Ben nu op vakantie in Oostenrijk en er zijn al vier apfelstrudels naar binnen gegaan
Ook wel veel gewandeld en actief bezig, maar denken toch dat ik wat aan ga komen.
Bhriseis schreef:Trijnie, is het heel druk aan het strand? Ik zou zaterdag een dagje naar Blankenberge willen (de hipste der badsteden he) maar vraag me af of er nog wel een leeg plekje op het strand zal zijn.
Dank je Loolotte!!
Ik smolt als een ijsje tijdens de les, echt verschrikkelijk. Ik voelde het zweet van mijn hoofd en rug zo naar mijn voeten druppelen, ieuwEn nu doet alles echt gewoon zeer. Pointes waren vreselijk met mijn opgezwollen voeten van de warmte
![]()
He Phor, wat naar, hopelijk steek je kleine Viv niet aan! Veel beterschap, verzorg je maar goed!
Vanaf 5 september heb ik een maand vakantie. En wat hoorde ik gisteren? Na twee jaar solliciteer en af en toe een interim baantje heeft mijn vriend een baan gevonden... Met startdatum... 5 septemberHet wordt dus een maand eenzame vakantie... Gelukkig is de poes er nog, en de paarden haha.