Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefj33 schreef:LisannePruts schreef:Even nog een vraagje.. Hoe pijnlijk was jullie double forward helix
Ik heb een triple. Ik vond hem echt heel pijnlijk, na de tweede wilde ik eigenlijk niet meer. Maar wou ook niet met 2 piercings naar huis, dus toch nog even doorgebeten. No pain, no gain
LisannePruts schreef:eefj33 schreef:
Ik heb een triple. Ik vond hem echt heel pijnlijk, na de tweede wilde ik eigenlijk niet meer. Maar wou ook niet met 2 piercings naar huis, dus toch nog even doorgebeten. No pain, no gain
En daarna veel problemen mee gehad? Of viel het wel mee na het zetten?
mirthheee schreef:Bumblehorse schreef:clickers zijn echt handig, vooral met indoen, eruitzagen is een beetje trekken soms, maar ik doe van te voren altijd wat klikken om te zien hoe vast ze zitten en dan krijg je het wel in de vingers
Top! Kan ik eindelijk op zoek gaan naar rose gold ringetjes..
Mars schreef:Volgende dag op vakantie, mwah zou ik niet snel doen. De eerste dagen is je tong heel dik en kan eten lastig zijn. Tevens moet je na elke keer iets eten/drinken/roken even spoelen met schoon water. Geen idee of dat praktisch te doen is in Tsjechie..
In jouw buurt ben ik niet echt bekend dus qua piercers zou ik niet weten.
prugelpiet schreef:mirthheee schreef:Top! Kan ik eindelijk op zoek gaan naar rose gold ringetjes..
Als je ze vind, wil je die dan doorsturen?
Gix schreef:Wooow heb je die enorme oorbellen nou in van die tunnelgaten? Nog nooit gezien, heel apart zeg. Stoer.