Hoi hoi,
Ik kom even binnen vallen... heb niet alle 66 pagina's gelezen
Maar wel de begin pagina's globaal doorgelezen, maar eerlijk gezegd ben ik alles weer kwijt.
Ik heb al eerder een burn-out gehad, maar dit x lijkt het wel erger dan de vorige x.
Mijn man en ik hebben een zoontje van 20 maanden en soms denk ik wel eens dat ik gek word.
Ik ben op, doodop, ben moe kan slapen wat ik wil maar de energie blijft gewoon uit/weg. Het gehuil van de kleine man is me teveel, soms ontplof ik gewoon... dan begin ik te schreeuwen of geef een gil omdat ik gewoon puur uit onmacht niet meer weet wat ik moet doen.
Ik val uit tegen mijn man, tegen mijn kind, dieren... onthou werkelijk niks, mijn lontje word alsmaar korter. Heb nergens geen energie voor, alles lijkt me teveel.
Momenteel geen werk, en loop dus hele dag in mijn pyama... omdat ik gewoon geen energie heb om me aan te kleden en geen nut zie om me aan te kleden.
Ik heb aangegeven bij de praktijkondersteuner dat ik soms niet voor mezelf insta als ik alleen bij mijn zoontje ben, tot nu toe kan kan ik mezelf goed beheersen maar voor hoe lang nog vraag ik mezelf wel eens af?
Helaas doet de praktijkondersteuner er niks aan als ik dat zeg...
Ik wil rust...rust in mn leven & rust aan mijn hoofd, er hoeft maar iets te gebeuren en ik knap. Bv gisteren loopt er iets niet zoals t had moeten lopen, ( hypotheek konden we niet alleen op naam van mijn man krijgen en moeten dus ook op mijn naam doen, maar ik begin pas eind juni weer met werken. Plus maand proef tijd, en in tussen tijd hopelijk in een chalet met de honden + kat) maar dat is ook alles behalve ideaal. En dan denk ik wel s... als ik alles achter me laat en deze wereld verlaat heb ik dan de rust die ik zo graag wil? ( ik weet dat t niet goed is, maar heb t alleen als ik echt weer s een flinke tegenslag heb en dat er grwoon niet bij ksm hebben. En als ik dat tegen de praktijkondersteuner moet zeggen maar alles wat ik zeg komt weinig tot geen respons op).
Het enige wat de praktijkondersteuner zegt: is je moet bewegen... ja leuk maar als ik naar de winkel moet moet ik mezelf al 10x een schop onder mn kont geven..en dan nog is het moeizaam.
Ik loop dus zoals gezegd bij de praktijkondersteuner, maar daar heb ik niks aan.. dus ben opzoek naar een ander.
Sorry voor het wat warrige verhaal maar moest het even kwijt