Ik had vandeweek in Amsterdam een tester van Sleepy gekregen maar die rook naar pepernoten.

Nu heb ik een nieuwe gekregen die wel goed ruikt.
Weer een boel lekkere dingen geroken dus UK gaat binnenkort weer leeggekocht worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Alleen even snuffelen. Uhu.
[ [url=m/YDmwwm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had vandeweek in Amsterdam een tester van Sleepy gekregen maar die rook naar pepernoten.
Nu heb ik een nieuwe gekregen die wel goed ruikt.
Weer een boel lekkere dingen geroken dus UK gaat binnenkort weer leeggekocht worden.
xSwanHeart schreef:Klopt, afgelopen jaar wel. Maar ze kunnen ook beslissen helemaal geen sale te doen, het ligt allemaal niet zo vast als bij andere ketens.
Unseen: Ik heb een solid highlighter en vind m echt mooooiMoet er wel bij zeggen dat ik nooit een andere highlighter heb uitgeprobeerd, dus kan niets zeggen over hoe hij is in vergelijking met andere... Welke kleur heb je besteld?
Jenny21 schreef:Als zoveel producten geprobeerd voor snel vettend haar.
Nu wil ik Lush een kans geven.
Iemand van jullie ervaring met shampoo ivm vet haar?
Graag jullie tips.
hamsterfan schreef:Jenny21 schreef:Als zoveel producten geprobeerd voor snel vettend haar.
Nu wil ik Lush een kans geven.
Iemand van jullie ervaring met shampoo ivm vet haar?
Graag jullie tips.
Beetje een late reactie(lees het topic nu terug)
Ik had vroeger heel snel last van haar, nu gebruik ik al een paar jaar de I love juicy en heb geen last meer van vet haar. Werkte bij mij meteen super en hoop dat hij nog lang in het assortiment blijft anders moet ik weer opzoek naar wat nieuwsEn uiteraard niet te vaak je haar wassen, mijn haar was ik 2/3x in de week (soms een keer extra, beetje afhankelijk van hoe mijn week was)