Hannanas schreef:Jeetje ik zou boos worden van dat wachten. Je hebt niks aan wachten.

Boos nog niet echt, wel gefrustreerd en moedeloos soms.
Maar ik snap wel waarom ze me niet direct weer naar OK sturen en open snijden, conditie is niet super goed en elke operatie heeft natuurlijk weer risico's en kans op complicaties. Als mijn bloed nu verbetering geeft, wie weet lost mijn lichaam t dan zelf een beetje op. Alleen de pijn moet dan ook wel veel minder gaan worden.
Lielle schreef:Zou een e-reader niets voor je zijn?
Weet ik eigenlijk niet, nog nooit gehad. Misschien wel makkelijker vasthouden dan gewoon een boek. Zal eens naar kijken.
Kan je e-boeken gewoon op internet vinden?
SpeechLess schreef:Wachten
Ik had ook al een tip voor je

Misschien zijn luisterboeken ook fijn voor je? Wat minder inspannend dan gewoon lezen wellicht. Schijnt tegenwoordig ook wel veel aanbod in te zijn, bij bibliotheek bijv.
Luister boeken! Dat is wel heel ideaal, hihi. Maar ik vind lezen zelf ook wel leuk en fijn, denk dat ik me dan net wat meer bezig hou in mijn hoofd zeg maar dan met alleen luisteren (maar weet ik niet zeker hoor).
Maar ik ga er wel eens naar kijken! Zeker als mijn ogen weer achter uit gaan, zou dat wel echt een oplossing zijn.
Lief dat iedereen zo met me mee denkt!
(iemand gaat hier letterlijk over zijn nek, al de hele ochtend aan t braken. Krijg er zelf weer braak neigingen van, brrr)