Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneJ1995 schreef:Ik heb een adviesvraagje.
Ik heb mijn helix vorig jaar augustus laten zetten. Na 3 kwart jaar steeds opnieuw rood en pijnlijk (niet per se dik) heb ik besloten er dagelijks een drupje sterilon op te doen, wat in het begin goed ging. Minder pijnlijk en vochtbultje weg. Toen ging t weer pijn doen (niet dik/rood, alleen pijn). Dus piercing vervangen en bioplast in gedaan. Ook dat ging in de eerste instantie beter, maar nu gaat het weer pijn doen. Word er een beetje moedeloos van.. Slapen op dat oor is echt niet prettig.
Iemand nog andere tips?
Ik denk dat ie was gezet met chirurgisch staal en heb hier veel gelezen dat titanium ook nog een optie is, toch? Of zou het niet aan het materiaal liggen?
In mn andere helix + navel kan ik alle materiaal stoppen, geeft allemaal niks.
Werecat schreef:AnneJ1995 schreef:Ik heb een adviesvraagje.
Ik heb mijn helix vorig jaar augustus laten zetten. Na 3 kwart jaar steeds opnieuw rood en pijnlijk (niet per se dik) heb ik besloten er dagelijks een drupje sterilon op te doen, wat in het begin goed ging. Minder pijnlijk en vochtbultje weg. Toen ging t weer pijn doen (niet dik/rood, alleen pijn). Dus piercing vervangen en bioplast in gedaan. Ook dat ging in de eerste instantie beter, maar nu gaat het weer pijn doen. Word er een beetje moedeloos van.. Slapen op dat oor is echt niet prettig.
Iemand nog andere tips?
Ik denk dat ie was gezet met chirurgisch staal en heb hier veel gelezen dat titanium ook nog een optie is, toch? Of zou het niet aan het materiaal liggen?
In mn andere helix + navel kan ik alle materiaal stoppen, geeft allemaal niks.
Wat voor sieraad heb jij erin? Ik had dit ook met mijn labret, en heb er toen een ringetje (hoefijzer) in gezet bij een shop. Daarna was het in een mum van tijd genezen, en nu kan ik weer gewoon een labret in zonder een hoop pijn en gedoe
Lous schreef:WoW, na 3-4 weken pas? Dat word afzien. Na een week is de tong bij de meesten al bijna helemaal geslonken. Zo'n lange staaf is dan echt verschrikkelijk.
Hier werd hij na een week al verwisseld en daar was ik zeer blij mee.
WenMLove schreef:Ik heb gisteren m'n helix laten zetten, heel blij mee! Ik vraag me alleen iets af he.. Ik mag nu over 2 weken al terugkomen voor een korter staafje, is dat niet veel te snel? Ik dacht dat het echt minimaal 3 maanden ofzo moest genezen voor er wat anders in mocht
evaac schreef:Lous schreef:WoW, na 3-4 weken pas? Dat word afzien. Na een week is de tong bij de meesten al bijna helemaal geslonken. Zo'n lange staaf is dan echt verschrikkelijk.
Hier werd hij na een week al verwisseld en daar was ik zeer blij mee.
Dit hoorde ik inderdaad ook van vriendinnen van mij, wil hem ook al bellen als m'n tong weer slank is. Kan het in ieder geval proberen...