lekker bezig ingrid!
morgen paaldansen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Kirr, jeetje 1,5 kg in een week!
En jullie hebben gelijk over 't fitnessen... Maar ik vind 't toch wel een grote stap. Ga er nog even moed voor verzamelen en een topic openen 'sportmaatje gezocht'. Die was er vorig jaar ook geloof ik.
Lins, precies wat jij ook zegt idd. Al zou ik er de eerste paar keer iemand bij hebben, dat zou al een hoop schelen.
Sanne1992, ik heb wel eens gehoord dat buikspieren oefeningen op je bed doen, niet zoveel nut heeft omdat je dan in je matras zakt.
xRiiannex, sportief dagje heb je gehad! En rugby, klinkt heftig. Lijken me ook wel zware trainingen.
Ik ben gister 20 km gaan fietsen, heerlijkKwam nog een vriendin tegen dus daar nog even mee gekletst. Ik moet alleen wel m'n fiets even langs de fietsenmaker brengen binnenkort. De ketting maakt herrie enzo
Danique schreef:Vandaag zei de mevrouw van de kledingwinkel dat ik veel was afgevallen sinds de laatste keer dat ze me had gezien ( +6 maand).
Dat vond ik erg fijn
Gianti schreef:frisdrank scheelt enorm!! wat doe je precies in sportschool?
ik ben net terug van dietiste... ben 0,5 kg aangekomen ten opzichte van 3 weken geleden.. echter is mn vetpercentage iets gedaalt... ene kant top natuurlijk 0,5kg in spier erbij.. maar ja merk wel aan mijn lijf dat mn vet minder is geworden...weeg nu 52,2 kg en mijn vetpercentage is 19% (ben 1.68 lang)