Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 23:01

Ohh jeetje, dat zou je niet verwachten idd :oo

Caira
Berichten: 26086
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 23:08

Dat is zonde! Ik vind de LE idd naar muggenspul ruiken

Ik heb me nog even uitgeleefd :')

Ik had 2 weken terug de rituals of light geurstokjes gehaald en mijn hele huis ruikt zoooo heerlijk. Daarna was hij op in de webshop, tot vanavond en nu heb ik er nog 2 gekocht. TE erg, maar dan ruikt mijn huis de rest van het jaar lekker, ik ben zo verliefd op die geur. Heb ook nog 2 volle doucheschuim staan.

Jolien87

Berichten: 17525
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 23:10

Alwiene schreef:
Gloeiende, wil ik me vanavond eens fijn in gaan smeren met Karma aftersun lijkt de geur helemaal niet op de andere Karma producten maar veel meer op de huidige LE. Lijkt wel of er anti mug in zit!

Heb met mijn rechterhand mijn linkerarm ingesmeerd en het er zsm afgeboend maar dat spul is ingetrokken als een idioot want blijf het ruiken :(

Gatver zeg, had verwacht dat alles dezelfde geur zou hebben anders had ik nooit van die dure aftersun gekocht.


Heb je dan de 'oude' aftersun? Want de nieuwe die dit jaar is uitgebracht ruikt wel hetzelfde als de Karma producten. De vorige aftersun rook inderdaad wat frisser/zuurder. Ik vond hem altijd wel lekker maar als je de karma geut verwacht dan is het wel even anders ja.

Froukje_J

Berichten: 2235
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 11:03

Oepsie ik kwam om wat te ruilen en kon me niet inhouden Afbeelding
Hebben het hammam ritueel gekocht/gekregen

Froukje_J

Berichten: 2235
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 12:28

Afbeelding

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:37

Jolien87 schreef:
Alwiene schreef:
Gloeiende, wil ik me vanavond eens fijn in gaan smeren met Karma aftersun lijkt de geur helemaal niet op de andere Karma producten maar veel meer op de huidige LE. Lijkt wel of er anti mug in zit!

Heb met mijn rechterhand mijn linkerarm ingesmeerd en het er zsm afgeboend maar dat spul is ingetrokken als een idioot want blijf het ruiken :(

Gatver zeg, had verwacht dat alles dezelfde geur zou hebben anders had ik nooit van die dure aftersun gekocht.


Heb je dan de 'oude' aftersun? Want de nieuwe die dit jaar is uitgebracht ruikt wel hetzelfde als de Karma producten. De vorige aftersun rook inderdaad wat frisser/zuurder. Ik vond hem altijd wel lekker maar als je de karma geut verwacht dan is het wel even anders ja.


Interessant! Ik heb hem samen met de 50 gezichtscreme en de zonbeschermingsspray gekocht in de sale. Er staat op de tube aftersun nergens Karma maar heeft wel die kleur. De spray en de creme hebben wel de Karma geur en komen ook uit de sale. Zou dit dan de oude kunnen zijn? :(

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:47

Dat denk ik dan wel Alwiene :(:)

Blue_flower
Berichten: 1944
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:50

Ik heb even voor je gekeken. Op mijn tube aftersun staat duidelijk wel de karma naam vermeld.

turtlelito

Berichten: 1701
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:55

Ik heb hem ook uit de sale, en dat is duidelijk de 'oude' versie (staat ook geen Karma op de verpakking). Wel vreemd dat de spray en creme wel die geur hebben, maar misschien is daar geen 'oude' geur van en is alleen Karma toegevoegd op de verpakking zonder dat er iets aan (het luchtje van) het product is veranderd.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:56

Blue_flower schreef:
Ik heb even voor je gekeken. Op mijn tube aftersun staat duidelijk wel de karma naam vermeld.


Lief van je! Die ruikt ook echt Karma? Dan vrees ik dat ik die er maar bij moet kopen nog. Was juist zo blij met mijn set namelijk!

Zet ik deze maar op Marktplaats, wie weet is er iemand die die van vorig jaar lekkerder vond en hem over wil nemen :=

@Turtelito nou dat is dan duidelijk! Balen maar weet ik in ieder geval meer!

Blue_flower
Berichten: 1944
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:02

Ik ga nog eens ruiken..

Ja ik denk wel dat die echt hetzelfde ruikt

Jolien87

Berichten: 17525
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:09

Dan is dat inderdaad de oude, Alwiene. Waar woon je? Ik vind hem namelijk wel lekker en vond het juist jammer dat de geur is veranderd. :=

Alleen de aftersun had voorheen een andere geur. De rest van de zonproducten rook al wel naar karma.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:04

Jolien87 schreef:
Dan is dat inderdaad de oude, Alwiene. Waar woon je? Ik vind hem namelijk wel lekker en vond het juist jammer dat de geur is veranderd. :=

Alleen de aftersun had voorheen een andere geur. De rest van de zonproducten rook al wel naar karma.


Zwolle, maar zit op het moment in Oss dus alles daartussen was een optie geweest maar als jouw Almere klopt dan ligt dat jammergenoeg niet op de route.

@Blue_flower bedankt voor het ruiken!

Chocopasta

Berichten: 16571
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:28

Alwiene, ik heb dus ook maar even geroken en dat valt echt tegen inderdaad!!!!
Precies dezelfde situatie als jij....


Ennn zie ik daar hammam body cream???? Ik heb die supervloeibare lotion. Oohhh hebben hebben!

Froukje_J

Berichten: 2235
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:20

Chocopasta schreef:
Alwiene, ik heb dus ook maar even geroken en dat valt echt tegen inderdaad!!!!
Precies dezelfde situatie als jij....


Ennn zie ik daar hammam body cream???? Ik heb die supervloeibare lotion. Oohhh hebben hebben!

Dat zie je heel goed

Jolien87

Berichten: 17525
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:36

Alwiene schreef:
Jolien87 schreef:
Dan is dat inderdaad de oude, Alwiene. Waar woon je? Ik vind hem namelijk wel lekker en vond het juist jammer dat de geur is veranderd. :=

Alleen de aftersun had voorheen een andere geur. De rest van de zonproducten rook al wel naar karma.


Zwolle, maar zit op het moment in Oss dus alles daartussen was een optie geweest maar als jouw Almere klopt dan ligt dat jammergenoeg niet op de route.

@Blue_flower bedankt voor het ruiken!


Ik heb familie in Zwolle en ik kom daar regelmatig dus ik kan het wel een keertje ophalen. Maar als je het makkelijker verkoopt via mp dan heb ik gewoon pech.

Froukje
Forever young

Berichten: 10861
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 23:15

Ik ben weer blij met Rituals!

Draag zelden tot nooit make-up, want ik heb er eigenlijk altijd last van doordat het jeukt oid. Helaas heb je soms van die gelegenheden dat een beetje mascara wel fijn is, dus hup ik mascara bij de rituals besteld. Waterproof, want anders loop ik na een uur al met doorlopen mascara rond. Helaas blijkt dat waterproof wel heel goed te blijven zitten, want ik kreeg het er niet meer af. -O-

Dus ik vorige week met een bestelling een klein flesje make-up remover bij de rituals meebesteld in de hoop dat die iig de mascara zou verwijderen.
Vandaag even getest, 3x wrijven en het is eraf! *\o/* Wat een heerlijkheid om niet meer te hoeven boenen.

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:35

IIk heb zaterdag wat spullen gehaald in de winkel en ze hadden geen gift op het moment???? Zo stom :(

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:54

quarterH schreef:
IIk heb zaterdag wat spullen gehaald in de winkel en ze hadden geen gift op het moment???? Zo stom :(


Dat gebeurd vaker dat er niks is, maar om het even nog erger te maken er is nu wel weer een nieuwe gift. :o Een drie set van bed en body mist.

Ik moest toch die nieuwe aftersun nog kopen dus heb dit ook maar in mijn mandje gemikt zodat ik de gift erbij krijg :=


Afbeelding

Blue_flower
Berichten: 1944
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:53

Wauw op de fb van rituals gaan mensen echt los met zeiken.. dat ze zaterdag of zondag wat hadden gekocht en geen gift kregen. Joh er was toen ook geen actie. Hadden ze maar moeten wachten want rituals heeft bijna altijd wel een gift erbij.

Wel jammer dat die kleintjes niet los te krijgen zijn, zou ideaal zijn voor mijn vakantie met alleen hand bagage.

Jojoju

Berichten: 3795
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:17

Afbeelding

Ik ben ook fan van Rituals! Met mijn 30e verjaardag zo'n beetje aan iedereen gevraagd.. staat toch leuk zo boven mijn bed!

Heb drie 'dikke dozen' en twee dunne, samen met nog twee douche foams. Heerlijk!

Jolien87

Berichten: 17525
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:30

Blue_flower schreef:
Wauw op de fb van rituals gaan mensen echt los met zeiken.. dat ze zaterdag of zondag wat hadden gekocht en geen gift kregen. Joh er was toen ook geen actie. Hadden ze maar moeten wachten want rituals heeft bijna altijd wel een gift erbij.

Wel jammer dat die kleintjes niet los te krijgen zijn, zou ideaal zijn voor mijn vakantie met alleen hand bagage.


Ik moet daar altijd vreselijk om lachen. Waarom moet er toch altijd iets gratis bij zitten? Een aantal mensen gaat er al vanuit dat er iets gratis bij hoort te zitten, dat het normaal is dat je er iets cadeau bij krijgt.

Lekker wiebke! Staat wel heel feestelijk zo.

_Lisanne

Berichten: 3719
Geregistreerd: 17-10-04
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:38

Ik wist niet eens dat er wat bij zat maar ging gister even langs en mijn moeder vroeg of ik voor haar ook een mascara mee wilde nemen, toen zat ik (met nog wat andere dingetjes) aan 42 euro. Super leuk die body mist flesjes, lekker voor op vakantie. Voor mij was het dus echt een gelukje. :D

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:50

Nee normaal verwacht je geen cadeautje. Maar, rituals heeft het ALTIJD op een paar weken per jaar na (kerst, sale) dus ja dan verwacht je het wel ja.... Daar zorgen ze zelf voor. Als ze een cadeau erbij hebben wat ik niet leuk vind wacht ik vaak gewoon als het kan tot ze er iets leukers bij hebben haha

daffieduck83

Berichten: 1750
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 21:10

Als je op de website besteld is het minimumbedrag voor het cadeautje 35,- euro. Wat is het minimumbedrag in de winkel? Dit cadeautje spreekt mij wel aan en ga van de week nog winkelen.