Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Tijdens cardio dien je een bepaalde graad van activiteit te behalen en moet je hartslag hoog zijn en blijven voor 20 a 30 minuten op 60 tot 85% van je maximale hartslag. Dit gebeurt niet tijdens seks.
Sizzle schreef:Daarom zou ik ook wel iets zoets in huis halen, maar wel iets waar je je niet slecht bij voelt.
Lekkere kwark of zo.
Daar val je ook niet van af, maar het geeft een ander patroon aan de snoepdrang.
Huertecilla schreef:Overigensdat de draad nu over afvallen gaat in plaats van over voelgoed van de overgewichtige mode.
Al met al heeft deze draad het punt van de OT bepaald geïllustreerd.
delvira schreef:optimel heeft lekkere kwark, 0 procent vet met een appel/kaneelsmaak....superlekker.........
Raponsje schreef:Tenzij je 20 minuten in precies hetzelfde standje en tempo kunt "slaapkamer cardio-en" om het maar even bokt vriendelijk te zeggen ga je het niet halen.
NatasjavE schreef:Optimel wordt gezoet met suikervervangers.
Hhilde schreef:NatasjavE schreef:Optimel wordt gezoet met suikervervangers.
Maar het is WEL verantwoord als je wil afvallen.
Huertecilla schreef:Dat jij het ziet als rond de tafel lopen is een persoonlijke perceptie.
De mijne is dat het veel leuker is en ook significant meer verbrandt.
NatasjavE schreef:Nou daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben echt niet van de Health-Food aanhangers(je kent ze wel, geen GSM, alleen maar natuurlijk etc)
pleiada schreef:Dat vraag ik me ook af HC je komt namelijk niet echt vrouwvriendelijk over..
Raponsje schreef:HC, ga alsjeblieft nooit sport of voedingsadvies geven, want "Honey you're so wrong, I want to cry a little".
minikatje schreef:Volgensmij is HC juist een enorme liefhebber van het genre
Alleen voor op het paard zoekt hij wat lichters om paardlief niet teveel te belasten.
Horizontale tango's kunnen prima als ik het zo lees
Huertecilla schreef:Winged schreef:maar dan alsnog: Ik zou NOOIT voor een man af gaan vallen of aankomen omdat die dat wil.
Gelijk heb je. Moet je ook helemaal niet doen ... en niet mauwen als hij zíjn keuzevrijheid dan invult met een slanker model. Jouw recht is niet zijn plicht en vice versa uiteraard.