"Mollig" is de nieuwe standaard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: "Mollig" is de nieuwe standaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 18:54

Daarom zou ik ook wel iets zoets in huis halen, maar wel iets waar je je niet slecht bij voelt.
Lekkere kwark of zo.
Daar val je ook niet van af, maar het geeft een ander patroon aan de snoepdrang.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 20:11

Raponsje schreef:
Tijdens cardio dien je een bepaalde graad van activiteit te behalen en moet je hartslag hoog zijn en blijven voor 20 a 30 minuten op 60 tot 85% van je maximale hartslag. Dit gebeurt niet tijdens seks.

Als ik onder de middagzon tijdens een ren hárd tegen de 8% helling het dorp uit opstorm kom ik volgens de hsm niet boven 110. Maal 0.6 = 66. Daar zit ik alleen van de voorpret´stress´ volgens mij al flux op :o en 20 minuten zijn zó voorbij.

Maakt verder niet uit.
We zijn het er over eens dat sex een heerlijke manier om energie te verbranden. Ik denk wat meer dan jij.
Ben nu heel benieuwd. Ik zal die hsm eens om doen. Wie weet heb je gelijk. Meten = weten.

Overigens +:)+ dat de draad nu over afvallen gaat in plaats van over voelgoed van de overgewichtige mode.
Al met al heeft deze draad het punt van de OT bepaald geïllustreerd.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:52

Tenzij je 20 minuten in precies hetzelfde standje en tempo kunt "slaapkamer cardio-en" om het maar even bokt vriendelijk te zeggen ga je het niet halen.

En als je dat wel kunt / doet dan heb ik medelijden met de vrouw die er onder ligt.

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:54

Sizzle schreef:
Daarom zou ik ook wel iets zoets in huis halen, maar wel iets waar je je niet slecht bij voelt.
Lekkere kwark of zo.
Daar val je ook niet van af, maar het geeft een ander patroon aan de snoepdrang.

optimel heeft lekkere kwark, 0 procent vet met een appel/kaneelsmaak....superlekker.........

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 09:17

Huertecilla schreef:
Overigens +:)+ dat de draad nu over afvallen gaat in plaats van over voelgoed van de overgewichtige mode.
Al met al heeft deze draad het punt van de OT bepaald geïllustreerd.

Niet. (want off topic)
en
Niet.(want OP was gemekker)

Ik heb ook al tig pagina´s terug gezegd, en meerdere keren herhaald, dat bijna elke dikkerd al bezig is met afslanken (en te dunne met aankomen).
Maar blijkbaar moet je het eerst lezen van hen en dan geloven ofzo.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 09:22

delvira schreef:
optimel heeft lekkere kwark, 0 procent vet met een appel/kaneelsmaak....superlekker.........

En hoeveel suikers? :)

Gini: Een keer snoepen mag. Gun jezelf per week 1 twix, 1 snoepje, wat dan ook. Dat werkt beter dan maandenlang niet snoepen en wel trek hebben in iets. Of, als je het echt niet wil eten: Ga dan een rondje wandelen, sporten, bewegen. Als je flink in beweging bent geweest heb je vaak minder trek in iets zoets.

Maar: Beloon jezelf zo nu en dan ook met wat lekkers.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 09:59

Optimel wordt gezoet met suikervervangers.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:02

Raponsje schreef:
Tenzij je 20 minuten in precies hetzelfde standje en tempo kunt "slaapkamer cardio-en" om het maar even bokt vriendelijk te zeggen ga je het niet halen.

Bij het rennen of in de sportschool etc. is hartslag evenmin gelijk, bij niemand. Hetzelfde tempo is nergens voor nodig. Korte herstelmomenten vergroten het effect zelfs.
Waar het bij ´cardio fase´ om gaat is dat de hartslag lang genoeg hoog genoeg is.

Mijn punt is dat je met sex energie verbrandt. Een goede haan wordt niet vet -:) Ik gaf daarbij al aan dat de hoeveelheid het punt niet is.
Dat jij het ziet als rond de tafel lopen is een persoonlijke perceptie.
De mijne is dat het veel leuker is en ook significant meer verbrandt.
Het laatste zal ik tzt meten, het eerste is een belevingsverschil waar ik prima mee kan leven :D

Maar goed; homo sapiens non urinat in ventum dus laat ik het hierbij :)*
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 24-07-13 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:03

NatasjavE schreef:

En ingedikt met maiszetmeel -O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:07

NatasjavE schreef:

Maar het is WEL verantwoord als je wil afvallen.

Ik ben een 'dikkerd' en bezig met afvallen sinds mei. Ik doe het volgens een bepaald systeem en daar past af en toe ook een ijsje of een milkshake in. HEEL frustrerend als mensen dan nog steeds vooroordelen hebben als ze je zien lopen met zoiets. En de meeste mensen eten tijdens hun dieet echt heel erg veel te weinig, zo zonde, want het gaat dan als ze stoppen er makkelijker weer bij. En ze krijgen eerder trek en eetbuien.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:14

Wendy schreef:
NatasjavE schreef:

En ingedikt met maiszetmeel -O-

Mjummie -O-

HC, je begrijpt Raponjes betoog op geen enkele manier blijkbaar. :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:19

Hhilde schreef:
NatasjavE schreef:

Maar het is WEL verantwoord als je wil afvallen.

Nou daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben echt niet van de Health-Food aanhangers(je kent ze wel, geen GSM, alleen maar natuurlijk etc)
Er is echter wel onderzoek gedaan naar de suikervervangers en er is een link naar diabetes.
Het idee is dat als je iets eet of drinkt wat met aspartaan gezoet is je wel een insuline piek krijgt(hersenen proeven zoet dus laten insuline vrij in de pancreas ) en dat dat niet goed is voor je suiker stofwisseling.
Je zou dan bovendien meer de neiging hebben om ongemerkt zoet te gaan eten om het verschil te compenseren.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:25

NatasjavE schreef:
HC, je begrijpt Raponjes betoog op geen enkele manier blijkbaar. :')

Inderdaad. Begrijp daar níets van. Leef echt in een andere wereld; mars _O-

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:28

Huertecilla schreef:
Dat jij het ziet als rond de tafel lopen is een persoonlijke perceptie.
De mijne is dat het veel leuker is en ook significant meer verbrandt.

Nee hoor, ik deel alleen mijn professionele kennis.

HC, ga alsjeblieft nooit sport of voedingsadvies geven, want "Honey you're so wrong, I want to cry a little".

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:33

NatasjavE schreef:
Nou daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben echt niet van de Health-Food aanhangers(je kent ze wel, geen GSM, alleen maar natuurlijk etc)

...wij hebben een eigen eco moestuin, eigen slacht; t/m de limonade-siroop is zelfgemaakt van vers eco fruit. Hier geen aspartaam.
Vriendin R maalt zelf eco graan voor het dagelijkse eigen brood. Vriendin P voelt zich dermate veel beter bij dit brood, dat die twee dit afstemmen en ik het van de ene meeneem naar de ander +:)+

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:43

Hc, hoe krijg je die vrouwen toch allemaal zo voor je karretje gespannen?
Nemen ze genoegen met je omdat ze te dik zijn en denken dat ze geen vriendelijker/jonger type man kunnen krijgen?
Tussen haakjes titanium is een licht metaal.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:48

Dat vraag ik me ook af HC je komt namelijk niet echt vrouwvriendelijk over..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:56

lisa_pluisje schreef:
Tussen haakjes titanium is een licht metaal.

Menselijk bot heeft een sg van 1,9.
Titanium 4,4.
Daarbij zit titanium voor een groot deel in/over bot = vooral éxtra. Dus extra én zwaarder.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:58

pleiada schreef:
Dat vraag ik me ook af HC je komt namelijk niet echt vrouwvriendelijk over..

Hij zal wel zo'n verschrikkelijk goede vangst zijn met zijn geweldige lichaam. Wellicht leuk om naar te kijken? ;)

maar dan alsnog: Ik zou NOOIT voor een man af gaan vallen of aankomen omdat die dat wil.
Laatst bijgewerkt door Winged op 24-07-13 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:01

Volgensmij is HC juist een enorme liefhebber van het genre ;)
Alleen voor op het paard zoekt hij wat lichters om paardlief niet teveel te belasten.
Horizontale tango's kunnen prima als ik het zo lees ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:20

@Lisa-pluisje.
Hoezo mijn karretje?
Het is allemaal hekvrije eigen keuze.
Ga gerust bij Japie wonen; ga gerust kijken/proeven of bij hem het gras groener is/smaakt.

Raponsje schreef:
HC, ga alsjeblieft nooit sport of voedingsadvies geven, want "Honey you're so wrong, I want to cry a little".

Jee, dat heb ik nu nog nóóít gehoord :O
Is met paardomgang, relatiemodel, kindopvoeden etcetera niet anders.
Dat of dat ik geluk heb.
Welnu dat heb ik zeker, maar dan anders.
Het is allemaal erg eenvoudig; je krijgt wat je beloont.

In vrouwentaal is er de slogan van l´Oreal; ´omdat je het waard bent´.

Kat niet uit frustratie naar de wel slankerds; los het op! Lusitana schreef dat iederen weet waar het aan schort en weet wat eraan te doen. Doé dat dan; ´Omdat je het waard bent´.
Je bent een gezond lijf waard dus maak het voor jezelf de moeite waard. Kan heel leuk zijn O:)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:43

minikatje schreef:
Volgensmij is HC juist een enorme liefhebber van het genre ;)
Alleen voor op het paard zoekt hij wat lichters om paardlief niet teveel te belasten.
Horizontale tango's kunnen prima als ik het zo lees ;)

In-der-daad. Letterlijk _O-

Mijn verantwoordlijkheid voor het welzijn van mijn paarden maakt dat ik de plicht heb om hen niet onnodig te belasten.
Heb dus voor paardrijden en dergelijke nog een sportiefslanke vriendin-vacature. De andere twee willen niet mee canyoning of iets dergelijks en ík vind dat met een leuke vrouw een dimensie leuker.
Hun recht om niet mee te gaan is niet automatisch mijn plicht om niet of niet alleen te gaan :)*

Hun kwali-tijd is ook niet exclusief voor/met mij; het zijn volwassen, volstrekt onafhankelijke zelfbewuste vrije vrouwen met eigen verantwoordelijkheid, dus dat kunnen ze prima helemaal zelf bepalen en invullen.
Idem wat/hoeveel ze eten; dat moeten ze helemaal zelf weten. De consequenties idem.

Salsa ook. Graag salsa *\%/* Ik geloof dat we zaterdagavond/nacht naar een salsa-feest gaan.

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:47

Zijn je vrouwen dan allemaal financieel onafhankelijk of liften ze mee op je ranch omdat ze zelf
weinig hebben ofwel wat ouder zijn dan de meeste mannen wensen?
Ik vroeg me zo eens af of ze weet hebben van jouw kijk tegen dikke mensen in het algemeen en zich dan
alsnog letterlijk laten naaien door je. *\o/*
Ik persoonlijk ga echt niet met een man naar bed die me zo af zou kraken op gebrek aan wilskracht of anderzins.
Los daarvan ben je misschien hartstikke leuk in bed of in de keuken maar zo kom je in ieder geval
niet over, kan ik natuurlijk niet beoordelen vanaf hier, maar dat kun jij ook niet bij dikkerds als je de achtergrond niet kent.

Even een voorbeeldje,

Mijn dikke moeder kreeg negen kinderen waarvan een stierf bij de bevalling, ze knoopte de eindjes aan elkaar en verzorgde mijn vader met zijn trauma tot zijn dood, kookte altijd puur natuur en ondanks haar reuma breide ze kilometers kleding, had deze vrouw gebrek aan wilskracht?

Mijn inmiddels slanke moeder woont in een flat, doet zowat niks meer en zit letterlijk achter de geraniums.
Heeft ze nu voldoende wilskracht omdat ze slank is?

Ben even heel benieuwd naar je antwoord

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:50

Winged schreef:
maar dan alsnog: Ik zou NOOIT voor een man af gaan vallen of aankomen omdat die dat wil.

Gelijk heb je. Moet je ook helemaal niet doen ... en niet mauwen als hij zíjn keuzevrijheid dan invult met een slanker model. Jouw recht is niet zijn plicht en vice versa uiteraard.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:53

Huertecilla schreef:
Winged schreef:

Gelijk heb je. Moet je ook helemaal niet doen ... en niet mauwen als hij zíjn keuzevrijheid dan invult met een slanker model. Jouw recht is niet zijn plicht en vice versa uiteraard.

A) Ik ben toch met mijn maatje 34 behoorlijk slank
B) als een kerel zo oppervlakkig is dat het hem alleen om de buitenkant gaat kan hij wat mij betreft ook opzouten.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Winged op 24-07-13 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt