Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LS_

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:42

Motiverende foto's
Heb vooral moeite met de spierpijn, kon mijn ene voet amper voor de andere zetten voor 3 dagen :=
Zou ook graag willen weten of je je voeding aanpast? Heb ik ook nog steeds moeite mee..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:11

Nou, eerste keer lvl 2 overleefd! Vond het zwaar, maar het was te doen. :) Leuk om weer eens wat andere oefeningen te doen na 10 dagen hetzelfde :))

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 19:49

Sorry vergat helemaal te reageren op of ik mijn voedingspatroon heb aangepast! Eigenlijk niet, ik heb al denk ik 2jaar hetzelfde eetpatroon. Ik denk dat het vooral heel belangrijk is dat je het snoepen weglaat en netjes drie maaltijden per dag eet + twee tussendoortjes. Daarbij de 'standaard regeltjes' geen pakjes, zakjes, volkoren brood ipv wit brood etc.
Dan moet je al zeker een heel eind komen. Ik ben nu begonnen met havermout als ontbijt, echt niet weg te krijgen haha :') . Gister moest ik er van kokhalzen dus ik had het vandaag maar toegevoegd aan een smoothie uit de blender.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:05

Ik heb vandaag even een dagje overgeslagen. Net een uur zumba gedaan dus tenminste iets :)
Nu echt geen energie meer over..
Gister level 2 gedaan met de knieband om en dat ging gelukkig een heel stuk beter dus die hou ik even er in :)

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:09

Wauw wat een verschil!

Ik heb gisteren en vandaag niet gedaan. Vandaag ben ik van half acht tot negen weg geweest ('s avonds he;)) Morgen kom ik er waarschijnlijk ook niet aan toe. Ben wel zover dat ik het al heel knap vind van 0 keer sporten naar 4 keer in de week :)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:54

Gatver ik heb net kwark gegeten wat is dat smerig daar ga ik dus echt niet aan beginnen ik heb er appel door heen gedaan nou ik stond bijna kotsend in de keuken. nu maar iets anders verzinnen..

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:58

Hahaha Fenne, ik herken dat heel erg! Magere kwark, havermout, walnoten, blegh. :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:16

Hahaha ik vind kwark wel lekker, maar eet het eigenlijk nooit. :')

Net level 3 voor het eerst gedaan, het viel me eigenlijk niet tegen. :D Het begin was even moeilijk omdat het gelijk heel pittig is, en aan het eind was ik wel heel moe, maar voldaan. :)

Ik kan alleen niet die oefening met op de gewichten leunen (plankposition) en dan arm op en been op, mn gewichten zijn te dun daarvoor dus dan kneus ik mn handen. :') Nu heb ik het op mn knieën gedaan maar dat is echt veel te makkelijk voor me. Dus dan doe ik het toch maar op mn tenen en dan zonder gewichtjes, of ik pak ze dan van de grond ipv er op te leunen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:33

Lekker bezig!
Inderdaad Dan leg je je gewichten naast je handen en pak je ze als je ze op moet tillen.
Verder steun je op je handen ;)
I've been there, done that :+

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:41

Heeft er iemand ervaring met hypermobiliteit?
Ik merk dat de oefeningen waar ik moet steunen op mijn handen me niet lukken omdat mijn polsen zowat omvouwen :=

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:42

Tnx voor de tip Sal, ga ik proberen morgen. :j

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:43

LS_ schreef:
Heeft er iemand ervaring met hypermobiliteit?
Ik merk dat de oefeningen waar ik moet steunen op mijn handen me niet lukken omdat mijn polsen zowat omvouwen :=

Niet per defenitie hypermobiel, maar ik heb overstrekte knieeën en merk met bepaalde dingen dat dat wel moeilijk is om mijn benen in een normale houding te houden zodat ik blessures kan voorkomen..

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 23:19

Hmm bij mij doet het echt pijn, ga vandaag toch weer beginnen. Heb nog wat tape liggen, zal dat eens proberen aan mijn polsen en hopelijk gaat het dan wat beter :D
Ik heb al permanente blessures aan mijn polsen dus moet er wat voorzichtig mee zijn..

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 05:24

FF egopost :D
Ben van de 6 week sixpack naar de 30 day shred gegaan omwille van te veel pijn.
Heb het volledig gedaan zonder te moeten stoppen en het ging me eigenlijk best makkelijk af. Motivatie x1000 nu :D

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 06:33

Die plankrow is lastig idd.. Ik had er ook kapotte handen van (nu doe ik ze met grote 3 kg gewichten, dus geen last meer van)
Zu ze idd neerleggen en dan gewon pakken als je ze op moet tillen

Kun je niet op je knokkels/vuist steunen LS?
Goed zo.. Zelfs geen zere kuiten van de shred?

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 06:52

Ik kan mijn vuist niet stabiel houden, als ik daar door klik heb ik een groter probleem. Heb al vanalles gescheurd daar..
Ach, mijn benen trilden wat achteraf maar nu niet enorm. Maar ik zal morgen een nieuwe update geven, dan komt de spierpijn he :D
Mijn spieren zijn niet meer wat ze waren, maar zo slecht is het dus ook niet gesteld :)

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 07:53

Misschien kan je plank vanop je ellebogen doen ipv vanop je polsen?

Ik heb morgen examen (universiteit), dus best belangrijk. Gisteren hele dag doorgeknald met het studeren, maar om 12u toch nog mijn body revolution Cardio 2 gedaan. Vandaag eerst een stuk leren en dan workout 7. Eigenlijk heb ik er niet echt tijd voor, maar toch maar doen dan kan ik trots zijn dat ik nog steeds geen enkele dag gemist heb :P .

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 07:57

Succes Amario!
Is ook wel lekker even ontspanning toch? leren gaat vast beter als je bloed goed stroomt :)

Net de eerste keer workout 7 gedaan.. man die starjumps %)

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 08:43

Ik heb week 2 van Ripped nu afgerond en ga zondag op vakantie, dus dan maar even kijken wat ik wel en niet kan doen daar. Ligt er maar net aan of we een appartement op de begane grond zitten...haha. Ik ben op zich wel tevreden met mijn resultaten, meten geeft niet zo veel verschil meer helaas maar gelukkig zie ik op mijn fotos wel dat het weer wat strakker is. Waar ik alleen van baal is dat ik het idee heb dat mijn buik juist wat boller is. Tijdens de Shred heb ik bewust mijn aparte oefeningen gedaan (ivm diastase van mijn buikspieren na zwschap) maar tijdens de Ripped heb ik ze deels wel meegedaan omdat ik dacht dat het veel voor de schuine buikspieren was... Denk dat ik dat dus tijdens en na de vakantie maar niet meer deo.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:29

LS. Ik heb ook een polsblessure waardoor ik mijn pols niet kan omvouwen en erop steunen. Ik doe dat soort oefeningen dan ook altijd op mn vuisten, dan blijven m'n polsen recht.
Miramare, wat apart dat je buik in zo korte tijd boller raakt. Hopelijk lukt het wel als je gewoon je eigen oefeningen doet.

Net laatste keer lvl 1 van ripped gedaan. Na het weekend begin ik met lvl 2. nu eerst lekker weekendje klimmen in België

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:31

Chessie schreef:
Succes Amario!
Is ook wel lekker even ontspanning toch? leren gaat vast beter als je bloed goed stroomt :)

Net de eerste keer workout 7 gedaan.. man die starjumps %)

Wat zijn starjumps :o ? ik ben bij workouts 5 en 6 nu ....maar wordt bang van je hahaha :P

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:53

een soort op je hurken en dan opspringen met je armen en benen wijd.. was het enige wat ik tegen vond vallen, de rest was goed te doen (zelfs de crow push ups en push ups op 1 been, terwijl ik pas net eigenlijk een beetje fatsoenlijk echt push ups kan doen)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:07

Ies_ schreef:
Ik doe de sixweek sixpack en dit is mijn resultaat na pas een week en 4 dagen.

[ Afbeelding ]

Ben benieuwd wat de rest van de weken gaat brengen!

Woow, net resultaat Ies!!
Doe je nog aan paaldansen?

Ik kom me hier stiekem weer even melden na maanden een blessure te hebben gehad ;)
Wil weer wat gaan opbouwen, maar vind de meeste JM workouts te veel focussen op de schouders.
En daar moet ik juist voorzichtig mee zijn :=

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:14

Chessie schreef:
een soort op je hurken en dan opspringen met je armen en benen wijd.. was het enige wat ik tegen vond vallen, de rest was goed te doen (zelfs de crow push ups en push ups op 1 been, terwijl ik pas net eigenlijk een beetje fatsoenlijk echt push ups kan doen)

Ik heb net voor de laatste keer workout 7 gedaan :) . Ik vind de starjumps juist redelijk meevallen, maar phoephoe die crow push ups en push ups op 1 been. Gewoon het eerste circuit vind ik dodelijk. Zo zie je maar dat dat nog steeds per persoon verschilt :) iedereen heeft zo zijn sterktes/zwaktes.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:33

haha.. vind het ook nog wel per dag verschillen hoor.. had vandaag gewoon een beetje moeite met de cardio (warm en gister erg lange dag gehad)
gelukkig wel helemaal volgehouden, dat dan weer wel :P