En het ergste, als ik dan een film gezien heb er 20 +/- pagina's over doorpraten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannahaapje schreef:Ik kan ook geen routes vertellen... Zelfs de weg 5 min supermarkt verderop niet... Maar op de route zelf weet ik op het moment zelf links of rechts. Maar herkenningspunten inderdaad. Ik kom trouwens al 9 jaar op dezelfde manege heb er een paard ed, maar weet serieus het adres niet te onthouden. Ik ken alleen me eigen adres, verder van niemand. Ja soms weet ik hoe de weg heet maar het huisnummer absoluut niet
vuurneon schreef:Ehm, je hebt het over hulpverleners in opleiding... Die moeten dat nog leren
Ik had ook een stagiaire meelopen in de ouderenzorg die niet wist wat Korsakoff was. Ja, logisch als je daar niet bent, je bent om te leren
Er zijn zoveel stoornissen, dus je kan onmogelijk alles kennen als je nog in training bent. Weet je wel hoe dik de DSM is?
vuurneon schreef:Ehm, je hebt het over hulpverleners in opleiding... Die moeten dat nog leren
Ik had ook een stagiaire meelopen in de ouderenzorg die niet wist wat Korsakoff was. Ja, logisch als je daar niet bent, je bent om te leren
Er zijn zoveel stoornissen, dus je kan onmogelijk alles kennen als je nog in training bent. Weet je wel hoe dik de DSM is?
moonfish13 schreef:Mijn buurmeisje heeft ook SPW gedaan en die is inderdaad ook grotendeels opgeleid voor kinderopvang.
Zij loopt nu stage bij een crisisopvang maar heeft ook in het speciaal basisonderwijs stage gelopen.
Alles wat ze dan weet heeft ze zelf moeten opzoeken of leren, want op haar studie leerde ze het niet.
Inmiddels heeft ze een baan bij die crisisopvang trouwens, best een talentje wat dat betreft.
Nu zit ze op het HBO voor iets in die richting.. Vraag me even niet wat.
milou123 schreef:quera schreef:Daarom ben ik heel blij dat ik zelf boeken bestudeerd heb. Anders had ik deze baan nooit gehad
Gelukkig maar.
Ik had na mijn opleiding ook niet zoveel kennis hoor.
Steker nog, jaren met autisten gewerkt en niet eens doorgehad dat ik zelf zo autistisch als een deur ben.