Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:57

Sall schreef:
Soort kwark met brokken _O-
Je kan een klein bakje proberen
Ik gooi er altijd van alles doorheen. Zoet of hartig

Dat klinkt echt overheerlijk :')

@lisantjuuh: och dat geeft niet; iedereen heeft t wel es een keer moeilijk. Dan doen we het vanaf nu weer flink en eten we lekker gezond :(:) Morgen is een nieuwe dag, en dan lukt het vast beter :)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:07

Netjes Olina! Gefeliciteerd! Hele mooie resultaten na 10 dagen al!!! Ik hoop ook op zoiets haha, denj dat ik heel ongemotiveerd raak als ik niks kwijt raak.. :P

Balen zo'n dag lisantje.. Maar hup, zelfmedelijden is nog nooit iemand strakker van geworden, en sowieso dat je weer trots op jwzelf bent na 30min shredden! En een keertje sjoemelen met eten is vast niet heel erg, als je maar wel gewoon beweegt.. Even paracetamol en op low impact meedoen! You can do it!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:07

zo jullie gaan echt zo hard hier heel wat bij te lezen

lees veel goede resultaten hier zeg ik moet nog even wachten er mee te beginnen
loop nog met en jummpers knee dus moet nog beetje rustig aan doen

ga het dan proberen via de youtube filmpjes eerst als het echt wat is wil ik wel de dvd's er van bestellen
doe thuis namelijk al body pump xco hoepelen fietsen en steppen ( buiten step )

moet geloof hier voor wel en springtouw nog aanschaffen geloof niet dat me onderburen er zo blij van worden dan als ik echt ga springen hier

maar doen jullie het alleen die 30 dagen of ga je daarna ook nog wel hier mee door ben ik wel benieuwd na ik zou het wel bij willen houden na die dagen ook nog

Sim

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:16

Hüttenkäse vind ik echt ranzig. Niet aan mij besteed dus. :r

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:29

Pfoee, ik kom toch even terug op mijn eerdere stelling dat level 2 niet veel moeilijker is :')
Je doet hier meer met je armen en dat is ook te voelen bij mij hoor, pff. Bij die oefening dat je op één been moet staan en je andere been naar voren moet schoppen en tegelijkertijd je gewichten omhoog moet brengen, heb ik de gewichten maar even gelaten voor wat ze zijn :o Zaterdag kringkampioenschap en dan kan ik geen spierpijn in m'n armen gebruiken!

Ik lag vandaag ook regelmatig na elke oefening ineengestort op de grond haha, vooral na de cardio :oo

Die cottage cheese vind ik ook erg smerig klinken, sorry _O-

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:40

Amaai, ik heb net voor het eerst level 2 gedaan. Level 1 ging tegen het einde echt vlot en nu sta ik weer helemaal bij af. Ik ben kapot.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:42

Kunnen we elkaar de hand schudden :')

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:45

Haha :P Die oefening met dat naar voren schoppen vond ik inderdaad ook zwaar, zeker in combinatie met dat in een V-vorm opheffen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:49

Ohh ja die is ook zwaar! Ik verlies daarbij steeds mijn balans, dat ik bijna naar achteren kukel :+

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:53

Okay na het eten dag 9 doen dan!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:55

Mooie resultaten gezien! En wat leuk Raponsje dat je vermeld bent in de bnb!

Ik heb vandaag een poedersuiker, werd vanochtend wakker gebeld met het telefoontje dat ik per 1 feb geen werk meer heb. Valt enorm rauw op me dak. Heb de neiging om alles wat god verboden heeft in me mond te douwen. Gelukkig nog van kunnen weerhouden, maar van sporten is het vandaag nog niet gekomen en ben ook echt totaal niet in de mood ;(

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:58

Oh wat balen Neroo!! Snap dat je je rot *understatement* voelt! :(:)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:04

Neroo schreef:

Ik heb vandaag een poedersuiker, werd vanochtend wakker gebeld met het telefoontje dat ik per 1 feb geen werk meer heb. Valt enorm rauw op me dak. Heb de neiging om alles wat god verboden heeft in me mond te douwen. Gelukkig nog van kunnen weerhouden, maar van sporten is het vandaag nog niet gekomen en ben ook echt totaal niet in de mood ;(

Wat poedersuiker Dani :(:) Hoe kan dat nou ineens?!

Denk toch dat je je wel beter voelt als je wel even gaat sporten hoor! Krijg je endorfine van! :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:05

Jeetje, Neroo. Wat een vervelend nieuws! Ik zou toch maar gaan shredden, kan je even je hoofd leegmaken!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:07

Balen Neroo :(:) Misschien is het juist fijn om alle frustratie's eruit te sporten? Dan wel met shredden, dan wel door te rijden of een rondje te hardlopen?

Dag 14: check :D Vandaag alles goed kunnen volhouden op de Anita-manier. Als je de V-raise niet te hoog doet, is het makkelijker. Want halverwege moeten stoppen is deprimerender dan niet alles op de Natalie-style kunnen.
Bij de cooling-down kwam m'n kat me uitgebreid besnuffelen. Blijkbaar ruikt m'n zweet lekker :7

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:11

Klote Neroo, hopelijk vind je snel weer iets nieuws. :(:)

Misschien is de frustratie eruit shredden ook wel lekker, extra hard punchen enzo }>

Heleen_B schreef:
Depende schreef:
Vanochtend trouwens ontbeten met Priscilla's bananen 'pannenkoek' best lekker, heb wel maar 1 ei gebruikt ipv 2 anders wordt het zo ei-ig

Die moesten toch met 3 eiwitten? Of was dat een ander recept?

Ik heb in ieder geval net dag 12 gedaan en daarna een bananenpannenkoek gegeten. 1 geprakte banaan + 3 eiwitten bakken als een pannenkoek. Had er wat bosbessen en aardbeien bij (diepvriesfruit) maar dat fruit hoefde niet eens per se wat mij betreft. Was best lekker :)

Die van de skeletten tumblr waren inderdaad met eiwitten, maar _Priscilla had ook gepost dat ze het met 2 eieren en 1 banaan maakte dus die heb ik geprobeerd. Alleen eiwit zou wel minder calorieën zijn, maar ik vind 3 halve eieren weggooien zo zonde :D

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:17

Wat ontzettend vervelend Neroo!

@ Depende: Ik zag het inderdaad later dat recept. Ja die eidooiers weg doen is inderdaad wel zonde. Gelukkig krijgen we vaak eieren van mensen met kippen die zelf niet zoveel eieren eten :+

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:20

Sall schreef:
Ik werd wel weer gestalkt door een Jack Russell die in mijn oor kusjes gaf en op haar rug ging liggen voor/onder mijn gezicht tijdens de push ups, maar voor ik het wist waren de sessies alweer afgelopen!

haha daar heb ik ook last van , mijn jackie komt me ook altijd lastig vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=wQCKZpb56TA

Leuk dat vele de koekjes en pannekoeken ( gaan ) proberen.
De pannekoekjes kan je idd ook met 3 eitwitten doen , maarja je kan t ook gewoon met 2 hele eieren doen. Eigenlijk moet je daarin gewoon zelf kijken wat je lekker vind. Ik vind het zonde om de dooiers weg te gooien.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:22

Neroo schreef:

Jee wat poedersuiker. Ik ken het, ik zit al vanaf augustus thuis en mijn man kreeg vorige week te horen dat hij mij gezelschap mocht komen houden. Gelukkig kan hij na de carnaval weer aan de slag, maar ik heb net een iets lastiger vakgebied en toch wel enige 'eisen'.
Maar zet die frustratie om en ga helemaal los op Jillian, en plak er gewoon nog een workout achteraan! Dat is nog bevredigender dan snaaien, alleen moeten wij dat nog leren.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:22

Jee Nero sterkte hoor :(:)

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:25

cottagecheese vind ik ook erg lekker, op een cracker met een beetje aromat erover :9

Jeetje .. sterkte Nero :(

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:28

Thanks iedereen! gewoon even klote allemaal!!

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:29

Heleen_B schreef:
Wat ontzettend vervelend Neroo!

@ Depende: Ik zag het inderdaad later dat recept. Ja die eidooiers weg doen is inderdaad wel zonde. Gelukkig krijgen we vaak eieren van mensen met kippen die zelf niet zoveel eieren eten :+

Mijn vader heeft ook kippen (ze zijn duidelijk van mijn vader, ik ben bang voor die dieren *D ) maar alsnog vind ik het zonde :P

Pff ik zweet toch nog wel behoorlijk van zo'n work out, was om 17 uur klaar en ben nu eindelijk uitgezweet.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:31

net dag 2 gedaan van L1
Opdrukken gaat al een stuk beter!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 18:33

Ik eet huttenkase vaak in het weekend op een cracker met makreel / zalm of forel ofzo, als een soort van boterlaag :9