30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:43

Ik voel m'n armen tijdens de oefeningen gewoon helemaal niet... M'n benen daarentegen... Die gaan wiebelen tijdens de squats en lunges... Hihi

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:44

Ik zie gewoon rugspieren! :oo Ik heb helemaal geen kwabjes meer! :oo
Nu de voorkant nog :))

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:44

Rapons! Laat je niet wegjagen!

Blijf lekker in dit topic waar mensen je wel waarderen!!
En laat de andere in de oliebol zakken.

Pfff ik loop al de hele dag alsof ik ergens genomen ben waar het licht nooit komt... pff wat een ellende!!!
Morgen drukke dag, 2 diensten en dierenarts komt, moet ik morgen om half 11 avonds nog gaan shredden.

Wie schopt er morgen mij onder me hol??

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:45

Hup Neroo, shredden jij! *\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:46

Nee valt best mee hoor Mootje :)) Mijn biceps mogen gewoon níet groter. Echt niet. Ik heb al halve mannenarmen op dit moment :+ Dus die spieren moeten onderhouden worden, maar niet groter. De rest van mijn spiergroepen in mijn armen zijn ook wel ontwikkeld maar op een hele eenzijndige manier, dus vandaar de 0,5 kg om ze wel strak te houden maar bij (te) zware gewichten vrees ik nog gespierdere armen/biceps en dat is het laatste wat ik wil :)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:47

Hahahaha weer mooi verwoord Neroo .. _/-\o_

Hup aan t werk! Je gaat zo trots zijn als je dit gedaan hebt!

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:48

Neroo schreef:
Rapons! Laat je niet wegjagen!

Blijf lekker in dit topic waar mensen je wel waarderen!!
En laat de andere in de oliebol zakken.

Pfff ik loop al de hele dag alsof ik ergens genomen ben waar het licht nooit komt... pff wat een ellende!!!
Morgen drukke dag, 2 diensten en dierenarts komt, moet ik morgen om half 11 avonds nog gaan shredden.

Wie schopt er morgen mij onder me hol??

Haha als jij elke dag zo'n grappige uitspraak in het topic doet wil ik je wel elke dag een schop geven hoor :)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:48

Ik doe me best :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:49

Wow neroo, ik ging even plat :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:50

Go Neroo! *\o/*

Ik wil morgenochtend voor ik ga werken gaan shredden, werk tot 21.00 en ik kon vannacht ook al niet slapen van alle sporthormonen in mijn lijf :') Hoop dat ik dan de boel weer een beetje los werk :=

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:51

You can do it Nero! :j

OMG net level 2 en 3 even doorgescrollt.. WE WILL DIE PEOPLE!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:53

Ik ga die andere levels niet kijken. Zie het wel als ik eraan toe ben. :))

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:54

Heel verstandig! :))

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:56

Level twee even doorgekeken, ziet er best fijn uit eigenlijk :j Ik merk dat alles inmiddels al een heel stuk makkelijker gaat, ik doe het eerste gedeelte nu helemaal de 'echte' push ups en hettweede half om half. De rest gaat ook fijn en bij het s tretchen kom ik steeds verder *\o/* Ik ben helemaal blij dus, zie ook al verschil in m'n lichaam, super programma :j

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:59

Oef, dat ging niet helemaal goed. Toen ik na de cooling down ging zitten, werd ik echt hondsberoerd.. Misselijk, duizelig, vlekken voor mn ogen. Nu gaat 't wel weer beter, maar toch erg slapjes.. Dat terwijl het zooo goed ging net ;(

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:03

Tuurlijk is level twee zwaarder, je wilt toch ook verbeteren :D Daarvoor moet je wel afzien natuurlijk :D:D
Maar he, na 10 dagen dit, kunnen wij wel leven 2 hoor :+ (overigens heb ik het nog niet bekeken, en ga ik ook nog niet doen :D )

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:06

Anne. schreef:
Oef, dat ging niet helemaal goed. Toen ik na de cooling down ging zitten, werd ik echt hondsberoerd.. Misselijk, duizelig, vlekken voor mn ogen. Nu gaat 't wel weer beter, maar toch erg slapjes.. Dat terwijl het zooo goed ging net ;(

Ai, toch iets te veel gedaan misschien?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:08

Jammer Anne. Wel in de tijd ervoor goed gedronken/voedsel met energie gehad?

Ik ben ook weer bezig geweest vanavond. Moet zeggen: Mijn armen hebben er geen zin meer in nu :+ Ben zo ontzettend blij dat ik mijn bed al heb afgehaald en opgemaakt heb! Dat doe ik vaak op 't allerlaatste moment (vlak voor het slapen). Niet ideaal met een mega 2-pers deken :+

Maar: Level 2 is wel even flink pittig de eerste keer. Maar: Level 1 was de eerste keer waarschijnljik ook zwaar. En dat ging na verloop ook beter toch :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:10

Ik denk het.. Misschien gehyperventileerd/verkeerd geademd, misschien toch te moe om te sporten.. Het gaat nu wel weer goed, met een nachtje slaap ben ik vast weer helemaal de oude :P

Winged, ja, zeker.. ook tussendoor af en toe een slokje water..

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:13

Willen jullie ook echt afvallen of gewoon wat strakker worden/wintervetjes eraf?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:16

Anne. schreef:

Suikerdipje :j Hier heb ik dus snel last van.
Heb je even wat gegeten? :(:)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:18

Pasamba schreef:
Willen jullie ook echt afvallen of gewoon wat strakker worden/wintervetjes eraf?

Beetje sterker worden, spiermassa erbij en wat soepeler worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:22

Oeh Anne, beetje mee uitkijken inderdaad :(:)

Pasamba schreef:

Wil uiteindelijk wel echt afvallen (dat is wel nodig :') ), maar niet per sé hiermee. Dit is meer om gewoon lekker wat meer aan sport te doen tot hoever mijn lichaam het trekt en spieren wat op te bouwen. Hoe sterker mijn spieren zijn, hoe beter het is want dan heb ik minder kans op luxaties. Maar ik doe dit wel onder begeleiding van mijn fysio, d.w.z. hij houdt mee in de gaten of ik dingen niet overbelast ed. Om af te vallen let ik ook nog op m'n voeding, maar dat doe ik al een tijdje. En ik zwem ernaast. Afvallen heeft verder ook geen haast, liever langzaam maar goed dan snel en dat het er zo weer aankomt.

Net besloten dat ik zaterdag ook nog even lekker een uurtje ga zwemmen :D Broertje is vrijdag jarig en dan heb ik eigenlijk geen zin om heel moeilijk te gaan doen qua voeding(shredden doe ik gewoon _O- ) dus dan zaterdag maar even extra zwemmen :)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:24

-O- jammer dat er mensen weggejaagd worden uit topics waar andere juist weer veel kracht uit halen zeg ;(
en jammer dat die haatdragende mensen zich niet hier in openbaar komen melden...

Ik wil allereerst mijn conditie verbeteren, en uiteraard hoop ik daarna dat ik toch wel lichtelijk wat kilo's ga verliezen :j

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:25

Ik wil inderdaad ook afvallen, maar niet alleen met Jillian :) Jillian is meer voor mijn shape, conditie & opbouw van spieren (op advies van de fysio)

Phor, ik heb effe een appeltje gegeten en een glaasje water 'toe' aan meet had ik ook echt geen behoefte.. Blegh..

Ik ga lekker slapen nu, dat kan ik wel gebruiken :P