In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niwla

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:22

Ik ben echt onder de indruk van de behulpzaamheid en liefde in dit topic. :+:

Maar Es, je bent ook een topwijf dus het je verdient het!
Ik wil ook wel bij Ebay voor je bestellen hoor, maar las net dat het dan 3 weken duurt voor je het binnen hebt.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:52

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 20:01

onderschrift verandert :D
speciaal voor jou.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:50

Wat een mooi gebaar vrouwke!

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:34

@ Yvonne - bij de bovenste zitten alletwee de sjablonen aan elkaar, toch? Dat lijkt me lastig omdat je de afstand tussen de wenkbrauwen niet kan aanpaassen . . . . De onderste zijn echt goed -- ik heb ze ook. De sjablon heeft streepjes waarmee je je ooghoek en het midden van je oog kan gebruiken als 'guides' om de sjablon goed te laten liggen. Het valt echt mee met alles recht en gelijk houden, dus. (Je kunt de Anastasia sjablonen ook makkelijk schoonmaken, dus vind ik het prima om ze om MP te kopen en dan helemaal ontsmetten met dettol of zo . . .). Is de full arch nog beschikbaar? En kan je de linker en rechter sjablon scoren? Als wel, dan is het een koopje, denk ik!

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:36

p.s. Goede morgen, Esther! :-) Is het zo'n een mooie winterochtend bij jou ook?

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 10:38

Wat zijn jullie toch vreselijk lief... Ben er echt weer stil van..

Was gisteren beetje van slag toen ineens m'n haar er nu bij bossen uit valt. Even iets waar ik weer doorheen moet. Kapster komt straks en dan word ik punkie.
Maar beter ook. Steeds overal bossen haar tegenkomen is niet heel erg fijn.
Ergens hoopte ik toch dat ik m'n haar gewoon zou blijven houden. Dat ik hopelijk een uitzondering zou zijn.
Ik verloor al wel haar, maar nu ineens wel heel erg veel.
M'n moeder zat er ook even beetje doorheen en reageerde woest alles op mij af. Dat ik haar leven nu beheers en zij alles aan mij aan moet passen en ik haar niet waardeer.
Gaat nergens over, maar ben huis uit gevlucht en weer nachtje doorgebracht op stal.
Om gewoon even weer op adem te komen en aan andere dingen te denken.
Heb al wel weer veel leuke en vooral super lieve kaartjes van jullie gekregen!! <3

Werd vanochtend wakker met een prachtig sneeuwlandschap. Erg mooi.

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:41

sorry, ik hops van pagina 1 naar de laatste.
Heel veel sterkte en kracht gewenst. Lijkt me onwijs bizar om je haar zo te verliezen, ook al weet je ergens dat het gaat gebeuren.
Het is voor een goed doel, maar tjsa, maakt het er niet fijner op.
geniet van het mooi landschap!

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:41

:(:) Het is voor jullie allebei moeilijk, je moeder is vast niet echt boos op jou, die ziet jou ook veel liever happy en gezond :(:)

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:49

Ben eigenlijk een stille meelezer, maar vind het helemaal geweldig zoals vele mensen je steunen, ts. Helemaal terecht overigens.
Het is fijn dat je een plekje hebt waar je naar kunt 'vluchten' als het thuis even teveel wordt.

Goed idee om je haar in een punkkoppie te veranderen. Lang haar wat uitvalt, is erg confronterend. Ik wil je alleen nog een keer sterkte wensen voor de komende kuur en zeggen dat ik je top vindt, zoals je je rug recht houdt . Je bent zeker een voorbeeld voor andere mensen die met hetzelfde te maken hebben of krijgen.

Hou je goed...

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:03

Oh, Esther, wat goed dat je snapt dat je moeder niet boos is op jou. Dat je kind moet zoiets meemaken is de nachtmerrie van elke ouder. Je moeder is bang en moe, en ook boos -- maar dan boos dat zoiets kan gebeuren; en als het toch gebeurt, dan waarom ben jij het (en niet haar, bijvoorbeeld).

Ik ben benieuwd naar je nieuwe kapsel. Punky lijkt me wel leuk.

Ik las in de krant vanochtend dat wij krijgen een heleboel koude lucht, wind en sneeuw uit rusland(!) de komende dagen . . . Ik verheug me op een winter wonderland!

Als je de tijd (en zin) hebt, kan jij misschien je profiiel updaten? Misschien iets over wat je leuk vindt om te lezen, wat voor musique je leuk vindt, je lievelings kleur, en ook zelfs dingen dat je niet leuk vindt (qua kleur, geur, smaak, leesmateriaal, TV programmas etc). *hint hint* Het is maar een idee . . . .

Geniet van je dag!

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:04

LiVetime schreef:

Was gisteren beetje van slag toen ineens m'n haar er nu bij bossen uit valt. Even iets waar ik weer doorheen moet. Kapster komt straks en dan word ik punkie.
Ergens hoopte ik toch dat ik m'n haar gewoon zou blijven houden. Dat ik hopelijk een uitzondering zou zijn.
M'n moeder zat er ook even beetje doorheen en reageerde woest alles op mij af. Dat ik haar leven nu beheers en zij alles aan mij aan moet passen en ik haar niet waardeer.
Gaat nergens over, maar ben huis uit gevlucht en weer nachtje doorgebracht op stal.
Heb al wel weer veel leuke en vooral super lieve kaartjes van jullie gekregen!! <3

Ach schattie toch :(:) .. Dikke knuffel voor jou..

Voor jou is het moeilijk, maar voor je ouders natuurlijk ook. Het lijkt me verschrikkelijk om te zien hoe je dochter worstelt met ziekte..
Als je vandaag weer teruggaat gewoon direct je moeder een knuffel geven. Dan is alles vast zo weer koek en ei.

Mag ik ook je adres?...

He

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:15

:(:)
Mag ik ook je adres?

Als moeder van twee dochters kan ik me niets ergers voorstellen dan dat een van mijn kinderen door moet maken wat jij doormaakt. Ik denk dat het jouw moeder op een moment ook even teveel wordt en dat ze dat op jou afreageert (niet goed maar wel begrijpelijk). Goed dat je dat zelf al in de gaten hebt en het kunt relativeren. En nog mooier dat je een plek hebt waar je dan terecht kunt om dat te ontvluchten.

Mooi he, dat winterlandschap. Geniet er maar lekker van. Doe je wel voorzichtig?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:23

orlys_dream schreef:
Is de full arch nog beschikbaar? En kan je de linker en rechter sjablon scoren? Als wel, dan is het een koopje, denk ik!

Je kan dezelfde sjabloon toch voor links en rechts gebruiken?

Ik heb besteld, komt naar je toe.

Dit doe ik persoonlijk liever als een kaartje
Laatst bijgewerkt door YvonneV op 06-12-12 12:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:39

Wat ben je ongelooflijk sterk TS! Echt respect voor jou.

Fijn dat je een heerlijke plek hebt om heen te vluchten, dat recht heb je ook gewoon. Voor je moeder is het ook niet makkelijk natuurlijk maar wel fijn als je even weg kan. Dat je geniet van het landschap nu vind ik echt heel knap, dat je geniet van de kleine dingen om je heen. Wauw! _/-\o_

Doe voorzichtig en een dikke knuffel van hier :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:43

Wat fijn dat je dan even naar stal kunt :(:) . Pffff, snap dat je er ook allemaal ontzettend tegenop ziet en dat het erg confronterend is, nu je je haar zo snel verliest.

Ik ga trouwens proberen om het hier bij te houden en hoop je zo toch af en toe tot steun te kunnen zijn :j :*

*van de week kwam ik wat tegen op tv en heb met veel bewondering gekeken, gaat over een jong meisje met kanker, maar geen triest iets, ze geeft make-up tutorials op youtube en is een inspiratie voor velen. Moest er aan denken toen ik las over de wenkbrauwsjablonen, make-up is my wig is haar motto. Ik kan me voorstellen dat je er nu helemaal niets van wilt zien/horen*

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:53

yvonnedv schreef:
orlys_dream schreef:
Is de full arch nog beschikbaar? En kan je de linker en rechter sjablon scoren? Als wel, dan is het een koopje, denk ik!

Ik heb besteld, is onderweg naar je toe.

:o? Even een blond moment gehad! Je hebt gelijk, Yvonne! Sterker nog - je moet dezelfde sjablon gebruiken (heb net gespiekt in mijn wenkbrauw-etui -- en, ja, hoor -- er is maar een sjablon per model! Ik ga straks onderhoud doen en zal kijken wat voor extra's ik heb. Ik gebruik lang niet alle modellen . . . . de full arch, well!)

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:04

Balen van je haar. Kan me voorstellen dat het toch schrikken is als het daadwerkelijk gebeurd.
Je moeder zal het niet zo bedoelen. Fijn dat je een plekje hebt waar je naar toe kan. :(:)

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:08

Goedemorgen topper! Geniet maar lekker van je plekje op stal en het prachtige winterweer +:)+

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:31

yvonnedv schreef:
orlys_dream schreef:

Ik heb besteld, komt naar je toe.

Wat ben jij een topper zeg!!! <3

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:42

wat rot van je haar dan moet je maar snel leuke petjes etc gaan kopen :)

tja dat van je moeder is heel herkenbaar ik voelde ook een enorme druk om voor mijn moeder te zorgen. Mijn zus woont bij mijn ouders met haar man en zoon (groot huis) en heeft geen baan ik werk 40 uur heb mijn paard en geef daarnaast les. Je begrijpt paard werd van zelfservice verhuist naar stal met volpension en hij en het lesgeven stond op heel laag pitje. Zo vaak mogelijk naar mama en in de laatste maand zelf thuis verzorgd ik voelde me ook wel eens schuldig omdat ik het gevoel had alles op te geven voor haar en dan voelde ik me weer schuldig als ik een momentje bij mijn paard was het hoort er helaas bij maar het is inderdaad niet persoonlijk naar jou toe gericht.

Je moeder is waarschijnlijk heel boos waarom overkomt dit jou waarom kan ze dit niet van je overnemen en het jou besparen. Het is fijn voor jullie dat jij nog een plekje hebt waar jij tot rust kan komen en zodat zij even niet sterk hoeft te zijn en kan huilen zonder dat jij dat kan zien.

heel veel sterkte geniet vooral van de sneeuw en de lichtjes die binnenkort weer overal branden .... ik zal er een extra zetten voor jou :)

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:11

Afstand is dan op zo'n moment het fijnste. Lekker hoor dat plekkie op stal. Ik kan me voorstellen dat je dat even nodig hebt.
Ach je mooie blonde krullen.... Maar ze komen nog mooier terug! Tot die tijd (en lang daarna) blijven wij jou steunen. Knuf voor vandaag, zet m op!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:11

Ja, dat van je moeder snap ik ook heel goed. Ze wil zo graag dat het niet waar is, want je wil absoluut niet dat je kind zo ziek is. Voor haar is het ook superconfronterend om te zien hoe ziek je soms bent en hoe je haar uitvalt. En dan komt er dat moment dat het emmertje vol is... En dan is ieder woord genoeg om het over te doen lopen. De welbekende druppel... Fijn dat je dan een plek hebt om even afstand te gaan nemen.

Dikke knuf voor jou en ook voor je mam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:56

Even een dikke knuf voor jou Esther. :(:)

Logisch dat het je mams ook soms te veel wordt. Wel moeilijk dat ze dat dan op jou afreageert :(:)

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:34

LiVetime schreef:

Als moeder van een dochter en als dochter van een helaas aan kanker overleden moeder hield ik het bij deze post niet helemaal droog... Ik heb vreselijk veel respect voor jou en voel enorm met je mee, maar ook voor je ouders moet dit de hel zijn! Kinderen horen niet ziek te worden, althans niet zieker dan een griepje of de waterpokken. Ik weet zeker dat je moeder met alle liefde jouw ziekte en alles wat erbij hoort van je over zou willen nemen en het feit dat dat niet kan, maakt haar wellicht zo boos. Dikke knuffel voor beiden!

K ut dat je haar zo aan het uitvallken is, Gaat de kapper alles afscheren of gaat ze er nog een kapsel van maken? Voor beide is iets te zeggen. Sterkte vanmiddag.