Maar Es, je bent ook een topwijf dus het je verdient het!
Ik wil ook wel bij Ebay voor je bestellen hoor, maar las net dat het dan 3 weken duurt voor je het binnen hebt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiVetime schreef:Wat zijn jullie toch vreselijk lief... Ben er echt weer stil van..
Was gisteren beetje van slag toen ineens m'n haar er nu bij bossen uit valt. Even iets waar ik weer doorheen moet. Kapster komt straks en dan word ik punkie.
Maar beter ook. Steeds overal bossen haar tegenkomen is niet heel erg fijn.
Ergens hoopte ik toch dat ik m'n haar gewoon zou blijven houden. Dat ik hopelijk een uitzondering zou zijn.
Ik verloor al wel haar, maar nu ineens wel heel erg veel.
M'n moeder zat er ook even beetje doorheen en reageerde woest alles op mij af. Dat ik haar leven nu beheers en zij alles aan mij aan moet passen en ik haar niet waardeer.
Gaat nergens over, maar ben huis uit gevlucht en weer nachtje doorgebracht op stal.
Om gewoon even weer op adem te komen en aan andere dingen te denken.
Heb al wel weer veel leuke en vooral super lieve kaartjes van jullie gekregen!!![]()
Werd vanochtend wakker met een prachtig sneeuwlandschap. Erg mooi.
orlys_dream schreef:Is de full arch nog beschikbaar? En kan je de linker en rechter sjablon scoren? Als wel, dan is het een koopje, denk ik!
yvonnedv schreef:orlys_dream schreef:Is de full arch nog beschikbaar? En kan je de linker en rechter sjablon scoren? Als wel, dan is het een koopje, denk ik!
Je kan dezelfde sjabloon toch voor links en rechts gebruiken?
Ik heb besteld, is onderweg naar je toe.
Dit doe ik persoonlijk liever als een kaartje
yvonnedv schreef:orlys_dream schreef:Is de full arch nog beschikbaar? En kan je de linker en rechter sjablon scoren? Als wel, dan is het een koopje, denk ik!
Je kan dezelfde sjabloon toch voor links en rechts gebruiken?
Ik heb besteld, komt naar je toe.
Dit doe ik persoonlijk liever als een kaartje
LiVetime schreef:Wat zijn jullie toch vreselijk lief... Ben er echt weer stil van..
Was gisteren beetje van slag toen ineens m'n haar er nu bij bossen uit valt. Even iets waar ik weer doorheen moet. Kapster komt straks en dan word ik punkie.
Maar beter ook. Steeds overal bossen haar tegenkomen is niet heel erg fijn.
Ergens hoopte ik toch dat ik m'n haar gewoon zou blijven houden. Dat ik hopelijk een uitzondering zou zijn.
Ik verloor al wel haar, maar nu ineens wel heel erg veel.
M'n moeder zat er ook even beetje doorheen en reageerde woest alles op mij af. Dat ik haar leven nu beheers en zij alles aan mij aan moet passen en ik haar niet waardeer.
Gaat nergens over, maar ben huis uit gevlucht en weer nachtje doorgebracht op stal.
Om gewoon even weer op adem te komen en aan andere dingen te denken.
Heb al wel weer veel leuke en vooral super lieve kaartjes van jullie gekregen!!![]()
Werd vanochtend wakker met een prachtig sneeuwlandschap. Erg mooi.