Hardlopen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:39

Wat een berichten allemaal zeg over dat pokkenweer! Hier nog niet naar buiten gekeken... Lig nog lekker in bed... Met mijn hoofd gaat het nog steeds niet echt lekker. Toch een lichte hersenschudding. Ben vaak duizelig, hoofdpijn en de simpelste dingen vergeet ik. Heb al op 5 briefjes in huis geplakt dat ik om 3 uur moet werken.. Ben benieuwd hoe dat gaat. Lopen sla ik ook vandaag maar over denk ik. Met hoofdpijn kan ik nog wel dealen, maar duizeligheid :n

Anoniem

Re: Hardlopen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:41

Nou ik ben dus niet gegaan. Kind nog ziek en ik loop tegen de muren op. :(

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:49

Ik ben gisteravond geweest, schema was nu 1-2-2-3-2-2-1 en elk streepje is dan een minuut wandelen. Ging verrassend goed, heb ook helemaal geen spierpijn nu. Helemaal uitgelopen. :D

Lente: beterschap met je kind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:38

Fijn dat je lekker gelopen hebt! :D

Ik hoop morgenmiddag toch even te kunnen en dan ga ik toch echt zaterdag ook weer. Liever niet twee dagen achter elkaar maar ik loop nu al twee dagen achter :(

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:31

Uitkijken met je hoofd hoor Dagmar! Klinkt nog niet echt goed dit. Lijkt toch echt een lichte hersenschudding met die symptomen.
Wat vervelend van je kindje Lente, als je zo de hele dag binnen moet blijven komen die muren nog harder op je af. Blijf positief denken, sterkte!
Ik ben blij dat ik vandaag een rustdag heb, gisteravond toch nog echt ziek geworden met flinke koorts en vervelende hoestbuien. Moet echt gaan werken nu, dus heb maar wat doping geslikt om overeind te blijven,
vanavond maar weer vroeg naar bed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:34

Beterschap voor jou! :(:)

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:42

Vannochtend weer even een rondje gelopen had de eerste 2 km last van m'n longen dus had in m'n hoofd het rondje al korter gemaakt, maar na 2 km werd het beter en heb ik gewoon rustig verder gelopen en uiteindelijk 5,5 km gelopen.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:45

@ lente beterschap voor je kindje!!

@Dagmar , oei dat klint wel als een hersenschudding, even voorzichtig mee doen!!

@amanda , goed bezig! :D

@BusyMissy , beterschap!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:05

Met een hersenschudding inderdaad erg voorzichtig zijn, anders kan je lang met die hoofdpijn blijven zitten. Ik zou niet gaan lopen (en ook niet gaan paardrijden) voordat het 100% over is.

Ik neem even een paar dagen rust, ik ben het koude weer helemaal spuug en spuugzat, al bijna een week niet topfit en ik heb al een tijdje wat last van m'n hamstring. Na het weekend zie ik wel weer.

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:11

Ik vandaag niet gelopen heb maar morgen weer een poging ga doen..Ik ga ook even langs de sportwinkel om tips te vragen, misschien dat ik mijn schenen moet ondersteunen of zo en dat het dan beter gaat..
Ik moet wel zeggen dat mijn kuiten enorm worden haha..kom met moeite weer in mijn rijlaarzen :-0 en ook bepaalde broeken zitten strakker om mijn kuiten..

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:16

Ik heb vanmiddag voor de tweede keer les 2 gelopen. Ik heb me voor genomen om elke les gewoon 2 keer te doen, omdat het anders waarschijnlijk te snel gaat voor mijn hart. Ik heb alleen nu wel last van mijn rechterbovenbeen, een beetje aan de zijkant onder mijn heup zeg maar..

Maar zo te lezen ben ik niet de enige die iets mankeert, heel veel beterschap iedereen!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:48

Zo, lees dat best wel veel mensen last hebben van dingen... beterschap iedereen!

Ik heb vandaag toch de stap genomen om nieuwe hardloopschoenen te gaan kopen. Het was even zoeken, de scan klopte niet met wat ik zelf van mijn voeten weet ;). Bij het 'proeflopen' zag hij gelukkig wat ik bedoelde, en ik heb nu asics met anti-inknik (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en dan mijn eigen sportsteunzooltjes erin. Daarnaast ook nog een nieuw broekje en shirtje gekocht, dus het was een duur grapje :P. Maar hopelijk veel plezier ervan :).

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:51

Bleeeh geen zin. Maar ga toch straks maar even 5 km lopen.
Beterschap iedereen!

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:50

Ben toch geweest en daar ben ik nu blij mee! Net wat veder gelopen en ook nog eens wat harder. :D

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:05

Ojee, beterschap allemaal zeg, pas goed op jullie zelf.

Balen Lente! Hoop dat je snel je ei kwijt kan in het lopen en niet in de muren.

Ik heb hier gisteren een dagje rust gehad en vandaag ben ik naar mijn werk gaan fietsen (2x8km) en achter de peuters aan gerend.

Nu moet ik eigenlijk weer even een lesje lopen,anders wordt die Ladiesrun niks.
Zit dus moed te verzamelen.....
Nu had ik een rondje in mijn hoofd, hebben ze daar vanavond iemand neergeschoten. Wel opgepakt, dus kan er veilig langs, maar toch....

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:10

Hè getsie Nektosha, dan loop je daar ook niet met een fijn gevoel.. -O- Maar zet 'm op! Even een rondje, dan ben je dalijk weer helemaal tevreden :j

Vervelend alle blessures hier, iedereen sterkte ermee! Hopelijk gaat het snel weer beter.

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:15

De verdachte is opgepakt en in het ziekenhuis, dus in principe veilig.
Gekke stad.

Ja, ik ga een rondje, 1, 2...... hophop.

Daarna nog even een sollicitatiebrief schrijven en dan nog een dagje werken en weekend :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:44

Ik baal hier zo van :n eerst zat het weer niet mee, toen was ik ziek.. Nu weer t volgende, nieuw shetje op stal, schat van een beest.. Zet mn eigen shet weer de wei in en dat ding trapt me toch een dikke knie, lag meteen op de grond... Wat n beest zeg :( kan nauwelijks lopen.. Wanneer mag ik nou eindelijk is beginnen met lopen :(

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:46

Balen zeg Stephanie, het zit niet mee!:(

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:50

Nee niet echt, verheug me dr zo op :( Heb er echt zin in! Kan nu niet/nauwelijks lopen dus hardlopen zit dr al helemaal niet in...

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:05

Jeetje balen zeg stephanie! Ben je lekker mee! :(:)

Ik ben net terug en van de warmte van mijn hoofd (en de kleur) kan je half Nederland een avond van licht voorzien. :+
Niet echt lekker gelopen, moeizaam, maar wél blij dat ik geweest ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:06

Ik wil oooooooooooooooooooook!!!!

Morgen zit het er waarschijnlijk ook niet in :x dus ik zet zaterdag weer mijn wekker om 6 uur en ik gá!

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:06

Kom maar ff hier lampie spelen dan :P

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:08

Sorry Lente :(:) .

Gloeilampie ja.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 05:19

RubyRed schreef:
Zo, lees dat best wel veel mensen last hebben van dingen... beterschap iedereen!

Ik heb vandaag toch de stap genomen om nieuwe hardloopschoenen te gaan kopen. Het was even zoeken, de scan klopte niet met wat ik zelf van mijn voeten weet ;). Bij het 'proeflopen' zag hij gelukkig wat ik bedoelde, en ik heb nu asics met anti-inknik (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en dan mijn eigen sportsteunzooltjes erin. Daarnaast ook nog een nieuw broekje en shirtje gekocht, dus het was een duur grapje :P. Maar hopelijk veel plezier ervan :).

Zijn er speciale sport steunzolen? Dat wist ik namelijk niet, ik heb zelf ook steunzolen van de podotherapeut maar dat zijn gewone, ik heb die ook in m'n hardloop schoenen zitten en op zich gaat dat goed. Wat is het voordeel van sport steunzolen?