Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Bij het 'proeflopen' zag hij gelukkig wat ik bedoelde, en ik heb nu asics met anti-inknik (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en dan mijn eigen sportsteunzooltjes erin. Daarnaast ook nog een nieuw broekje en shirtje gekocht, dus het was een duur grapje
. Maar hopelijk veel plezier ervan
.
eerst zat het weer niet mee, toen was ik ziek.. Nu weer t volgende, nieuw shetje op stal, schat van een beest.. Zet mn eigen shet weer de wei in en dat ding trapt me toch een dikke knie, lag meteen op de grond... Wat n beest zeg
kan nauwelijks lopen.. Wanneer mag ik nou eindelijk is beginnen met lopen
Heb er echt zin in! Kan nu niet/nauwelijks lopen dus hardlopen zit dr al helemaal niet in...
dus ik zet zaterdag weer mijn wekker om 6 uur en ik gá! RubyRed schreef:Zo, lees dat best wel veel mensen last hebben van dingen... beterschap iedereen!
Ik heb vandaag toch de stap genomen om nieuwe hardloopschoenen te gaan kopen. Het was even zoeken, de scan klopte niet met wat ik zelf van mijn voeten weet. Bij het 'proeflopen' zag hij gelukkig wat ik bedoelde, en ik heb nu asics met anti-inknik (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en dan mijn eigen sportsteunzooltjes erin. Daarnaast ook nog een nieuw broekje en shirtje gekocht, dus het was een duur grapje
. Maar hopelijk veel plezier ervan
.