Nickas schreef:Maar vind je het dan lastig om een ´normaal´ eetpatroon aan te houden, en ben je wel eens ´niet lief´ voor jezelf in welke vorm dan ook?
M'n eetpatroon lijkt wel nergens op maar het is niet echt heel extreem ofzo denk ik. Ja misschien ben ik wel eens 'niet lief' voor mezelf, maar ook dat is niet echt extreem

).
In ieder geval: enorme ruzie met die vriendin, verwijten worden elkaar naar het hoofd gesmeten en ik raak in paniek. Snapte gewoon even helemaal niet meer wie ik nou was en waarom ik nou weer dat 'stomme advies van de psychologe' heb opgevolgd. Toen de storm een beetje over was hebben we nog een goed gesprek gehad, en toch moet ik zeggen: het lucht enorm op! Dat beetje ergernis dat we jegens elkaar hadden over een aantal gebeurtenissen is nu weg. Ik moet nog wel mijn vertrouwen in haar terug gaan vinden, maar toch voelt het wel even fijn; opgelucht vooral.
Formulier even doorgelezen maar er staan wat dingen in die niet kloppen en er ontbreken een aantal dingen... humeur weer helemaal omgeslagen nu