[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 11:56

Ja zoiets had ik al begrepen.. Lastige beslissing dit :P
Heb er eerst een spoeling ingehad, boven licht en onder wat donkerder, maar daar zat wel redelijk wat rood in naar mijn idee.
Vervolgens vond ik dat dit te snel vervaagde dus heb ik er kruidvat verf overheen gegooid, 7.0.
Maar ben het bruine nu echt helemaal zat. Kan ook een paar keer bij de kapper highlights zetten maar wil eigenlijk in 1 keer terug.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 16:11

Undefined schreef:
Ja zoiets had ik al begrepen.. Lastige beslissing dit :P
Heb er eerst een spoeling ingehad, boven licht en onder wat donkerder, maar daar zat wel redelijk wat rood in naar mijn idee.
Vervolgens vond ik dat dit te snel vervaagde dus heb ik er kruidvat verf overheen gegooid, 7.0.
Maar ben het bruine nu echt helemaal zat. Kan ook een paar keer bij de kapper highlights zetten maar wil eigenlijk in 1 keer terug.

Precies haha! Zit hier ook met een enorme uitgroei, te bedenken hoe ik terug naar blond wil.. :+ Maar inderdaad, die highlights is ook geen doen. Zou wel kunnen bleken, en wil het dan weer donkerder worden dat je er dan highlights overheen gooit. Deze week nog even naar school met uitgroei (dan maar bijwerken met oogschaduw en mascara of in een staart.. :') ) en dan in de vakantie wil ik een poging doen tot bleken. Mocht het dan oranje uitslaan hoef ik de volgende dag niet naar school.. :Y)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 16:44

hahah dat had ik vorig jaar dus ook in de kerst vakantie. toen ging ik ook van blond naar bruin en weer naar blond. werd natuurlijk oranje, maar toen moest ik met oud en nieuw mijn haar weer goed hebben voor visite.. dat is ook een heel gestress XD

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 16:48

jasz schreef:
hahah dat had ik vorig jaar dus ook in de kerst vakantie. toen ging ik ook van blond naar bruin en weer naar blond. werd natuurlijk oranje, maar toen moest ik met oud en nieuw mijn haar weer goed hebben voor visite.. dat is ook een heel gestress XD

Hahaha, ik krijg gelukkig geen visite met kerst, of oud en nieuw. Zou enkel de deur uit moeten om te werken, en dan heb ik een pet op... :P

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 16:49

Nu durf ik niet meer :')
Misschien toch maar de kapper bellen.. Maar ik wil echt niet onkleuren, dat is zo'n aanslag en mijn haar is niet super sterk..

Ik moet eerste kerstdag wel ergens heen maar daar heb ik geen zin in, mooi excuus als het mis gaat }:)

oudaccountx

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 16:52

Tsja, ik heb ook hartstikke dun haar, maar het is erg gezond, daar verbaas ik mezelf over na al dat verven. Mijn haar is ook niet sterk, maar eh ja. Het groeit wel weer aan hoor. :+

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 16:55

hmm ja dat is waar, ik ga morgen de kapper eens bellen en vragen naar de mogelijkheden.
Ik vervloek mezelf echt dat ik het uberhaupt ooit bruin geverfd heb :+

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 17:27

Undefined schreef:
hmm ja dat is waar, ik ga morgen de kapper eens bellen en vragen naar de mogelijkheden.
Ik vervloek mezelf echt dat ik het uberhaupt ooit bruin geverfd heb :+

Hahaha! Tsja, ik zeg eerlijk. Ik vind het een poedersuiker werk om elke keer bij te houden, kleurverschil blabla.. Maar als het weer geverfd is ben ik toch wel heel erg blij met het resultaat! Ik heb een peper&zout kleur en ik vind het zo'n saaie kleur. Maar echt iedereen heeft z'n haar nu naar bruin geverfd. :+ En ik wil wat wat anders dus ik ga weer terug naar blond, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 17:37

Ik heb even een vraagje over het haar van mijn vriend xd

Het is bij zijn scheiding best dun, maar aan het einde veel dikker (het golft ook lichtelijk) Hoe komt dit en si er iets tegen te doen? Hij is 18 trouwens xd

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 17:39

Waarschijnlijk door zijn kruin? Of zeg ik nu iets heel stoms..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 17:39

Ben ik dan de enige die altijd moeiteloos switched van blond naar bruin en terug?
Adviseer andere wel naar de kapper te gaan maar doe t zelf altijd thuis met kappersverf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 17:45

Desteney_ schreef:
Waarschijnlijk door zijn kruin? Of zeg ik nu iets heel stoms..

Ik heb geen flauw idee xd Hij is wel blond/achtig dus het kan zijn dat ik haren mis ofzo maar zijn scheiding is vrij breed en zijn hoofdhuid en beetje zichtbaar door het haar heen.

Valt hier iets van te snappen?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 17:49

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:41

Suus___ schreef:
Ben ik dan de enige die altijd moeiteloos switched van blond naar bruin en terug?
Adviseer andere wel naar de kapper te gaan maar doe t zelf altijd thuis met kappersverf

Ik heb het nog nooit geprobeerd maar weet niet hoe :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 19:46

Naja hoor altijd spookverhalen :=

Ik pak gewoon blondeer als ik blonder wil en donker als ik donker wil ;)
Nog nooit n gekke kleur geworden

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 20:01

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 20:38

Hammeke schreef:
Desteney_ schreef:
Als iemand nog leuk wilt spelen met z'n haar? :P

http://www.styletoday.nl/hair/makeover

Wat een briljante website! _/-\o_

Niet alleen voor haar, je kunt ook je foto goed mee bewerken zeg. Beetje extra mascara&liner + glosje op je lippen. :j

Wel gappig om te zien dat asbruin toch echt beter staat dan bruin met een roodtint

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 20:56

Ik gebruik het heel erg om te kijken welke kleur bij mij past.. :P

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:03

Undefined schreef:
Suus___ schreef:

Ik heb het nog nooit geprobeerd maar weet niet hoe :')

:Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:21

lovelynutia schreef:
Hammeke schreef:
Wat een briljante website! _/-\o_

Niet alleen voor haar, je kunt ook je foto goed mee bewerken zeg. Beetje extra mascara&liner + glosje op je lippen. :j

Wel gappig om te zien dat asbruin toch echt beter staat dan bruin met een roodtint

Mijn oogschaduw zit onder mijn ogen. :')

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:34

Boself schreef:
lovelynutia schreef:

_O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:40

Ik zie er trouwens... ernstig uit als blondine xd

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:12

Hahaha, mijn moeder kan blond ook totaaaal niet hebben! :P

Wat vinden jullie hiervan?
Afbeelding

Ik wil het graag blond, en dan met een knal kleur dip dye en a-symmetrisch geknipt. Nu vraag ik mij alleen af wat ik dan moet doen als ik weer uitgroei krijg? Leek mij namelijk dat ik dan highlights erin deed, zodat mijn haar weer oplicht en mijn uitgroei ook die oplichting mee krijgt. Maar dan neem je die (in dit geval) de roze punten ook mee. :+

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 00:34

Boself schreef:
lovelynutia schreef:

Haha faal :Y)
*zie mezelf al gaan met zwarte lippen

M_arije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 08:27

Ik ben zo blij blij blij, morgen ga ik eindelijk naar knal rood!
Kan model zitten bij een kapsalon!
Eerst een blondeerwassing en daarna een mooie kleur rood uitkiezen.
Bye bye, saai haar! *\o/*