Hardlopen, wie nog meer? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjors__

Re: Hardlopen, wie nog meer? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:40

Weet iemand waar je evy 2011 kan downloaden? Ik had het laatst gevonden maar kan het niet meer vinden ;(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:45

ais schreef:
Ik wil eigenlijk n nieuwe weegschaal, heeft iemand ervaringen met weegschalen die ook vet - en spiermassa zouden kunnen.meten, hoe betrouwbaar is dat?
Deze kwam ik tegen http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 246&a=1646

Dat ziet er niet slecht uit... :)

Die van ons is aan vervanging toe, voor mijn vierenhalve week stop stond ik er op woog ik bijna 87 kilo (nee je hoeft niet te schrikken, ik ben 1.85m), ging ik 's middags naar de huisarts en mocht ik daar ook op de weegschaal staan... Woog ik maar 83 kilo!
Natuurlijk ben ik in die vier weken vakantie niet echt afgevallen, dus zal vast wel iets bij zijn gekomen... Maar geen 4 kilo, want dan zou m'n broek niet zo ruim zitten als die nu doet... :+ Gisteren woog ik weer 90 kilo (overdag) en vanochtend weer 88. Ik heb geen idee hoeveel ik er af moet rekenen. Misschien nu wel meer dan 4 kilo van toen, misschien wel minder. Kan er gewoon beter niet op staan denk ik. :+

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:50

Sjors__
http://rennenmetevy.nl/
en dan staat er een kolom met downloads en daar staat die tussen,,
ja overmorgen gewoon weer als er maar vooruitgang in zit dat is belangrijkste,
een hele slecht conditie heb ik niet laatst met een keuring ren ik ook rond met paard maar toch anders,
ik was vandaag naar het hard lopen ook heel erg misselijk,

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:54

Bij mij werkt die link niet.. ik probeer het wel even op laptop van zusje!

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:58

en ander op www.google.nl en dan daar in toetsen hardlopen met evy 2011 zo heb ik dat gedaan

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:00

Het is al gelukt! Dankjewel :D

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 11:50

Vanochtend in de sportschool weer even gelopen... 13 minuten en na 2 min rust nog 9 minuten... ga woensdag les 26 lopen denk ik :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 11:53

In de sportschool kan ik ook zo een kwartier hardlopen op een band. Toch heel iets anders dan over straat hardlopen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 11:59

Vanavond weer.... ! Les 3...

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 12:04

Janine1990 schreef:
In de sportschool kan ik ook zo een kwartier hardlopen op een band. Toch heel iets anders dan over straat hardlopen.

Buiten kan ik dezelfde tijd als in de sportschool :) vind t niet zoveel uitmaken, alleen als het hard waait is de sportschool een voordeel...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 13:55

Ik vond het lopen in de sportschool wel fijn altijd, geen stoplichten, geen tegenliggers en je gaat nergens heen :') dus je hoeft niet meer terug.

Maar goed, sportschool was niet echt een succes; vriendlief, die mijn sportmaatje zou zijn, had nooit zin om erheen zou gaan dus ik ook niet := motivatie was snel weg.

Ik ga zo weer met Evy op pad! :) heerlijk dat de scholen weer zijn begonnen, is het zo heerlijk rustig overal :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:32

weer nieuwe lopers erbij, gezellig :D!
enne, vuurneon, ondertussen ben je onderweg of al weer terug. Was het gezellig met Evy? Was ze fier op u? haha, ik bedoel natuurlijk eigenlijk: ging het goed?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:07

Hahaha Evy was erg fier op mij :')
Die aanmoedingen zijn echt briljant :D
'komaan! Nog eventjes volhouden!' :')

Ik merk wel dat ik sneller herstel; na 3 minuten lopen heb ik eigenlijk aan 2 minuten wandelen al genoeg. Maar goed, ik volg Evy :)
Heb dit keer mijn ronde te kort gekozen, dus ben wezen slingeren door de wijk :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:24

vuurneon schreef:
Maar goed, sportschool was niet echt een succes; vriendlief, die mijn sportmaatje zou zijn, had nooit zin om erheen zou gaan dus ik ook niet := motivatie was snel weg.

Ben blij dat mijn sportmaatje , mn vriend dus, juist wel veel motivatie heeft om naar de sportschool te gaan :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:37

vuurneon schreef:
Hahaha Evy was erg fier op mij :')
Die aanmoedingen zijn echt briljant :D
'komaan! Nog eventjes volhouden!' :')

Ik merk wel dat ik sneller herstel; na 3 minuten lopen heb ik eigenlijk aan 2 minuten wandelen al genoeg. Maar goed, ik volg Evy :)
Heb dit keer mijn ronde te kort gekozen, dus ben wezen slingeren door de wijk :)

haha, briljant he. moet wel zeggen, vind haar bij 2011 minder scheutig dan bij 2006. bij 2011 is ze meer aan het kletsen over oefeningen of recepten uit het start to run boek.
goed dat je sneller hersteld. gewoon aan de lessen houden, dan gaat het helemaal goedkomen :D!
volgende keer dus een groter rondje, super :D!

enne, mbt de sportschool loopband of buiten. laat mij maar lekker buiten lopen. meer afleiding, anders ga ik nadenken en ga ik bedenken dat het toch wel onzinnig is om een half uur lang op hoger tempo mijn ene voet voor mijn andere voet te zetten....dus nee, loopband is te saai voor mij en geen aanrader :D!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:38

Hebben jullie dat ook? Dat je na je rondje lopen zin hebt om van alles te doen? :P
Ik heb zelfs zin om even naar de supermarkt te wandelen! (terwijl ik een hekel heb aan boodschappen doen en liever ga fietsen :') )

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:48

Helemaal met je eens danseresje. Geef mij maar lekker de buitenlucht met een zonnetje of een briesje ofzo. Geniet daar echt van :). Loopband vind ik echt saai en het uitzicht is vaak ook nou niet echt geweldig :')

@vuurneon, klinkt ook bekend. Moest laatst vroeg opstaan voor werk dus mijn ritme was een beetje verstoord. Was echt moe toen ik klaar was en ging echt in bed liggen enzo. Uiteindelijk toch mezelf uit bed geschopt om te gaan hardlopen en wat een energie had ik opeens toen ik klaar was xD.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:52

:wave:

Sinds afgelopen zaterdag voor het eerst met Evy hard gelopen :j

Vond het goed te doen maar vooral ook erg leuk!!! Vandaag mag ik weer, hoop alleen dat mijn beenspieren het ook willen, ze voelen wat stijf en ietwat pijnlijk aan :=

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:58

Suc6 ermee Wienna :). Niet te snel gaan en kleine passen maken en dan komt het waarschijnlijk wel goed :).

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:59

ok thanx!!

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:02

Ik vind buiten ook veel lekkerder dan binnen hoor. Kan bij mijn ouders binnen lopen, maar zeker als je langere stukken achter elkaar moet hardlopen is het voor mij zo de-motiverend en geestdodend om binnen te rennen! Heerlijk juist buiten met de frisse lucht en dingen te zien. Vooral op dagen dat ik aan de studie zit is 's ochtends buiten lopen zo lekker. Toch nog even frisse lucht. Nu maar hopen dat het van de winter ook nog te doen is. Hoe doen jullie dat, qua kleding etc?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:02

Wienna: hihi, ja je zult merken dat je wat hebt gedaan! :D blijf vooral rustig bewegen :)

Ik begin wel aan mijn lichaam te merken dat ik wat meer doe; krijg spieren op maffe plekken (boven de knie :+ ) en de broeken beginnen ook al wat losser te zitten bij de buik :) de lovehandles moeten eraan geloven denk ik :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:03

vuurneon schreef:
Hebben jullie dat ook? Dat je na je rondje lopen zin hebt om van alles te doen? :P
Ik heb zelfs zin om even naar de supermarkt te wandelen! (terwijl ik een hekel heb aan boodschappen doen en liever ga fietsen :') )

Jeup... :D

Wienna, gewoon gaan, je stijfheid verdwijnt heel snel en morgen heb je er zeker geen last meer van. Had ik ook de eerste keer. Nouja, de tweede keer dan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:04

vuurneon schreef:
Wienna: hihi, ja je zult merken dat je wat hebt gedaan! :D blijf vooral rustig bewegen :)

Ik begin wel aan mijn lichaam te merken dat ik wat meer doe; krijg spieren op maffe plekken (boven de knie :+ ) en de broeken beginnen ook al wat losser te zitten bij de buik :) de lovehandles moeten eraan geloven denk ik :P

Oooh, if only he... die lovehandles zijn vreeeeeeeeselijk, ik heb ze ook... heel erg... En je merkt gewoon dat ze supersnel minder worden!! Daar kan geen vier keer per week paardrijden en les spinning tegenaan!!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:06

Janine1990 schreef:
vuurneon schreef:

Jeup... :D

Wienna, gewoon gaan, je stijfheid verdwijnt heel snel en morgen heb je er zeker geen last meer van. Had ik ook de eerste keer. Nouja, de tweede keer dan.

Echt? voel me echt stom hahahaha, dacht dat ik behoorlijk wat spieren had gekweekt met rijden enz :D

Lopen ging ook makkelijk, opstaan gister wat minder :+

Wat leuk dat het hier zo actief is :j mooi ervaringen uitwisselen!

Ik doe het voornamelijk voor mijn conditie, afvallen hoeft niet, misschien wat strakker in de spieren :)