Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ais schreef:Ik wil eigenlijk n nieuwe weegschaal, heeft iemand ervaringen met weegschalen die ook vet - en spiermassa zouden kunnen.meten, hoe betrouwbaar is dat?
Deze kwam ik tegen http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 246&a=1646
vuurneon schreef:Maar goed, sportschool was niet echt een succes; vriendlief, die mijn sportmaatje zou zijn, had nooit zin om erheen zou gaan dus ik ook nietmotivatie was snel weg.
vuurneon schreef:Hahaha Evy was erg fier op mij![]()
Die aanmoedingen zijn echt briljant
'komaan! Nog eventjes volhouden!'
Ik merk wel dat ik sneller herstel; na 3 minuten lopen heb ik eigenlijk aan 2 minuten wandelen al genoeg. Maar goed, ik volg Evy
Heb dit keer mijn ronde te kort gekozen, dus ben wezen slingeren door de wijk
vuurneon schreef:Hebben jullie dat ook? Dat je na je rondje lopen zin hebt om van alles te doen?
Ik heb zelfs zin om even naar de supermarkt te wandelen! (terwijl ik een hekel heb aan boodschappen doen en liever ga fietsen)
vuurneon schreef:Wienna: hihi, ja je zult merken dat je wat hebt gedaan!blijf vooral rustig bewegen
![]()
Ik begin wel aan mijn lichaam te merken dat ik wat meer doe; krijg spieren op maffe plekken (boven de knie) en de broeken beginnen ook al wat losser te zitten bij de buik
de lovehandles moeten eraan geloven denk ik
Janine1990 schreef:vuurneon schreef:Hebben jullie dat ook? Dat je na je rondje lopen zin hebt om van alles te doen?
Ik heb zelfs zin om even naar de supermarkt te wandelen! (terwijl ik een hekel heb aan boodschappen doen en liever ga fietsen)
Jeup...![]()
Wienna, gewoon gaan, je stijfheid verdwijnt heel snel en morgen heb je er zeker geen last meer van. Had ik ook de eerste keer. Nouja, de tweede keer dan.