Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Klopt, 1300 is echt het minimum. Ik zelf eet daarom ook 1300-1500 kcal. Maar op werkdagen heb ik meer behoefte aan calorieen (sta dan ook 3 uur lang te zweten) en eet ik er zeker wel 1500-1700.
A_man schreef:TinePine, ik luste ook geen water tenminste dat dacht ik.. nu drink ik niets anders meer..
ik begrijp waar jullie op doelen bij mijn dieet,
maar als ik normaal bv
o Yoghurt met appel en muslie
T fruit
M broodje en creaker
T Musliereep
A groente en vlees
dan zit ik toch wel goed??
Ketaki schreef:mymy schreef:Van fruit kom je echt niet aan hoor! is alleen maar gezond
Ik snap niet dat sommige magere kwark/yoghurt kunnen eten,
ik krijg dat echt niet op, brrr zo zuur?
jij wilt zeker niet weten hoeveel suikers er in fruit zitten.
daar kun je echt wel van aankomen.
MightyJoe schreef:Ja maar vind dat ook een beetje overdreven. Eet liever als ik honger heb een extra banaan dan een zak chips. Niets van te veel is goed maarja toch liever fruit dan ongezonde snacks.
Monnie_ schreef:ja? ooit van fruitsuikers gehoord?
mymy schreef:Heb jij ooit een te dik iemand gezien die teveel fruit eet dan?
Rebeccaa schreef:mymy schreef:Heb jij ooit een te dik iemand gezien die teveel fruit eet dan?
Ja.
Ik ken best wel veel mensen die veel te dik zijn maar op een dag wel een 4/5 stukken fruit eten. Ik ben ook gek op fruit en eet het liefste op een dag een bakje aardbeien, een bakje kersen, een appel, een banaan, een kiwi, druiven en een perzik maar dat kan niet want het is gewoon niet gezond.
TinePine schreef:Klinit logisch want de energiebehoefte voor vrouwen van het voedingscentrum (2000kcal) is de behoefte voor de basisstofwisseling. Dus alleen om te leven zeg maar. Dus lichaamsbeweging in de vorm van werk of sport niet meegerekend.