Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

was niet te stoppen haha!

Maakt niet uit, ik ga stug door, maar af en toe wel ff wat naar mn lijf luisteren voor dattie dr echt mee stopt... Gelukkig lijkt die kramp onzin nu over te zijn, net nog ff calcium+magnesium genomen, dat lijkt altijd wel te helpen (heb het wel eens vaker namelijk)missfitness schreef:__Marije__ niet verkeerd een weekje Kos! Knap dat je gelijk weer zo kan sporten! Zou ik ook doen trouwens! Eigenlijk ben ik wel een beetje erg want op vakantie train ik ookWel in mindere mate, maar ik moet gewoon van mezelf
 Dus daarna gewoon lekker genoten en even niets, wel in het zwembad mn buikspieren onderhouden 
 Was heerlijk om eer aan de slag te zijn vanmiddag!                                                         

En ik heb toch liever wat borsten en dan maar wat vollere benen, dan helemaal geen borsten en slankere benen. Handig zo'n vrouwen lichaam  

125 boven 75 (H) terwijl ik echt heel heel lang op 140 boven 100 heb gezeten! Super fijn 
 Verder was ik ook helemaal gezond, alleen kwam de keuringsarts met de opmerking dat ik niet moet gaan autorijden zonder bril... Joh, goh... zou je denken?   (heb -4) Maargoed, opzich ben ik dus lichamelijk gezonder dan ik ooit geweest ben!                                                         
 ziet er uit als een leuk boek! Je doelen zijn duidelijk, hopelijk kunnen wij je hier ook helpen door te stimuleren 

daarna allemaal lekker maar gezond voer in huis gehaald en een heerlijke salade gemaakt.. Vanavond weer bootcamp 
 zin innn!                                                         

, ben echt nog niet tevreden hoor hahah.