Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:01

Mochten er mensen nog op zoek zijn naar donkerbruine clip-in extensions, bij deze: https://www.facebook.com/eva.roemaat.9/ ... 6055866871
Ik verkoop ze omdat ik mijn haar niet meer donker wil verven (leek er zoveel ouder door), ze liggen hier alleen maar in de kast en ik doe er niks mee..... Doe me dan even een PB op m'n facebook, want hier op bokt kijk ik eigenlijk niet meer :)

Afbeelding

Salama

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:18

Ik meld me ook, heb net de set van luxury for princesses binnen gekregen in Medium Blonde. Maar ze zijn helaas veelste licht, en ik wil eigenlijk mijn haar toch weer lichtbruin, ik neem aan dat ik ze veilig kan verven zonder dat de hele extensions naar de gallemiezen gaan? Iemand ervaring daarmee?

Heb zelf altijd extensions gehad, maar dit wordt de eerste keer dat ik ze ga verven, wish me luck dames! Foto volgt snel!

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:39

dan zal ik ze gewoon retourneren voor een ander kleur

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:09

Priscilla_90 schreef:
dan zal ik ze gewoon retourneren voor een ander kleur

Ik had de seal al opengemaakt }:0

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:11

Luxery kun je gewoon donkerder verven dat heb ik toen ook gedaan.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:20

InezFlip schreef:
hoi hoi,

Ik had een vraagje. Ik ben nu al een tijdje aan te klieren met mijn haar. Ik heb het te vaak geverfd waardoor het heel dun en droog is geworden. Toen heb ik extensions van balmain gekocht. Nou was dat weer niet dezelfde kleur als mijn eigen haar dus moest mijn haar geverfd worden. Mijn haar viel te donker uit dus moest ik naar de kapper voor hightligts. Na een tijdje werd mijn haar weer lichter en waren de extensions weer te donker! Ik werdt er gek van. Het liefst heb ik mijn eigen haarklein terug, donkerblond wat in de zomer een beetje blond wordt. Maar ik heb de extensions en mijn haar donkerbruin geverfd om zo min mogelijk kleur verschil te krijgen. Resultaat, extensions zijn in kwaliteit enorm achteruit gegaan. Mijn haar wordt alweer lichter.... Ik verpest me eigen haar helemaal hiermee en ben er zo zat van. Wie heeft er goede tips? Wat zijn goede haarmaskers? Ik wil eigenlijk mijn haar proberen weer in mijn eigen kleur te krijgen. NOOIT meer te verfen en daar extensions bijzoeken. Maar ik kan nooit mijn eigen haarkleur vinden.

http://www.johnbeerens.com/waterclouds- ... utter.html kost wat.. heb je ook wat! Dit is echt fantastisch spul! Als je dit een keer gebruikt hebt wil je nooit meer anders.

parouscha schreef:
Glossi schreef:
Heeft iemand ook ervaring met Bellami extensions?

Niet doen! Is absoluut het geld niet waard.

Een vriendin van mij heeft ze gekocht en haar was wel van aanzet tot punten super dik(wel onnatuurlijk dik)

Maar zoveel haar verloor je dagelijks dat het op een gegeven moment nog maar 200 gram leek!

En stro achtig haar en krullen wou bijna niet. En iedere keer klitten, nee geen succes!

Lees het steeds meer op instagram over de meiden die het haar toegestuurd krijgen om te testen, maar Luxury is en blijft het beste!

Oh wow ik las/zag alleen maar positieve revieuws. En veel kozen Bellami boven Luxury. Dus moet ik toch maar voor Luxery gaan. Had nog niets gekocht en heb nu even een no-buy. Maar ze komen er nog wel :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 21:29

Ik ben nieuw in de extensions wereld... Als in, ik heb ze nog nooit gehad of gebruikt. Maar goed, ik heb mijn lange haar vorig jaar afgeknipt, dus heb nu een kort kapseltje (een pixie cut was het). Altijd plezier aan gehad, maar zit nu in de vervelende uitgroei fase omdat ik het weer lang wil, en kan zo weinig met mijn haar. Zijn extensions dan een idee, om gewoon weer terug te gaan naar mooi lang haar? Tot mijn eigen haar weer is bijgegroeid? Want mijn haar is wel gewoon dik uit zichzelf.

Dit is mijn haar een paar weken terug (toen was het al te lang om het omhoog te kunnen dragen). Het is alweer iets langer, maar nog steeds kort. Kan het nu alleen maar stijl omlaag hebben :P

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10434224_10204133916247658_8240479147785326105_n.jpg

En dit was mijn haar
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/25468_1445764023605_3915512_n.jpg?oh=ed61ef1d24b127860acd88d178b7b936&oe=54685B6A&__gda__=1416351306_7b7db151854ba426b472d946153a903b

Daar wil ik wel weer naar terug, maar dat duurt nog even.. Dus ik dacht, tot dan extensions? Maar kan dat wel met zulk kort haar?

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 22:21

ElineS ik denk dat het heel onatuurlijk staat. Mooiste is als het bijna tot de schouders kom.

Off topic. ben geen speciale kinder fan maar wat een schattig meisje!

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 19:44

ElineS schreef:
Ik ben nieuw in de extensions wereld... Als in, ik heb ze nog nooit gehad of gebruikt. Maar goed, ik heb mijn lange haar vorig jaar afgeknipt, dus heb nu een kort kapseltje (een pixie cut was het). Altijd plezier aan gehad, maar zit nu in de vervelende uitgroei fase omdat ik het weer lang wil, en kan zo weinig met mijn haar. Zijn extensions dan een idee, om gewoon weer terug te gaan naar mooi lang haar? Tot mijn eigen haar weer is bijgegroeid? Want mijn haar is wel gewoon dik uit zichzelf.

Dit is mijn haar een paar weken terug (toen was het al te lang om het omhoog te kunnen dragen). Het is alweer iets langer, maar nog steeds kort. Kan het nu alleen maar stijl omlaag hebben :P

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10434224_10204133916247658_8240479147785326105_n.jpg

En dit was mijn haar
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/25468_1445764023605_3915512_n.jpg?oh=ed61ef1d24b127860acd88d178b7b936&oe=54685B6A&__gda__=1416351306_7b7db151854ba426b472d946153a903b

Daar wil ik wel weer naar terug, maar dat duurt nog even.. Dus ik dacht, tot dan extensions? Maar kan dat wel met zulk kort haar?

Dat kan makkelijk. Ik ben door ziekte mijn haar kwijt geraakt en heb toen het net aan 10 cm was hairextensions genomen, dat is nu zo'n 7 maanden geleden. Je ziet (bijna) niet dat mijn haar verlengt is door extensions. Ik heb Balmain extensions genomen.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 15:51

Ik ben op vakantie geweest met Indian gold extensions in. Heb ze al meer dan een jaar en al drie keer ingehad. Elke dag in het zoute water gelegen en ze zien er eigenlijk nog super uit, toch wel een topmerk!

Scarlatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 19:10

Hoi, ik kom even binnenvallen in de hoop dat iemand hier goede tips heeft. Ik ben opzoek naar clip in hairextensions die dik zijn van top tot eind en aardig wat volume. Ben nu ook in het bezit van een paar clip-ins maar deze zijn vrij dun en erg stijl. Het past dus niet meer mooi in mijn haar. Iemand een idee welk merk mooie dikke (100% echt haar) clip in hairextensions heeft? Ik hoor het erg graag!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 20:30

Scarlatt schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen in de hoop dat iemand hier goede tips heeft. Ik ben opzoek naar clip in hairextensions die dik zijn van top tot eind en aardig wat volume. Ben nu ook in het bezit van een paar clip-ins maar deze zijn vrij dun en erg stijl. Het past dus niet meer mooi in mijn haar. Iemand een idee welk merk mooie dikke (100% echt haar) clip in hairextensions heeft? Ik hoor het erg graag!

Als je op youtube zoekt naar video's van mensen die reviews doen, hoor je vooral: Bellami, Luxury en foxy locks naar wat ik gehoord hebt. Ik heb laatst bij Zascha besteld, wacht er nog op (uit voorraad) maar heb daar ook een goed gevoel bij - geen ervaring mee maar door reviews over bepaalde merken te zoeken en die grondig te lezen kun je denk ik wel een goed idee krijgen voor wat jij wil :)

Scarlatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:59

Ja klopt inderdaad, Bellami leek mij wel wat maar die heeft een enorme trage shipping service naar nl toe. Daarom viel die in ieder geval voor mij af. Luxury leek mij wel wat, alleen nog niet echt ervaring uit eerste hand gehoord. Foxy locks ga ik even op google. Dankjewel he!

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:16

Scarlatt schreef:
Ja klopt inderdaad, Bellami leek mij wel wat maar die heeft een enorme trage shipping service naar nl toe. Daarom viel die in ieder geval voor mij af. Luxury leek mij wel wat, alleen nog niet echt ervaring uit eerste hand gehoord. Foxy locks ga ik even op google. Dankjewel he!

Ik zou voor de luxury's gaan als ik jou was, die zijn double weft, dus echt vol van boven tot beneden! Vriendin en ik hebben ze allebei, zij heeft de 220grams set, en ik heb de 160, omdat mijn eigen haar vrij dun is, maar het loop prachtig over, en zijn vol tot aan de punten, ben er heel erg blij mee! <3

Scarlatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 22:00

Goed om te weten Salama! Dankje! Weet iemand of luxury ergens in winkels wordt verkocht?

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 23:13

Scarlatt schreef:
Goed om te weten Salama! Dankje! Weet iemand of luxury ergens in winkels wordt verkocht?

Nee, helaas alleen in de webshop. Als je besteld, krijg je een pluk haar erbij van de set, 'los' zegmaar, dan kan je voelen en testen of de kleur matcht met je eigen haar. Als dat niet matcht, en je hebt de seal nog niet gebroken, kan je het pakket nog terugsturen, ze zijn heel fijn qua service!

Scarlatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:41

Top! Heb ze gemaild over de kleur :) bedankt !

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 10:22

Ha meiden, ik heb deel 4 doorgelezen en weet nog steeds niet wat ik wil ;( Kunnen jullie mij adviseren?

Ik heb (deels geverfd) blond haar van ongeveer 35 cm lang, het is steil en fijn haar. Ik was het elke ochtend, en regelmatig na het paardrijden nog een keer. Ik maak mij zorgen of dit wel goed gaat met de extensions, en voor welk merk ik dan zou moeten gaan. Ik kan ze zelf niet zetten en heb er verder ook niet zoveel verstand van dus wil het gewoon via een kapper laten doen en dat de kapper dan ook voor de extensions zorgt. Mijn eigen kapper raadde Great Lenghts aan, maar die vind ik echt te duur.

Een andere optie vind ik clip-ins, dan kan ik mijn wasbeurten zonder de extensions doen en ze bij het paardrijden ook uit doen. Ik betwijfel of ik dat zelf netjes in mijn haar krijg en hoelang ik daar mee bezig ben. En kan ik dit wel via een kapper regelen, of moet ik dan zelf via internet moeilijk gaan doen.

Ik heb 12 september een afspraak bij mijn kapper voor verven en knippen, maar dit kan ik beter annuleren als ik ergens anders extensions ga zetten denk ik. Dus voor die tijd wil ik de knoop doorgehakt hebben!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 14:06

Ik zou voor Indian Gold gaan! Ik was ze bijna elke dag en hebben een vakantie aan zee ook prima overleefd.
Ik heb ze ook al langer dan een jaar en meerdere keren in mijn haar gehad :)

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:56

Hoihoi,
Wie weet er een goede website of eventueel een winkel in dordrecht of omgeving waar ze haar wefts verkopen met krullend blond haar?
Moet wel echt haar zijn. :)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:11

Ben suuuuper blij met m'n Zascha clip-in extensions (light brown), gemakkelijk in te doen, krul ze altijd en ben er super tevreden over! :)

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-8FGBSTCJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-ZVACXYCB.jpg

Mochten er nog steeds mensen zijn die niet weten waar ze ze moeten halen.... ik zeg, Zascha :D Kreeg omdat ik niet wist welke kleur ik nou moest, een set donkerbruin en lichtbruin (die ik nu dus heb) toegestuurd gekregen om te kijken, super klantgericht en heel snel antwoord via de mail! :)

M'n haar is normaal zo, redelijk lang maar wel heel dun: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=5488A378

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:16

Ziet er super uit E_Nalanta

Zie je nou wel dat het gewoon goed is gekomen ;) ik ben ook uiterst tevreden over hun en de kwaliteit.

Welke lengte heb jij nu?

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:24

Ja! :D Heb 50cm, leek zo kort toen ik het uit de verpakking haalde maar ben er echt wel blij mee :j

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:34

Hihi jaa ik moet ook weer nieuwe bestellen want heb nu ook 50 cm maar mijn eigen haar is nu te lang en afknippen no way :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:57

Oh heb jij 't van nature zo lang?! Heb jij even mazzel whaha! Bestel je weer bij Zascha???