Ik verkoop ze omdat ik mijn haar niet meer donker wil verven (leek er zoveel ouder door), ze liggen hier alleen maar in de kast en ik doe er niks mee..... Doe me dan even een PB op m'n facebook, want hier op bokt kijk ik eigenlijk niet meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
InezFlip schreef:hoi hoi,
Ik had een vraagje. Ik ben nu al een tijdje aan te klieren met mijn haar. Ik heb het te vaak geverfd waardoor het heel dun en droog is geworden. Toen heb ik extensions van balmain gekocht. Nou was dat weer niet dezelfde kleur als mijn eigen haar dus moest mijn haar geverfd worden. Mijn haar viel te donker uit dus moest ik naar de kapper voor hightligts. Na een tijdje werd mijn haar weer lichter en waren de extensions weer te donker! Ik werdt er gek van. Het liefst heb ik mijn eigen haarklein terug, donkerblond wat in de zomer een beetje blond wordt. Maar ik heb de extensions en mijn haar donkerbruin geverfd om zo min mogelijk kleur verschil te krijgen. Resultaat, extensions zijn in kwaliteit enorm achteruit gegaan. Mijn haar wordt alweer lichter.... Ik verpest me eigen haar helemaal hiermee en ben er zo zat van. Wie heeft er goede tips? Wat zijn goede haarmaskers? Ik wil eigenlijk mijn haar proberen weer in mijn eigen kleur te krijgen. NOOIT meer te verfen en daar extensions bijzoeken. Maar ik kan nooit mijn eigen haarkleur vinden.
parouscha schreef:Glossi schreef:Heeft iemand ook ervaring met Bellami extensions?
Niet doen! Is absoluut het geld niet waard.
Een vriendin van mij heeft ze gekocht en haar was wel van aanzet tot punten super dik(wel onnatuurlijk dik)
Maar zoveel haar verloor je dagelijks dat het op een gegeven moment nog maar 200 gram leek!
En stro achtig haar en krullen wou bijna niet. En iedere keer klitten, nee geen succes!
Lees het steeds meer op instagram over de meiden die het haar toegestuurd krijgen om te testen, maar Luxury is en blijft het beste!
ElineS schreef:Ik ben nieuw in de extensions wereld... Als in, ik heb ze nog nooit gehad of gebruikt. Maar goed, ik heb mijn lange haar vorig jaar afgeknipt, dus heb nu een kort kapseltje (een pixie cut was het). Altijd plezier aan gehad, maar zit nu in de vervelende uitgroei fase omdat ik het weer lang wil, en kan zo weinig met mijn haar. Zijn extensions dan een idee, om gewoon weer terug te gaan naar mooi lang haar? Tot mijn eigen haar weer is bijgegroeid? Want mijn haar is wel gewoon dik uit zichzelf.
Dit is mijn haar een paar weken terug (toen was het al te lang om het omhoog te kunnen dragen). Het is alweer iets langer, maar nog steeds kort. Kan het nu alleen maar stijl omlaag hebben
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10434224_10204133916247658_8240479147785326105_n.jpg
En dit was mijn haar
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/25468_1445764023605_3915512_n.jpg?oh=ed61ef1d24b127860acd88d178b7b936&oe=54685B6A&__gda__=1416351306_7b7db151854ba426b472d946153a903b
Daar wil ik wel weer naar terug, maar dat duurt nog even.. Dus ik dacht, tot dan extensions? Maar kan dat wel met zulk kort haar?
Scarlatt schreef:Hoi, ik kom even binnenvallen in de hoop dat iemand hier goede tips heeft. Ik ben opzoek naar clip in hairextensions die dik zijn van top tot eind en aardig wat volume. Ben nu ook in het bezit van een paar clip-ins maar deze zijn vrij dun en erg stijl. Het past dus niet meer mooi in mijn haar. Iemand een idee welk merk mooie dikke (100% echt haar) clip in hairextensions heeft? Ik hoor het erg graag!
Scarlatt schreef:Ja klopt inderdaad, Bellami leek mij wel wat maar die heeft een enorme trage shipping service naar nl toe. Daarom viel die in ieder geval voor mij af. Luxury leek mij wel wat, alleen nog niet echt ervaring uit eerste hand gehoord. Foxy locks ga ik even op google. Dankjewel he!
Scarlatt schreef:Goed om te weten Salama! Dankje! Weet iemand of luxury ergens in winkels wordt verkocht?