Cchanny schreef:Anc schreef:Is ook niks voor mij, het staat me gewoon niet.
Ik heb uiteindelijk voor zwart met Glorious Aquarius gekozen:
[im g]http://www.bokt.nl/verkleind/zwart_ga_1.jpg[/img]
[im g]http://www.bokt.nl/verkleind/zwart_ga_2.jpg[/img]
Mijn nagels zien er zwaar misvormd uit op de foto's...
Geen idee hoe dat komt, want ze zijn toch echt normaal

AMEN
Voor je bijlees!

Ha ha, thanks, ik doe mijn best 
Donkerblauw schreef:Oh jee. Heb net de eerste twee lakjes van 2012 via eBay gekocht.
Nu even het antwoord op mijn verzendkost-vraag afwachten. Ben benieuwd hoeveel het mij totaal gaat kosten aan verzenkosten uit de VS.

Je zou toch niet gelijk nieuwe lakjes kopen?

Geef je groot gelijk hoor, welke heb je gekocht?
maartje_h schreef:Heeft er iemand hier ook wat lakjes van de OPI muppet collectie?
Ik heb zelf Wocka Wocka en wacht nog op Excuse moi en Meep meep meep.
Volgens mij heeft Apple ze allemaal.
xDeena_ schreef:maartje_h schreef:Heeft er iemand hier ook wat lakjes van de OPI muppet collectie?
Ik heb divine swine, maar die is ook nog untried.
Gauw op doen dan!
Ik wacht al tijden op iemnand die een eigen swatch kan laten zien van die lak 
Donkerblauw schreef:
Oooohhhh hebben, hebben, hebben!!!!!
Donkerblauw schreef:En dan wil ik graag een duo-chrome à la La Boheme.

)
Die mogen ze van mij heel gauw recycelen 
vikki schreef:Wie oh wie kan mij helpen... ik wil (nog steeds) erg graag de ruby pumps (was die van China glaze), heat of the moment (china glaze) en een mooie metallic zilvere nagellak kopen en nu er nog een stukje 13e maand over is, moet ik het toch echt eens kopen. Ik heb alleen geen flauw benul waar (ben niet in het bezit van een credit card), dus als iemand mij een goed / betrouwbaar adresje door kan geven, dan hoor ik het heel graag!
He Vikki 
Je kan via nailpolishfashion met ideal betalen en dat is een prima site.
Britt_Sisi schreef:nou ik had toch verteld dat mijn nagels groen uitgeslagen zijn na die neppers..
vriendin van mij ging haar nagels er af laten halen bij eentje (een goeie, heidi heidi heet die geloof ik in hilversum)
en ze moest gewoon weken in de aceton, hadden ze dus bij die buitenlanders waar ze eerst was der halve nagel weg gevijld, daar was niets meer van over echt ziek! ze had gewoon nauwelijks nog nagels, ze hebben er maar gewoon een dun laagje acryl overheen gedaan zodat haar nagels weer kunnen herstellen!
maar mijn groen is dus gewoon schimmel..
komt door het spul dat ze gebruikt hebben om ze erop te zetten en ze hebben het niet goed genoeg gereinigd..
het is schimmel die er gewoon uitgroeid en ik mag van geluk spreken dat ik niet een of andere witte schimmel heb opgelopen want dan was het niet meer goedgekomen ofzo!
ik weet in iedergeval waar ik volgende keer mijn nagels laat zetten haha!
He gatver, wat vervelend!
Nu maar hopen dat je nagels snel groeien.
Kun je er wel overheen lakken?
Shaggysophie schreef:
wat heb ik toch misdaan dat julliezo rot doen

Euh...
Zie hieronder?
Shaggysophie schreef:Doe toch niet zo rot bepaal zelf wat ik doe j weet nooit hoe ik ben en hoe oud anders laat ik dit topic SLUITEN
Volgens mij geeft DQ alleen goed bedoeld advies, wat ook de reden voor dit topic is.
Ze wil alleen voorkomen dat je veel geld uitgeeft aan iets waar je niks mee kan. 
Shaggysophie schreef:SLUITEN wilik
Helaas gebeurd niet alles wat jij wil.
Vind het erg jammer dat je zo reageert terwijl er met goede bedoelingen advies aan je gegeven wordt.
Dit is toch gewoon een gezellig topic, deze reactie is nergens voor nodig en, in mijn ogen, een beetje overdreven 
Glossi schreef:Douglas is wel duur hoor. Bij die van ons kost een Koh lakje 21,95
Wow echt?
Wat een verschil in prijs dan, bij ons kost hij 14.95
Ariebombarie schreef:hoe lak je in godesnaam je nagels zo netjes bij je nagelriemen??
Oefenen, oefenen, oefenen 
Skessa_ schreef:
Mooie verzameling 
Deze foto's ga ik aan hubbie laten zien om aan te geven dat mijn verzameling toch echt heel erg mee valt 
astra4 schreef:
Ik kan ook niet gewoon 1 laagje nagellak opdoen en dan denken: klaar! Nee nee, ik heb inmiddels al weer 5 lagen op, en dan moet de topcoat nog

Bekend probleem 
Zo, zucht, steun, kreun, ik ben bijgelezen