Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Meloen

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 15:17

Het kan ook iets 'eenvoudigs' als een blaasontsteking zijn Iris.
Je hebt er blijkbaar wel last van, gewoon even bellen joh :j

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 15:28

Iris, Voel je je er ook lichter bij in je hoofd of dat weer net niet? Anders wel voor alle zekerheid bellen hoor meid, straks is het je bloeddruk die aan het toenemen is :(:)

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 16:36

:wave: :Z :Z vermoeiend dagje achter de rug..heel de dag gejureerd ben kapot!! Ga eerst even lekker in bad en vroeg naar bed denk ik.. :evaw:

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 16:42

@ iris, vervelend zeg. Ik had overigens rond die periode erg veel last van mijn darmen (1 dag) die ruimten moesten maken voor mijn baarmoeder. Maar goed.. die pijn zit boven je navel. Ik moest toen in een warm bad zitten met twee paracetamol, daarna nooit meer last van gehad.

@ beccy: weltrusten dan maar!! :wave:

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:14

Meloen schreef:
't is ook gewoon nieuwsgierigheid hoor :D

En tja.. zwanger zijn is natuurlijk wel heel bijzonder, maar let's face it... het bestaat ook bijna uit allemaal klachten.
Pijnlijke borsten, overgeven en misselijkheid, kramp in de kuiten, pijnlijke bekken/banden, maagzuur, harde buiken, een blaas ter grootte van knikker etc...
Dan hebben we het nog niet eens over bevalling :+

:j :j :j :j

00peetje00 schreef:
Gefeliciteerd Odetteke! *\o/*

Wat leuk ze is bevallen!! Gefeliciteerd!!!

beccy schreef:
Hey meiden..even vraagje
Als jullie bevallen zijn wat doen jullie dan voor de kraamvisite..beschuit met muisjes, champagne? Of is het ook in Nederland zo dat jullie doopsuikers geven? Aangezien wij op de grens wonen zijn we heel erg aan het twijelen. Ik heb zoiets beschuit met meisjes is ok..Maar mijn collega's hebben al duidelijk gemaakt dat ze dat niet lusten..maar om nou speciaal voor hun doopsuikers te doen vind ik ook weer zowat..Dus daarom mijn vraag wat doen jullie??

beschuit met muisjes en als ik zelf goed te been ben dan maak ik cupcakes.

beccy schreef:
Leuk Askim, ben je wel geslaagd voor je kinderwagen? Ben benieuwd welke het geworden is..

Jawel alleen de prijs... 1050 euro _/-\o_

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:31

Wauw Askim! :wow: Maar dan is het wel een verlaagde kinderwagen met dikke chromen jetseketsers eronder??? :P

@Kimbai: Wat is het kamertje lekker vrolijk geworden!

@Iris: Trek je wel op tijd aan de bel?? Pijn op de borst icm benauwdheid kan ook een uiting zijn van zuurstofgebrek bij het hart of longembolieen. Ik wil je niet bang maken, maar in dat geval had ik allang met de vk aan de telefoon gehangen. Hoe het gaat nu?

@Witlof: Ik pb wel even ;)

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:38

Odetteke: gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Hopelijk maken jullie het goed.
Kimbai: leuk kamertje zeg!
Iris: Als je het niet vertrouwd zou ik toch even bellen, of voel je je alweer beter?

Verder alles wel bijgelezen maar weet het verder niet meer. Ben gesloopt, vandaag dagje met schoonfamilie op pad geweest naar Avifauna, dus heel wat uurtjes buiten gewandeld. Maar was geslaagde dag met super lekker weer!!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 19:10

Wardie, klinkt als een leuke dag!
Beccy, vermoeiend dagje dus! Lekker relaxen vanavond.

Wij hebben mislukte gehaktballen gegeten met rijst en boontjes. Ik dacht, doe er een beetje Ketjap bij. Beetje te veel _O- En toen een half pak paneermeel om het dikker te krijgen. En later flikkerde ze alsnog half uit elkaar in de pan. Smaakte redelijk, maar echt teveel ketjap, haha.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:29

Askim schreef:
Meloen schreef:
't is ook gewoon nieuwsgierigheid hoor :D

En tja.. zwanger zijn is natuurlijk wel heel bijzonder, maar let's face it... het bestaat ook bijna uit allemaal klachten.
Pijnlijke borsten, overgeven en misselijkheid, kramp in de kuiten, pijnlijke bekken/banden, maagzuur, harde buiken, een blaas ter grootte van knikker etc...
Dan hebben we het nog niet eens over bevalling :+

:j :j :j :j

00peetje00 schreef:
Gefeliciteerd Odetteke! *\o/*

Wat leuk ze is bevallen!! Gefeliciteerd!!!

beccy schreef:
Hey meiden..even vraagje
Als jullie bevallen zijn wat doen jullie dan voor de kraamvisite..beschuit met muisjes, champagne? Of is het ook in Nederland zo dat jullie doopsuikers geven? Aangezien wij op de grens wonen zijn we heel erg aan het twijelen. Ik heb zoiets beschuit met meisjes is ok..Maar mijn collega's hebben al duidelijk gemaakt dat ze dat niet lusten..maar om nou speciaal voor hun doopsuikers te doen vind ik ook weer zowat..Dus daarom mijn vraag wat doen jullie??

beschuit met muisjes en als ik zelf goed te been ben dan maak ik cupcakes.

beccy schreef:
Leuk Askim, ben je wel geslaagd voor je kinderwagen? Ben benieuwd welke het geworden is..

Jawel alleen de prijs... 1050 euro _/-\o_

iCandy Peach?? Dat is ZO een geweldige wagen kun je ook nog extra reiswieg opzetten. Weet natuurlijk niet of dat hem is.. Maar die wilde ik zo graag vond hem alleen belachelijk duur. Zag je prijs dus dacht wie weet :P

Zo en nu even bijlezen. Ik ook altijd met mijn grote waffel :o

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 19:31

Grrr.. ik wil een rolgordijn!! Hahhaa

_Gillian_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:33

williejanne schreef:
ik meld me hier ook, ik ben nu 28+5 weken zwanger. 22 december ben ik uitgerekend.

Hé, wat leuk ! 22 december is mijn verjaardag *D

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:53

Zoooo... Even bijgelezen..

@ Fiemo: Jij ook gevraagd hoe de cake was geworden haha... Na-aper.. Of was jij eerst ;) :P Pas op of je hebt straks nog iemand die je aanklaagt :P

@ Kimbaie: SUPER leuke kamer meid!! Hebben jullie goed gedaan. De kamer is schattig maar ook stoer tegelijk!! Nu nog wachten op de bewoonster! :D

@ Iris: Wat iedereen al zegt; bel gewoon de dokter daar zijn ze toch voor? Worden er voor betaald hoor. Beter het zekere voor het onzekere! :) Sterkte/beterschap!

@ Thirty: Dat je zelf mag kiezen daar joh! Wel relaxt.. Dus je kunt eigenlijk zelf de geboortedatum kiezen.. Zou zeggen kies een mooie datum ;). En lekker dat de pups weg zijn (vond ze wel poepig naja 1 dan die ik gezien heb op foto), rust is heel belangrijk voor een moedertje in spé.

@ Bootje: Rolgordijn? Even langs de Ikea.. Zijn ze heeel goedkoop en nog verduisterend ook! Rolgordijn naar beneden en je kamer is pikkendonker!! Ideaal!!! :D

Heb vanaf gister een opgezette buik.. Beetje vreemd.. Maar goed we will see :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 19:57

Ja maar ik heb weer zo'n domme maat joh! Breedte 180-185 cm. En de meeste rolgordijnen hebben die maat niet of ik vind ze stom, hahaha.
Maar heb de tijd, komt wel goed. Volgend weekend eerst maar is de kast uit elkaar halen en nog wat dingen weggooien. Dat gordijn komt wel ;)
En zat ook te denken aan afplakfolie, aangezien de babykamer aan de galerij kant is en je dan je rolgordijn tenminste normaal open kan doen zonder dat iedereen binnen kijkt :)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:00

Ja maar onze ramen hebben helemaal een achterlijke maat 192cm haha. Zijn ook niet spectaculaire sterker nog ze zijn simpel wit, zwart of grijs maar zijn best heel handig :D Maar kan me voorstellen dat je naar iets speciaals opzoek bent, dan zou ik zeggen zoek verder want dat zijn ze niet :P

Afplakfolie is ook wel een idee inderdaad!!! Ook niet duur :D En dan rolgordijnen er over zodat je ook kunt verduisteren. Klaar is Kees uhh Bootje!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:01

Caroline, Geen idee of jij of ik daarmee eerst was. En goed dat je me herinnert zal wat voorzichtiger zijn, want 1x aangeklaagd worden vind ik wel genoeg. Alhoewel als ze voorafgaand even melden hoelaat en wanneer ze komen, dan heb ik de koffie vers en klaar :P

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 20:08

Niveau daalt, hahahaha.

Moet binnenkort even rondkijken voor iets leuks. Wilde inderdaad wel eigenlijk iets verduisterends. We zien wel ;)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:11

@ Fimo: }>

Bootje: Niveau daalt?? Welk niveau? :P Ik heb geen niveau dus daar heb je het al ;)

Verveeeeel meeeeeeeeeeee... Iemand nog leuke ideeen van dingen die ik kan gaan doen?

Oh wacht helder moment (koesteren) ga lekker hotfixen! Moet nog leuk shirtje pimpen voor mn beste dinnetje haar beeb!!!

Yeahh EINDELIJK een doel in mijn leven.... Tjuusssssss :+

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:36

Snap ook even niet wat je bedoeld met het niveau daalt, hier ben ik helaas maar waar niveau-loos :+

Caroline, Zou zeggen bespring je vent en maak er gelijk een wilde nacht van. Doe je maar alsof je vent een wilde hengst is en jij hem nog ff beweging moet geven :')

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:25

Hahahahaha! Fiemo dat klinkt echt té ranzig! :P Zo had ik net nog zin, nu is het weg :P Bedankt he Fiemo voor je peptalk ;)

Heb een leuk shirtje gemaakt. Naja het zit er nog niet op maar is wel al leuk vind ik zelf! :o

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 23:34

Tis stilll aan de overkanttt...

Liggen alle moeders en moeders in spé al lekker op bed?

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 05:30

Jeetje wat gaan jullie snel hier, hou het echt niet bij!!
Wilde even laten weten dat ik straks richting ziekenhuis vertrek om te worden ingeleid.. Spannend!! Ben vandaag 36 weken 5 dagen zwanger en mijn vliezen zijn al ruim 2 weken gescheurd dus ben er nu ook wel klaar mee.. Ben erg zenuwachtig!!!

Tijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 05:56

Goedemorgen!

Geen idee waarom ik zo vroeg wakker ben maar het is zo :)
Hoe hebben jullie geslapen?

Spannend dag voor jullie vandaag Ninita en Sypheron! Er wordt aan jullie gedacht.

Succes vandaag Nouksjens!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 06:24

Noem je dat vroeg wakker. :')
Ik was al om 04u wakker, heb ook niet meer geslapen. :(

nouksjens: succes hoor! Zal duimen voor een spoedige bevalling.

Tijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 06:35

Na mijn nachtelijke wc beurt ben ik gewoon weer in slaap gevallen :z
Daar was ik blij mee :)

Ik heb ergens gelezen dat dat 's nachts wakker zijn voorbereiding is op de beeb maar of het waar is?
Onhandig is het nu wel :O

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 07:17

Succes Nousjkens!
Caroline lekker bezig geweest, hihi.

En geen niveau hier... ok :')

Ik ben elke 2 uur wakker geweest ofzo vannacht. Om gek van te worden!!!!!