Je hebt er blijkbaar wel last van, gewoon even bellen joh
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

vermoeiend dagje achter de rug..heel de dag gejureerd ben kapot!! Ga eerst even lekker in bad en vroeg naar bed denk ik..

Meloen schreef:'t is ook gewoon nieuwsgierigheid hoor
En tja.. zwanger zijn is natuurlijk wel heel bijzonder, maar let's face it... het bestaat ook bijna uit allemaal klachten.
Pijnlijke borsten, overgeven en misselijkheid, kramp in de kuiten, pijnlijke bekken/banden, maagzuur, harde buiken, een blaas ter grootte van knikker etc...
Dan hebben we het nog niet eens over bevalling
00peetje00 schreef:Gefeliciteerd Odetteke!
beccy schreef:Hey meiden..even vraagje
Als jullie bevallen zijn wat doen jullie dan voor de kraamvisite..beschuit met muisjes, champagne? Of is het ook in Nederland zo dat jullie doopsuikers geven? Aangezien wij op de grens wonen zijn we heel erg aan het twijelen. Ik heb zoiets beschuit met meisjes is ok..Maar mijn collega's hebben al duidelijk gemaakt dat ze dat niet lusten..maar om nou speciaal voor hun doopsuikers te doen vind ik ook weer zowat..Dus daarom mijn vraag wat doen jullie??
beccy schreef:Leuk Askim, ben je wel geslaagd voor je kinderwagen? Ben benieuwd welke het geworden is..
Maar dan is het wel een verlaagde kinderwagen met dikke chromen jetseketsers eronder???
En toen een half pak paneermeel om het dikker te krijgen. En later flikkerde ze alsnog half uit elkaar in de pan. Smaakte redelijk, maar echt teveel ketjap, haha. Askim schreef:Meloen schreef:'t is ook gewoon nieuwsgierigheid hoor
En tja.. zwanger zijn is natuurlijk wel heel bijzonder, maar let's face it... het bestaat ook bijna uit allemaal klachten.
Pijnlijke borsten, overgeven en misselijkheid, kramp in de kuiten, pijnlijke bekken/banden, maagzuur, harde buiken, een blaas ter grootte van knikker etc...
Dan hebben we het nog niet eens over bevalling
![]()
![]()
![]()
00peetje00 schreef:Gefeliciteerd Odetteke!
Wat leuk ze is bevallen!! Gefeliciteerd!!!beccy schreef:Hey meiden..even vraagje
Als jullie bevallen zijn wat doen jullie dan voor de kraamvisite..beschuit met muisjes, champagne? Of is het ook in Nederland zo dat jullie doopsuikers geven? Aangezien wij op de grens wonen zijn we heel erg aan het twijelen. Ik heb zoiets beschuit met meisjes is ok..Maar mijn collega's hebben al duidelijk gemaakt dat ze dat niet lusten..maar om nou speciaal voor hun doopsuikers te doen vind ik ook weer zowat..Dus daarom mijn vraag wat doen jullie??
beschuit met muisjes en als ik zelf goed te been ben dan maak ik cupcakes.beccy schreef:Leuk Askim, ben je wel geslaagd voor je kinderwagen? Ben benieuwd welke het geworden is..
Jawel alleen de prijs... 1050 euro

Pas op of je hebt straks nog iemand die je aanklaagt 

Sterkte/beterschap!
. En lekker dat de pups weg zijn (vond ze wel poepig naja 1 dan die ik gezien heb op foto), rust is heel belangrijk voor een moedertje in spé.
Maar kan me voorstellen dat je naar iets speciaals opzoek bent, dan zou ik zeggen zoek verder want dat zijn ze niet 
En dan rolgordijnen er over zodat je ook kunt verduisteren. Klaar is Kees uhh Bootje!
Ik heb geen niveau dus daar heb je het al 
Zo had ik net nog zin, nu is het weg
Bedankt he Fiemo voor je peptalk